Skocz do zawartości

F31 Premium Selection z Niemiec - nie-demo


PiciuM

Rekomendowane odpowiedzi

Auta z exAG mają brief dla Klienta i informacje dla Dealer'a. Zaryzykuję stwierdzenie że tej drugiej natatki raczej nie poznasz. Tym bardziej że jest tam info co jest do naprawy, malowania, wymiany, itp.

Wg tej notki wyznaczany jest termin odbioru z uwzględnieniem czasu na "wyszykowanie" auta. Analogicznie jest z każdym PS.

 

Jesli używaka jest wg Ciebie wątpliwa i nowe też ryzykowne to masz problem :think:

"Wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy" (Albert Einstein)

"Zawsze się starałem, żeby szkoła nie miała wpływu na moją edukację" (Mark Twain)

"Lubię walczyć z silniejszymi"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Generalnie 320d touring, bez xdrive'a. Ew 520d, w zaleznosci, czy chce zostac z 3 autami, czy dwoma.

 

Z wyposazenia to tak naprawde to zalezy mi tylko na xenonach, tempomacie i bluetoothie. Siedzenia sportowe tez by sie przydaly. Czyli bez szalu. Zastanawiam sie nad automatem, ale to juz zalezy od kilku innych czynnikow.

 

Nie chce tu wchodzic w szczegoly, bo moja sytuacja samochodowa jest skomplikowana i serce chce cos innego niz rozum, ale uniwersalnosc 320d touring jest dosc przekonujaca. Znam nawet kolege, ktory szalal 320d touringiem po torze i mial niezla zabawe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20% z BMW AG czyli auta ktore zwiedzaly Niemcy i nikt pewnie o nie nie dbal.

 

Jednak wpadłeś w paranoję. Pamiętaj, że wszyscy na świecie nie mają mentalności Polaków, szczególnie gdy są to ludzie pracujący na normalnych stanowiskach a nie kopiących doły. Dlaczego ktoś, kto miał służbowe auto miał o nie nie dbać? Sprowadzałem z Francji służbowe, dostawcze Clio, z przebiegami po 80-100 tys km, które lepiej wyglądały wewnątrz niż niejedno auto od prywatnego właściciela po 50 tys km, a do tego były serwisowane na bieżąco w każdym detalu.

 

Szukasz samochodu z przebiegiem 10-20 tys km a obawiasz się, że ktoś mógł go zajeździć, zniszczyć, zaniedbać na tak krótkim dystansie? :duh: Jedź no do salonu, bo nikt nie spełni Twoich oczekiwań z nieba i tracisz tylko czas. ;)

 

Z szacunkiem, ale tutaj to Ty masz mentalnosc i pojecie "typowego" Polaka ktory raczej o kulturze i mentalnosci innych narodow dowiaduje sie z forów, czy spotkan przy kielbasie i piwie.

Czemu ktos mialby nie dbac o auto? Bo np nie jest jego. Tak samo jak u nas. I nie chodzi tutaj o czysty srodek, tylko eksploatacje auta. No ale niektorym czysty srodek wystarczy, aby byc zadowolonym z zakupu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
No i właśnie o taką mentalność chodzi. "Jak nie moje to nie dbam." To jest polska mentalność wyniesiona z komuny. Zresztą o jakiej eksploatacji piszesz przy aucie z przebiegiem 10-20 tys. km????? Bardzo jestem ciekaw. I nie pisz o wychładzaniu turbo bo parsknę śmiechem. Po drugie, zapewniam Cię, że flotowe lub służbowe auta są często lepiej i staranniej serwisowane niż prywatne i tego chyba tłumaczyć nie trzeba. Po trzecie, jeżeli prywatna osoba kupuje samochód odgórnie na 2-3 lata to uważasz, że już ostatnie pół roku albo rok przed sprzedażą dba o niego??? Ta, na pewno. :duh: Pomyśl czasami, bo właśnie z Ciebie wyszła mentalność prawdziwego Polaka.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O jakiej eksploatacji? Codziennej. Zaczynajac od rodzaju paliwa jakie wlewasz do auta. Jezdzisz autem firmowym to wlejesz drozsze (czytaj nie BIO)? Czy moze wymienisz olej zamiast po 2latach/30tys km po np. roku? Spieszysz sie zalatwic sprawe to bedziesz zima diesla nagrzewal przez 20km? Chlodzenie turbiny uwazasz ze bezsensowne? Powodzenia! Nawet jesli w BMW nie trzeba jej chlodzic.

Wszystko fajnie pieknie przez pierwsze xx tys km, potem co sie moze dziac zapytaj kogos z serwisu. O silnik niestety trzeba troche bardziej dbac jesli chce sie go bezproblemowo eksploatowac przez wiele lat, a to nie kazdy wie, lub nieswiadomie do tego sie nie stosuje. Szczegolnie pracownik jezdzacy nie swoim autem. Nie wynika to wcale z kultury.

 

Inny przyklad aut z AG? BMW M3. Pojedz na tor w DE i zobacz ile tam jezdzi aut na weekend wyrwanych z salonu, Sixt'a, itp. Myslisz ze po track day'u wymieni olej? Moze nie trzeba, bo w instrukcji jest przeciez 30tys km (komputer wcale duzo nie obcina przy jezdzie torowej). Do odcinki zimny tez mozna krecic bo przeciez komputer sam ogranicza max RPM... Powodzenia w zakupie takiego auta. W srodku na pewno bedzie czysty i pachnacy.

