Skocz do zawartości

F10 Opcja ConnectedDrive w Polsce!


demon528

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 479
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Uwaga, przepinając samochody między sklepami (krajami) traci się dostęp do usług, również po powrotnym podpięciu do sklepu, gdzie się je wykupiło.

Walczę o przywrócenie albo zwrot pieniędzy.

 

Czyli można rozumieć, że przy próbie dodania auta do polskiego ConnectedDrive traci się wszystkie usługi które są nawet zakodowane w VIN (BMW Online, TeleServices itd) czy tylko te które zostały dokupione w niemieckim "sklepie" internetowym ConnectedDrive i niewidneją w wyposażeniu po rozkodowaniu VIN?

 

Chodzi oczywiście o akteptacje komunikatu:

 

USŁUGI BMW CONNECTEDDRIVE TEGO POJAZDU ZOSTANĄ DEZAKTYWOWANE, JEŚLI GO DODASZ DO SWOJEGO KONTA.

Jeśli dodasz ten pojazd do swojego konta, udostępniane pierwotnie w innym kraju usługi BMW ConnectedDrive zostaną dezaktywowane. Jeśli chcesz nadal korzystać z tych usług, zwróć się do działu obsługi klienta BMW ConnectedDrive.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zastanawiałem się nad działaniem tego więc rzuciłem pytanie do serwisu.

Podejrzewam, że Ameryki nie odkryłem, ale może ograniczę kiedyś komuś szukania informacji

Szanowny Panie Przemysławie,

 

dziękujemy za dzisiejszą wiadomość dotyczącą systemu ConnectedDrive.

System ConnectedDrive możemy podzielić na wersję pierwszej generacji, gdzie stosowany był w pojazdach wyprodukowanych do połowy 2013 roku, oraz drugiej generacji, dostępny w pojazdach od lipca 2013 roku.

Pański samochodu został wyprodukowany na początku 2013 roku zgodnie ze specyfikacją na rynek niemiecki, posiada zatem system pierwszej generacji.

Z tego względu, na terenie Polski nie możemy zagwarantować poprawność działania usług znajdujących się na pokładzie samochodu.

Portal użytkownika ConnectedDrive, zamieszczony na stronie www.bmw-connecteddrive.pl, dedykowany jest dla pojazdów wyposażonych w nową strukturę systemu. Nie ma możliwości dodania do niego pojazdu wyprodukowanego przed lipcem 2013 roku.

 

W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt.

 

 

W związku z powyższym mam pytanie - jest możliwość update'u jakiegoś aby do auta przed liftem wrzucić ConnectedDrive po lifcie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy
Różnica jest nie tylko softwarowa ale i sprzętowa więc raczej nie ma możliwości upgrade. MIałem ten sam dylemat w X1 , którą posiadam. W skrócie ... olałem temat w X1 :norty:

Pozdrawiam,



Trzastek

BMW Klub Polska

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli można rozumieć, że przy próbie dodania auta do polskiego ConnectedDrive traci się wszystkie usługi które są nawet zakodowane w VIN (BMW Online, TeleServices itd) czy tylko te które zostały dokupione w niemieckim "sklepie" internetowym ConnectedDrive i niewidneją w wyposażeniu po rozkodowaniu VIN?

Wg dzisiejszej rozmowy z człowiekiemm z infolinii, w moim przypadku (auto z DE) wyglada to tak: kilka usług, m. in. usługi RTTI, consierge, chyba Online ważne jest prawdopodobnie 3 lata od ich uruchomienia (lipiec 2018 w moim wypadku). Można je za opłatą przedłużyć. Inne, jak Remote, alarm - są dożywotnie. Wszystkie te usługi mają zostać przy zmianie sklepu na PL. Nie tracę usług bo prawdopodobnie nic nie było dokupione w DE. Natomiast w DE są usługi niedostępne w Polsce. I stracę do nich dostęp, tj. Nie będę ich widział. Wracając do DE - mają byc ponownie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
31 strona na forumNikomu to nie dział jak powinno, może powinniśmy sami zadbać o siebie. Jak każdy z nas zadzwoni 10 razy dziennie i każdego dnia wyśle 10 maili może to coś wreszcie zmieni. Skutek przyszły i niepewny ale te kilka minut warto chyba poświęcić, żeby nie robili z nas debili. Ja zaczynam od dzisiaj, będę dzwonił, pisał ... ale sam nic nie zmienię ! Zapraszam serdecznie kto jeszcze spróbuje walczyć z robieniem z nas debili !!!
Larsen
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam auto z USA i ma wszystkie niezbędne wyposażenie. Pan z BMW po sprawdzeniu vin odpowiedział że BMW nie zaleca wymiany karty SIM i CONNECTED DRIVE nie będzie działać w moim aucie. TO SĄ JAJA I KPINA.

