Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Miałem okazję pojeździć G30 i jedna rzecz mnie zszokowała. Auto było na 19" z oponami Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 i... niemiłosiernie na nich pływało! W swoim F25 również mam 19" z oponami teoretycznie niższej półki, bo Michelin Primacy 3, jednak czuć, że opony są sztywne, a auto super reaguje na ruchy kierownicą.

 

Na tych Goodyearach miałem poczucie jakbym jechał na balonach 16" z zimówkami nieROF. Auto miało dużo gorszą precyzję układu kierowniczego, a stabilność w reakcji na szybkie ruchy kierownicą była bardzo dyskusyjna (czuć pływanie).

 

Mam te opony od dwóch miesięcy i po założeniu miałem te same odczucia po napompowaniu ich tak jak stare opony Dunlop sport coś tam . Dunlopy były mega twarde , te Goodyear są mega miękkie .

Po paru próbach dopompowałem je średnio 0,4bar więcej niż stary komplet i teraz jeździ się tak jak powinno. Jak miałem dwie opony w ręce to Dunlopy były o wiele cięższe i ścianki miały o wiele grubsze. Goodyear mają ścianki miękkie jak dętka rowerowa .

  • Odpowiedzi 2,4 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Miałem okazję pojeździć G30 i jedna rzecz mnie zszokowała. Auto było na 19" z oponami Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 i... niemiłosiernie na nich pływało! W swoim F25 również mam 19" z oponami teoretycznie niższej półki, bo Michelin Primacy 3, jednak czuć, że opony są sztywne, a auto super reaguje na ruchy kierownicą.

 

Na tych Goodyearach miałem poczucie jakbym jechał na balonach 16" z zimówkami nieROF. Auto miało dużo gorszą precyzję układu kierowniczego, a stabilność w reakcji na szybkie ruchy kierownicą była bardzo dyskusyjna (czuć pływanie).

 

Mam te opony od dwóch miesięcy i po założeniu miałem te same odczucia po napompowaniu ich tak jak stare opony Dunlop sport coś tam . Dunlopy były mega twarde , te Goodyear są mega miękkie .

Po paru próbach dopompowałem je średnio 0,4bar więcej niż stary komplet i teraz jeździ się tak jak powinno. Jak miałem dwie opony w ręce to Dunlopy były o wiele cięższe i ścianki miały o wiele grubsze. Goodyear mają ścianki miękkie jak dętka rowerowa .

 

 

To musiały być SP SPORT MAXX lub SP SPORT MAXX TT, bo np. Sport Maxx RT albo RT2 to straszny szajs jeśli chodzi o precyzję prowadzenia (miękkie ścianki boczne).

Opublikowano

U siebie mam tylną skrętną. W Xdrive to musi fajnie jechać :)

 

 

PS.

Ponoć F10 w XDrive jest podsterowna.

Opublikowano
Tydz temu odebrałem g30 530i xdrive ze skrętna osia aktywnym układem kierowniczym i z jakimiś tam stabilizatorami elektrycznymi i ze zwykłym utwardzonym zawieszeniem M i napisze ze auto prowadzi sie jak żadne inne sprzedawane na rynku w 5 furtkach Zawieszenie wyciszenie silnik tak silnik w czterech garach to majstersztyk Nie wspominając o jakości i spasowaniu materiałów w środku bo tym wkoncu dorównali Porsche audi Jestem wlasnie po trasie Poznań -Kołobrzeg spalanie przy mojej ciężkiej nodze 11,3l także rewelka Dodam jeszcze Ze jeśli ktoś nie widzi różnicy między g30 a f10 lepiej niech przerzuci sie na Volvo dodam ze ważyłem auto z połowa baku paliwa 1680kg
Opublikowano
Jak oceniasz twardość zawieszenia m?

Tak jak pisałem zawieszenie to majstersztyk i nie widzę sensu dopłacania do adaptacyjnego nie jest ani za twarde ani za miękkie już nie mówiąc ze auto wcale nieprzychyla sie na zakrętach, kuzyn jeździ nowa a6 w sline i po jeździe piątka stwierdził będąc w szoku ze zawieszenie jego audi to złom w porównaniu do BMW :lol:

Opublikowano
Może ktoś się orientuje czy/kiedy BMW planuje inne wersje silnikowe. Ja najchętniej wziąłbym 525xd, bo 530 za drogie przez akcyzę, a 520 troszkę za słabe.
Opublikowano
W ostatni piątek jeździłem g30 530e, czyli hybrydą, w ramach akcji promocyjnej aut elektrycznych BMW. Jazda głównie we wrocławskich korkach, zatem niewiele można powiedzieć o prowadzeniu itp. Wrażenie robi całkowita cisza i brak wibracji przy ruszaniu, szczególnie gdy porównamy to do sztandarowego w polskich warunkach dwulitrowego klekota. Silnik spalinowy włączał się tylko przy mocnym wciskaniu gazu (czy to jeszcze jest „gaz”?). W zasadzie cały czas jechałem na prądzie. BMW zapewnia, że dzięki odpowiedniej konstrukcji, prowadzenie i właściwości jezdne są jak w każdym porządnym BMW. Zasięg elektryczny to 40-50 km, czyli tyle ile średnio robi większość ludzi jeżdżących po mieście. Poza miastem silnik spalinowy. Auto miało tylko kilkaset km przebiegu i średnie spalanie na poziomie 4l z groszami na 100 km (ciężko powiedzieć jak często było ładowane z gniazdka). Ja raczej tego nie kupię, bo raz, że mi się g30 średnio podoba, a dwa, to mimo wszystko pierwsze kroki BMW w hybrydach (a wiadomo jak z niezawodnością bmw od paru lat jest ;) ). Fajnie natomiast, że BMW rozwija technologię aut elektrycznych, bo pewnie za parę lat to będzie główna opcja wśród nowych aut premium.
Opublikowano
Mam pytanie z innej beczki. Czy są jakieś informacje dotyczące podniesionego kombi z X-Drivem typoszeregu G31? Konkurencja ma takowe na bazie A6, E-klasy czy V90. Wiadomo coś na temat takiego modelu BMW?
Opublikowano
Mam pytanie z innej beczki. Czy są jakieś informacje dotyczące podniesionego kombi z X-Drivem typoszeregu G31? Konkurencja ma takowe na bazie A6, E-klasy czy V90. Wiadomo coś na temat takiego modelu BMW?

Nie ma czegoś takiego ( jeszcze ) jeśli chodzi o G.

Podniesione to masz F07.

Opublikowano
Mam pytanie z innej beczki. Czy są jakieś informacje dotyczące podniesionego kombi z X-Drivem typoszeregu G31? Konkurencja ma takowe na bazie A6, E-klasy czy V90. Wiadomo coś na temat takiego modelu BMW?

Nie ma czegoś takiego ( jeszcze ) jeśli chodzi o G.

Podniesione to masz F07.

 

Szkoda. Nie jestem przekonany do SUVa a trochę większy prześwit jest przydatny. Od wczoraj jeżdżę testowym Volvo V90CC i właśnie do takich wniosków dochodzę.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.