Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam wszystkich. Mam mały problemik: dzisiaj z lekka przywalilem w cos i jak wjechalem na kanał, to zauwazylem ze cieknie mi lekko z miski olejowej.Dlatego mam pytanko: najpierw musze spóscic olej i sciagnac dolna czesc miski olejowej (małą)i zaniesc do zaspawania, a potem jak bede juz to przykrecal to musze wymieniac jakies uszczelki czy moga zostac te co byly? JEST Z TYM PROBLEM?ROBIL TO JUZ KTOS?pozdrawiam :( (JAK MAM TO ZROBIC??)
Opublikowano
to są uszczelki wielokrotnego użycia.jak nie sa sparciałe możesz śmiało założyć.
czasami się mylę
Opublikowano

nie wiem skąd takie wiadomości macie, ale uszczelki zawsze zakłada się nowe przy każdym demontażu, czy to miski, czy to pokrywy zaworów, poza tym uszczelki kosztują groszę i nie jest to fortuna, a jeśli ktos żałuje na uszczelkę za 40 zł to po co kupuje BMW :?:

 

Zasada jest jedna i powie to każdy PROFESJONALNY i DOŚWIADCZONY mechanik, że uszczelki zawsze się zakłada nowe :!: :!: :!: :!:

Opublikowano

belgus dobrze prawi.

uszczelki z fibergasu albo papieru sa jednorazowe.

uszczelki z gumy sa do wielokrotnego użycia.........taka jest zasada.

a pieprzenie (chodzi o pieprz a nie brzydkie słowo ),że ledwo 40 zł i stac cie na BMW to bez obrazy ale totalna głupota.

po co wyrzucac pieniądze jak nie potrzeba.

dlatego guma aby nie wymieniać.

a tak na marginesie w dużym fiacie nawet papierowe były wielokrotnego użycia z lakierem iteż działały i nawet nie chodziło o pieniądze ale dostępność. :twisted2: :twisted2: :twisted2:

czasami się mylę
Opublikowano
miałem ten problem kiedyś w swojej 318 touring kiedyś pospawałem i założyłem nową uszczelkę.jeśli masz obniżony samochód to go podnieś albo załatw osłonę na misę bo taka jazda to tylko stres.
Opublikowano

Fachowo to powinno sie uszczelki wymieniać za każdym razem na nowe i to fakt nie do podważenia! :cool2: Jednakże czasami można je użyć ponownie(jak gumową)Pamiętaj jednak że i guma pod wpływem wielokrotnych zmian temperatur traci swoje wlaściwości plastyczne!Jeżeli jednak koniecznie chcesz użyć ponownie tej samej to dokładnie oczyść ją z oleju np benzyną ekstrakcyjną(chodzi o odtłuszczenie) podobnie jak i blok oraz misę pokryj uszczelkę b.cienką warstwą silikonu wysokotemperaturowego i powinno być!Ja osobiście poradziłbym nową bo uwierz nie jest to łatwa ani przyjemna praca a żeby robić to kolejny raz!

Powodzenia :cool2:

Opublikowano

Zarowno Belgus jak i Beemek maja racje. Jezeli uszczelka jest gumowa i nadaje sie kolejny raz do uzycia to mozna spokojnie uzyc. Natomiast fakt jest taki ze wolalbym na twoim miejscu ja wymienic (nieciekawa robota)

 

Jezeli chodzi o spawanie miski to czesto bywa ze niestety ale po spawaniu dalej cieknie, wowczas nalezy sie rozgladnac za druga.

Opublikowano
spawanie miski to czesto bywa ze niestety ale po spawaniu dalej cieknie, wowczas nalezy sie rozgladnac za druga.

Potwierdzam :cry: Miska jest cały czas narażona na b.silne drgania i naprężenia podczas pracy silnika.Często zdarza sie że po spawaniu znów cieknie.Jeżeli to jest niewielkie pęknięcie to spróbuj pospawać.Zoriętuj się najpierw jakie są koszty używanej misy a potem podejmij decyzję :cool2:

Opublikowano
Ja wymieniałem w swoim E30 miske olejową bo gdzieś przychaczyłem i była dziórka. Nie chciało mi sie latać i spawać wiec przeszedłem sie do kolesia z częsciami i kupiłem za 120 zł. Wymiana jest prosta. Jeśli uszczelka wygląda dobrze do nie kupuj nowej smiało możesz założyć tą starą. Mam obniżony samochód i nie ma osłony ale zmuszony jestem tą osłone zrobić bo jazda tak jak kolega napisał po stresem jest straszna. Teraz sie boje o to bym gdzieś nie przychaczył, a przychaczyłem o kamień na polnej drodze. Jak nie masz osłony to lepiej ją załóż. Rekord kolesia to 5 misek w ciągu roku :D :D :D :D Pozdro
Opublikowano

Z tym spawaniem to tak jak piszą koledzy, pospawasz w miejscu doraźnego uszkodzenia, a w innych miejscach mogą pojawić się na skutek tego uderzenia czy obtarcia drobne mikropeknięcia materiału.