 

Tylko tyle chcialem poradzic. Kolega na pewno wybierze jak uwaza sam. :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy
Firmowe auto tankuje firma wiec nie widze powodu dlaczego i po co ktos by mial wlewac bio skoro roznicy pieniedzy i tak nie dostanie do reki ????
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Smutne to jest Panowie iz w PL auta typu PREMIUM dla normalnego Kowalskiego sa nie realne, dlatego Polak kombinuje i kupuje auta tzw. z drugiej reki z Salonu tzw. nowe.

 

.... po kilku miesiacach na forum widzimy jak duzo jest problemow z autami - co drugie BMW F10/11 jest kupowane jako DEMO a o problemach i wadach tego auta na forum jest taka trylogia iz szkoda czytac (kilka dni zajmie).....

 

....a czy sa okazje .... Moje F10 ktore poszlo za 190tys zl 2 tyg. temu- uwazam bedzie przynosil usmiech nowemu nabywcy przez dlugie lata.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Smutne to jest Panowie iz w PL auta typu PREMIUM dla normalnego Kowalskiego sa nie realne, dlatego Polak kombinuje i kupuje auta tzw. z drugiej reki z Salonu tzw. nowe.

 

.... po kilku miesiacach na forum widzimy jak duzo jest problemow z autami - co drugie BMW F10/11 jest kupowane jako DEMO a o problemach i wadach tego auta na forum jest taka trylogia iz szkoda czytac (kilka dni zajmie).....

 

....a czy sa okazje .... Moje F10 ktore poszlo za 190tys zl 2 tyg. temu- uwazam bedzie przynosil usmiech nowemu nabywcy przez dlugie lata.

 

 

yyyyy jeżeli kupienie powiedzmy f10 za 210 tys plus leasing na 3 lata z programu PS, jest kombinowaniem, "polactwem" itd to uważam, że w kraju i tak nie jest źle skoro zwykłego kowalskiego stać na takie akcje ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Smutne to jest Panowie iz w PL auta typu PREMIUM dla normalnego Kowalskiego sa nie realne, dlatego Polak kombinuje i kupuje auta tzw. z drugiej reki z Salonu tzw. nowe.

 

 

Myślę że się mylisz. Czy mnie stać na nowe? Tak... czy wg mnie warto wydać 70 tyś. zł więcej żeby mieć nówkę sztukę zamiast auta z PS? Nie....

Czy kupno auta z PS jest kombinowaniem? Nie wiem o czym mówisz :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widze, ze jak zwykle dochodzi do takiej nieprzyjemnej przepychanki - niestety typowej dla polskiego forum...

 

Moje podejscie do uzywanych aut zbiega sie ze zdaniem kolegi QBIX. Kolega MMW jest bardziej wyluzowany. Kazdy ma swoje podejscie, ale watek na poczatku byl rzeczowy, a wyszla z niego jak zwykle dyskusja 'o wszystkim' - bez sensu.

 

Pozostaje jeszcze jedno pytanie, na ktore chcialbym znac odpowiedz:

Dlaczego ceny porownywalnych PS w salonie BMW PL sa DUUUZO wyzsze, niz w BMW DE? Robia z nas debili i zakladaja, ze kazdy bedzie sie nie wiadomo jak targowal? Czy tez po prostu wykorzystuja fakt, ze to auto premium, wiec jak Cie nie stac, to nie kupuj (szczyt buractwa...)?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślę że się mylisz. Czy mnie stać na nowe? Tak... czy wg mnie warto wydać 70 tyś. zł więcej żeby mieć nówkę sztukę zamiast auta z PS? Nie....

Czy kupno auta z PS jest kombinowaniem? Nie wiem o czym mówisz :)

 

Problem jest w tym, ze finansowanie BMW w PL, w porownaniu z ofertami z UK, czy nawet z BE jest beznadziejne. Mam wrazenie, ze dilerzy robia co chca, bo wiedza, ze klient i tak przyjdzie. Ja sie na to nie zgadzam i kupno nowki 320d za 200tys jest dla mnie bzdura - po prostu to auto nie jest DLA MNIE tyle warte. Choc trzeba przyznac, ze wszystkie auta drozeja...

 

Kazdy postepuje jak chce, to tylko moje zdanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To prawda! Kiedys dostalem oferte od pewnego dilera z Warszawy i moge przysiadz, ze te same auta byly wystawione na mobile.de. Doliczona akcyza, VAT plus prowizja! Taka to byla mega oferta :)

A przy okazji mowiac o cenie serwisu jezdze do Niemiec. Bo taniej!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To chyba nie jest dziwne że auta popracownicze BMW są dostępne na mobile.de i u naszych lokalnych dealer'ow jako exAG PS.

Inna sprawa to ceny i tu faktycznie różnice są sporawe.

"Wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy" (Albert Einstein)

"Zawsze się starałem, żeby szkoła nie miała wpływu na moją edukację" (Mark Twain)

"Lubię walczyć z silniejszymi"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Nie wiem co jest na mobile.de ale są specjalne aukcje branżowe z samochodami z zarządu BMW, są też specjalne aukcje tylko dla dealerów BMW i do nich nie ma dostępu firma, która nie ma numeru dealerskiego.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.