Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Za kompletne koła z oponami, dekielkami, czujnikami i wysyłką zapłaciłem 8600 brutto
  • Odpowiedzi 2,4 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Ale teraz stop & go działa w mieście na zwykłych drogach ? Bo w serii F nie działał.... jedynie na ekpresowkach

stop & go w F 10 działa na wszystkich drogach, typ drogi nie ma nic do tego systemu.......

 

 

No właśnie nie, bo w f15 na zwykłej drodze nie chciało działać. Wyskakiwało, ze nie jest to droga ekspresowa....

  • Główni Moderatorzy
Opublikowano
Harman to minimum w G30 a i tak czterech liter nie urywa. Harman w f10 grał dużo lepiej moim zdaniem, gdzieś już był wałkowany ten temat.
Opublikowano
Jak się ma dobry silnik w aucie to się audio nie używa. Ja w M2 nie pamiętam kiedy radia słuchałem :cool2:
Opublikowano
Zgadzam się z przedmówcą. Ja mam HiFi Proffessional a szwagier HK. HK gra obiektywnie nieco fajniej, ale mi w zupelnosci wystarczy HIFi, natomiast różnicę w cenie przeznaczylem na wydech MP i audio prawie nie włączam żeby nie zagłuszyć wibrujacwgo bulgotu wydechu;) polecam zdecydowanie do 540i. Przy klekotku warto pewnie pójść w fajniejsze audio.
Life's too short to drive boring cars!
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Harman to minimum w G30 a i tak czterech liter nie urywa. Harman w f10 grał dużo lepiej moim zdaniem, gdzieś już był wałkowany ten temat.

 

Potwierdzam,

Dla kogoś kto potrzebuje super audio to brać podstawę i robić wszystko na nowo w zewnętrznej firmie, jeśli chcesz mieć w miarę to właśnie Harman. Gra bardzo czysto, nawet jak jest bardzo głośno tylko brakuje odpowiedniej mocy.

  • Główni Moderatorzy
Opublikowano
No ja akurat miałem przyjemność tylko 520d i 530d, więc nie było zbytnio czego słuchać poza audio :)
Opublikowano
Jak się ma dobry silnik w aucie to się audio nie używa. Ja w M2 nie pamiętam kiedy radia słuchałem :cool2:

 

Najfajniej mieć dwa.G30 z fajnym car audio na trasy i M2 bez audio na miasto.Polecam :cool2:

Pozdrawiam aris
  • Główni Moderatorzy
Opublikowano
Kiedyś porządnym i męskim silnikiem było od V8 w górę a dziś się czyta że R6 3 litrowe z muzyczką z głośników to dobre silniki :(
Opublikowano
Kiedyś porządnym i męskim silnikiem było od V8 w górę a dziś się czyta że R6 3 litrowe z muzyczką z głośników to dobre silniki :(

 

Kiedyś się ludzie zachwycali 3-litrowym dieslem w e46, jaki to szatan i jak to szybko nie jeździ, a dzisiaj 190ps w G30 nie jedzie, więc jak widać czasy się zmieniają :-)

 

Pzde

Sprzedam Graty po Aucie :


- Wybierak ( Joystik ) Zmiany biegów zwykły do F10-tki - cena 200zł ! ( stan idealny )

- Licznik Europejski F10 ( stan BDB ) - cena 200zł

Opublikowano
Kiedyś porządnym i męskim silnikiem było od V8 w górę a dziś się czyta że R6 3 litrowe z muzyczką z głośników to dobre silniki :(

Ale o czym Ty piszesz? Chyba nie o M2 z deaktywowanym ASD i wydechem MP :D

Opublikowano
Kiedyś porządnym i męskim silnikiem było od V8 w górę a dziś się czyta że R6 3 litrowe z muzyczką z głośników to dobre silniki :(

 

To ja już nic nie kumam, najpierw piszecie że bez audio przynajmniej HK nie ma życia, a teraz chcecie powiedzieć że to samo słabe audio uruchamia alarmy w innych autach jak jadę garażem podziemnym audiofonicznie wspomaganym R6 z MP? Przecież to jakaś hipokryzja :) miałem kiedyś wolnossace v8, fajne bylo, ale przez masę, napęd quattro i wolny tiptronic frajda z jazdy poza brzmieniem i elastycznością nie była większą niż daje podkręcona 4ka z R4... Nie ma co psioczyc na obecne czasy;)

Life's too short to drive boring cars!
Opublikowano
No właśnie to miałem na myśli. Samo v8 jako takie nie wystarczy;)
Life's too short to drive boring cars!
Opublikowano
Po prostu amerykańskie V8 super brzmią i nie mają mocy. Niemcy mają wiele wolnossących V8 co dobrze jeździ.
  • Główni Moderatorzy
Opublikowano
Kiedyś robiliśmy porównanie seryjne M3 e92 vs 335i e92 (po chipie na 360 KM) od 60 km/h do ~200 km/h na 6 biegu i o dziwo był remis. Oczywiście wcześniejsze wrażenie było takie, że turbo benzyna jest dużo bardziej elastyczniejsza a "V8 bez obrotów nie jedzie".
  • Główni Moderatorzy
Opublikowano
Bo musisz kupić v8 na turbo. Wolnossące silniki nawet v8 nie jadą bez obrotów. Taki mustang gt, ryczy jak oszalały a nie jedzie :mrgreen:

 

Jakoś nie miałem wrażenia, że v8 6,2l w MB C63 słabo jedzie. Dupohamowania przeklamuje i jest wrażenie, że v6 biturbo w c43 lepiej jedzie. Nie jest to do końca prawda.

Na tle 650xi i tak nieźle osiągi Mercededesow (wersję kombi)

Battle : 650 i xDrive Gran Coupé (F06) vs C 63 AMG Break (W204) vs C 43 AMG Break (S205)

Opublikowano
Harman to minimum w G30 a i tak czterech liter nie urywa. Harman w f10 grał dużo lepiej moim zdaniem, gdzieś już był wałkowany ten temat.

 

 

Zrobiłem w M550i już 12k km i gra nieco lepiej ale wciąż daleko mu do HK w F10. Próbowałem wszystkich ustawień świata z bimmerpost i jest lepiej ale nadal słychać, że gra z przodu a nie "zewsząd" jak w F10.

 

 

Ps. Strasznie wk*rwia mnie jedna rzecz. Jak wbiję jakiś adres do navi to potem przez dlugi okres czasu po uruchomieniu auta pyta mnie czy ma jechać do tego właśnie celu i muszę klikać że nie lub przesunąć reką (gest). Jak to dziadostwo wyłączyć?? :duh:

Sprzedam:

- Przednia nakładka M Performance carbon - BMW G30

- Nakładki lusterek M Performance carbon - BMW G30


Info priv.

Opublikowano

Ps. Strasznie wk*rwia mnie jedna rzecz. Jak wbiję jakiś adres do navi to potem przez dlugi okres czasu po uruchomieniu auta pyta mnie czy ma jechać do tego właśnie celu i muszę klikać że nie lub przesunąć reką (gest). Jak to dziadostwo wyłączyć?? :duh:

 

Jedź do tego miejsca :norty: :norty: :norty:

z bmw > r1150r rockster > k1200r beaster > f30 328 sport > g30 520xd

RIP - audi S5 460PS - stolen...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.