nEWER bmw :mad2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To was zaskoczę, kupiłem teraz f33 01.2015 z exAG z Niemiec i wszystko działa idealnie bez żadnego dzwonienia. Tylko Internet na początku wyświetlał, że usługa nie dostępna w za granicą (czyli w PL) a za którymś razem się przestawił i działa bez problemu w 3G. Po założeniu konta na connecteddrive wszystkie usługi działają.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam auto z USA i ma wszystkie niezbędne wyposażenie. Pan z BMW po sprawdzeniu vin odpowiedział że BMW nie zaleca wymiany karty SIM i CONNECTED DRIVE nie będzie działać w moim aucie. TO SĄ JAJA I KPINA.

nEWER bmw :mad2:

Bo nie kupiłeś u nich , to nie będzie działać :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

U mnie również (F11 LCI) wszystkie usługi Connected Drive działają bezproblemowo.

W przyszłym roku kończy mi się ważność części usług - więc będę miał okazję przetestować sklep via-Connected Drive... o ile do tego czasu nie zmienię auta :wink:

 

Aczkolwiek faktycznie uważam, że dla samochodów z innych rynków powinna być możliwość przepisania (choćby za jakąś opłatą) auta na rynek lokalny.

 

nEWER bmw

@Sita59, Ty masz jakiegoś pecha do tego auta...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moja F10-tka jest z pierwszych serii LCI (produkcja 9.2013) i wszystkie usługi w opcji rozszerzonej Connected Drive działają poprawnie.

Z Internetem również nigdy nie było problemu.

W F30-tce pojawiał się przez 2 tygodnie problem z połączeniem ale po jednej wizycie w serwisie do dziś bez zarzutu :D

"Wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy" (Albert Einstein)

"Zawsze się starałem, żeby szkoła nie miała wpływu na moją edukację" (Mark Twain)

"Lubię walczyć z silniejszymi"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
To was zaskoczę, kupiłem teraz f33 01.2015 z exAG z Niemiec i wszystko działa idealnie bez żadnego dzwonienia. Tylko Internet na początku wyświetlał, że usługa nie dostępna w za granicą (czyli w PL) a za którymś razem się przestawił i działa bez problemu w 3G. Po założeniu konta na connecteddrive wszystkie usługi działają.

 

 

Witam

 

mam F34 z niemiec z 10.2014 i chciałem się zarejestrować na connected drive - ale trochę się boję, bo pisze że wszystkie usługi które były dostępne w innym kraju będą dezaktywowane.

Byłem w aucie w menu i jest prawie wszystko wykupione do 2018/2019.

 

Nie chciałbym żeby karta się stała niekatywna - w tej chwili widzę że RTTi działa itp itd wszystko na roamingu z 3g leci. w ONLINE wszystko jest po niemiecku ale nie na tym mi zależy - głównie na opcji załączania wszystkiego z komórki z BMW Remote.

 

czy Ty też miałes taki komunikat ?

 

http://images77.fotosik.pl/538/fe172e45f96030dbmed.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • 3 miesiące temu...
  • 1 miesiąc temu...

F10 z końca 2012 r. z rynku niemieckiego, przez pewnie okres po zakupie wszystko działało, następnie BMW online i partę innych opcji przestał działać. Zalogowałem się na stronę Connected i po próbie dodani pojazdu wyskakuje okno

 

Pojazd nie może zostać dodany do twojego konta na portalu internetowym.

 

Ten pojazd nie posiada modułu do komunikacjiz siecią komórkową. Dlatego nie może zostać on dodany do Twojego konta.

 

Zastanawiające jest że wcześniej łączył się z telefonem i było ok. Proszę o poradę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam F11 z roku 2011 i bylo kupione w Holandii. Na temat connected drive dostalem taka odpowiedz.