 

Efekt będzie taki, że miska będzie nadal wilgotna, oczywiście nie będzie się z niej lało, ale przez te mikropęknięcia przy nagrzanym silniku kiedy olej jest rzadki i rośnie jego ciśnienie, będzie się pociło, dlatego polecałbym wymianę na drugą.

Pozdrawiam
Opublikowano

Wymiana w m10 jest bardzo prosta ale w m20 to już schody, tydzień temu ściągałem miske w m20b23 bo rozwaliłem, Jeśli kolega ma m20 to czeba odkręcić przekłądnie i opuścić bo nie wiem jaki debil wymyślił w m20 taką wielką miske, nie można było zrobić dużej i malej tak jak np. w m10. No i po odkręceniu przekładni odkręca sie miske, jak ona opadnie troche czeba wsunąc ręke przez niewielką szpare i odkręcić pompe oleju, dopiero potem wychodzi miska... Moja była spawana 3 razy, jak pospawa dobry spawacz i nie ma dużej dzióry to nie mam możliwości żeby ciekła. Dodam też że wiadomo w m10 jest metalowa ta dróga mała miska a w m20 aluminiowa....

 

Nie wiem skądWybierzecie takie drogie uszczelki, ja zapłąiłem 11zł i to była taka lepsza bo najtańsza coś 8

Opublikowano

A co myślicie o mojej misce?? da sie pospawać? :mrgreen: :mrgreen: :lol:

 

http://img126.imageshack.us/img126/1530/zdj281cie124vu.jpg

http://img412.imageshack.us/img412/7442/niskamala0udjt7.jpg
Opublikowano
zrób stelaż ,załóż regips i zaciągnij szpachla... będzie jak nowa :mrgreen: :mrgreen: !!!!!
klepało ale przestało!!!
Opublikowano
wymiana miski olejowej w m20 to ciezka sprawa ale latwiejszym sposobem jest odkrecenie silnika tylko na poduszkach podniesienie przodu samochodu na podnosnikach podstawienie pod silnik jakiejs wiekszej rury zeby podpierala silnik opuszczenie samochodu z podnosnikow (silnik zostaje troszke w gorze (ale nie przesadzac)) i wtedy miska smialo wychodzi
Opublikowano
Witam wszystkich. Mam mały problemik: dzisiaj z lekka przywalilem w cos i jak wjechalem na kanał, to zauwazylem ze cieknie mi lekko z miski olejowej.Dlatego mam pytanko: najpierw musze spóscic olej i sciagnac dolna czesc miski olejowej (małą)i zaniesc do zaspawania, a potem jak bede juz to przykrecal to musze wymieniac jakies uszczelki czy moga zostac te co byly? JEST Z TYM PROBLEM?ROBIL TO JUZ KTOS?pozdrawiam :( (JAK MAM TO ZROBIC??)

 

Mialem taka sama sytuacje, tylko ze w silniku M20B27 i jezeli uszkodzenie miski nie jest bardzo duze to sprawe mozna inaczej zalatwic niz SPAWANIEM, bez sciagania miski olejowej (ja mialem pekniecie na pare centymetrow i kapalo sporo) a mianowicie: spuscilem olej, odtluscilem cala miske, zalatwilem specjalny klej (nazwy nie pamietam) z kopalni jakis 2 skladnikowy-cos jak poxipol ale to nie to. Schnie jakies 24h, zapchalem miejscie pekniecia klejem i troche na okolo peknieciea tez :cool2: Z miski nie kapal gramik oleju po tym zabiegu. Aktualny wlasciciel jezdzi do tej pory, a bylo to jakies 2 latka temu.

Autka juz nie obnizam :mad2:

  • 6 miesięcy temu...
Opublikowano
Szukam miski olejowej do mojej BMW.Prosze o pomoc bo mi silnik stygnie.Szukam jej i jestem już w desperacji.Dzwoniłem po szrotach i nigdzie nie ma.Jak znacie jakis dobry szrot to prosze o kontakt.Miska jest aluminiowa do BMW 320i E 30.Tel do mnie to 880040240. :mad2: :mad2:
http://www.bmw-sport.pl/images/signatures/1868313008478371b841670.gif
Opublikowano
Ten gosc na Alegro wystawił miske do BMW 320i i jej nie ma.Dzwoniłem do niego. Ale dzienki za namiar.Wracając do miski bo tylko ona chodzi mi po głowie to ta za 100 zł jest do E 30 dobra?BMW 320i . :P
http://www.bmw-sport.pl/images/signatures/1868313008478371b841670.gif

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.