 

Informujemy, że Pana pojazd posiada poprzednią strukturę systemu ConnectedDrive, która nie jest wspierana na rynku polskim. W związku z tym działanie usług oraz zakup usług w Polsce nie jest możliwy.

 

Usługi poprzedniej struktury były wspierane na rynkach zachodnich. W związku z tym możliwść korzystania z usług może przedstawić Panu Biuro Obsługi Klienta kraju, w którym próbuje Pan skorzystać z usług ConnectedDrive. Jednocześnie zaznaczamy, że BMW AG nie przewidziało możliwości doposażenia pojazdu w nową strukturę ConnectedDrive.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

W skrócie chodzi o to, że od 2013 roku system ConnectedDrive różni się znacząco z hardware'owego punktu widzenia - ma m.in. wbudowany modem z kartą SIM, co powoduje że auto cały czas jest on-line. I ten "nowy" system można w większości przypadków przenosić (przerejestrowywać) pomiędzy krajami wraz ze zmianą właściciela. Ponadto większość usług działa w roamingu bez przerejestrowywania auta (np. dane RTTI dla aut z rynku polskiego działają bezproblemowo w Europie).

 

Natomiast przed 2013 rokiem Connected Drive był mocno uproszczony i jego ewentualne połączenie z "internetem" możliwe było jedynie poprzez podłączony telefon, który pracował jako hotspot.

Jednak nawet w tym wypadku większość sensownych usług (RTTI, czy zdalne zarządzanie samochodem z poziomu smartfona) była nieobsługiwana. Można było sobie ewentualnie uruchomić np. usługę BMW Live (działającą poprzez internet w podłączonym telefonie), czy TeleService... ale to gra raczej niewarta świeczki.

Tutaj jest krótki pokaz "możliwości" :wink: BMW Live

https://www.youtube.com/watch?v=5r4QFF_JNww

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panuje obiegowa opinia iż aut produkowanych na rynki w Europe Zachodniej nie należy lokalizować w PL. Podobno usługi ConnectedDrive działają lepiej w PL gdy są w "roamingu" :)

W rzeczywistości problemy są przede wszystkim z dostępem do internetu aczkolwiek również do zwalczenia. Reszta po poprawnie wykonanej lokalizacji powinna działac w PL w miarę dostępności tych usług u nas. Sytuacja zmienia się po przekroczeniu zachodniej granicy...generalnie system ożywa :mrgreen:

"Wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy" (Albert Einstein)

"Zawsze się starałem, żeby szkoła nie miała wpływu na moją edukację" (Mark Twain)

"Lubię walczyć z silniejszymi"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 lat później...
  • 5 miesięcy temu...

Witam. Żeby nie zakładać kolejnego tematu posłużę się tym... Kupiłem BMW f10 z 2016 roku z profesjonalnym system nawigacji oraz z BMW Connected Drive.

Wchodząc w opcję Connected Drive mam jakieś usługi:

Wiadomości, Mobile care, BMW Online, Hotline, Twój serwis.

Za czorta nie wiem jak tego używać i co to jest... Jak chcę kliknąć w BMW Online to odsyła mnie do sklepu www... gdzie jest informacja że sklep nie jest dostępny już w pojeździe.


Czy muszę wykupić jakąś usługę w BMW? Jakie daje możliwości usługa Connected Drive i do czego używacie?

Auto mam z rynku Niemieckiego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na początek Pobierz sobie appke na telefon "MyBMW" i zobacz jakie masz dostępne dodatki i pakiety. Kupiłem w zeszłym roku pakiet online booster z prawie wszystkimi dodatkami za 400zl, a teraz po roku zostały mi bezterminowo już "Remote Services, ConnectedDrive Services, Intelligent Emergency Call, Teleservices" Czyli w zasadzie wszystko poza Pogoda i informacjami o korkach w nawigacji, no i Concierge serwisem, na który dwa razy z ciekawości zadzwoniłem.

https://drive.google.com/file/d/1odXbRMXDDruLv90jk46Z0lgMk30RNPh_/view?usp=drivesdk

Edytowane przez Użytkownik525xd
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W końcówce listopada 2021 BMW promowało pakiety usług Connected Drive rabatami. Blekfrajdej/sajbermandej. Booster był ze sporą zniżką, zawierał usługi zdalne, z ważnych RTTI (korki) i aktualizacje nawigacji. Proponuje obserwować sklep connecteddrive w końcu miesiąca.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.