Skocz do zawartości

Lord Lukasz

Zarejestrowani
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Sanok

Osiągnięcia Lord Lukasz

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Podepne sie do tematu, znajomy zostawił mi wczoraj e46 330Ci z pękniętym zbiorniczkeim od płynu, po wymianie na nowy silnik ogólnie gotuje sie, pochodzi kilka min i wąż robi sie mega twardy i po popuszczeniu odpowietrznika leci para przez 5 minut, termostat jest chyba ok bo wąż dolny i chłodnica do pewnego momentu są zimne jak chwile auto pochodzi to robią sie ciepłe, dziwne jest to że nawet na zupełnie zimnym silniku przy zapalaniu jak korek jest otwarty wywala conajmniej litr płynu, do pewnego momentu odpowietrza sie dobrze czyli z odpowietrznika leci sam płyn, jak sie go zakręciu to po kilku min. para z płynem i na koniec sama pare. pompa wody ? czy głowica ? dodam że przez tą małą dziurke w środku w zbiorniczku nie leci płyn a chyba powinien przy sprawnej pompie ?
  2. Skrzynia tylko raz mi sie wyłączyła, jak kupiłem auto i wracałem to hamulce zaczęły trzymać, skrzynia sie wyłączyła, auto zgasiłem i jak zapaliłem to skrzynia działała ok ale hamulce odłączyły sie całkowicie, pedał szedł do podłogi bez żadnego oporu, przyjechałem do domu 70kilometrów hamując tylko skrzynią i ręcznym, rano jak zapaliłem auto to hamulce już były ale tak jak pisałem na początku kilka kilometrów i zaczynają same hamować, w sumie wogule nie jeźdze, takiie krótkie trasy do 5 kilomtrów bo potem zaczyna sie hamowanie. Co do komputera abs to sam ABS i ASC działają ok, nic sie nie wyświetla na desce ale podpinałem auto do kompa i koleś mówił zmień komputer abs bo wogule nie da sie z nim połączyć ? ogólnie abs może sie tak zachowaywać ?
  3. Komputer znalazłem, wstępnie go szukałem w tej skrzynce ale jak dostałem drugi był inny, na allegro wszystkie też są inne więc szukałem go w innym miejscu a jest właśnie tam tylko u mnie jest jakiś dziwny duży i nikt takiego nie ma :(
  4. Mam taki problem, odpalam auto hamulce działają idealnie, po puszczeniu pedału hamulca wszystkie koła puszczają, zrobie około 10 kilometrów i auto zaczyna samo hamować coraz bardziej aż do momentu w którym skrzynia nie daje rady i sie wyłącza, postoi auto godzine i można jechać dalej i po przjechaniu kilku kilometrów ta sama historia. Chyby można wykluczyć zaciski bo tak jak pisałem na początku przez 10 kilometrów wszystko działa idealnie, poziom płynu ham. cały czas jest taki sam. Dzisiaj wymieniłem gruszke od hadraulicznego wspomagania hamulca i problem jest nadal, zmieniłem samą gruche bez regulatora ciśnienia i bez tych czujników dwóch co są na nich, czy te elementy też w jakiś sposób sie psują ? bo na moje oko nie powinny, nie miałem jeszcze do czynienia z hydraulicznym wspomaganiem hamulca więc może tutaj ktoś miał podobne problemy. Napewno wiem że nie taki jak trzeba jest olej wlany bo wlany jest ATF Dextron II, ale wątpie też że ma to cokolwiek wspólnego z proboblemem ??? Pozatym gdzie dokładnie jest komp abs-u w e32, moja to 750 IL z roku 92
  5. Do lewarka od automatu idzie wtyczka i tak jak Ci pisałem wyżej z nią sie bawisz a dokładnie 2 kabelki od wtyczki puszczasz na dół do włącznika wstecznego w manualu, dokładnie które nie wiem bo mam człowieka co sie prądami zajmuje i on sie tym bawił ale na 100% wszystko zrobisz przy tej właśnie wtyczce która będzie wisiała po wywaleniu lewarka od automatu, ogólnie z miernikiem w ręce cała zabawa zajęła mu 30min. Tak czy tak cały czas chodzi mi o tą wtyczke która jest w tunelu środkowym i wpina sie ją do lewarka od automatu, nie pomyl jej z wtyczką tą co sie wpina ze skrzyni, ta od skrzyni jest niepotrzebna po wszczepieniu manuala, można ją wywalić.
  6. Tak jak kolega pisze, 2 dni roboty, żadnych niespodzianek po drodze nie ma, zakładasz 2 masówke z sprzęgłem + skrzynia i wał, dożucasz padały z pompą sprzęgła no i lewarek zmieniasz, z ciekawostek to nie zapomnij o tulejce w tunelu do której wchodzi prowadzenie lewarka, oryginalnie w automacie jej nie ma i robota mi staneła przez głupią tulejke bo zapomniałem o niej. Kolejna historia to komputer silnika, jak by Ci ktoś pisał że jest inny to nie słuchaj bo jest taki sam, mi jakiś teoretyk doradził zmiane kompa i okazało sie że niepotrzebnie bo był taki sam... Na upartego jak byś chciał żeby było wszystko ładnie oryginalnie to możesz zmienić chłodnice bo w tej co masz idą 2 przewody od automatu, w sumie jak je odkręcisz to nic nie będzie przez nie leciało ale żeby było ładnie można zmienić. Tunelu środkowego też nie musisz zmieniać bo w miejsce lewarka od automatu bardzo ładnie pasuje mieszek, w sumie musi pasować bo jest identyczny jak w manualu. Ze spraw prądowych to wszystko zrobisz przy tej wtyczce która wchodzi do lewarka od automatu a więc wsteczny oraz sprawa odpalania czyli żeby odpalała bez konieczności trzymania nogi na heblach + opornik na zegarach żeby nie świeciła kontrolka od automatu W sumie wszystko, da sie to tak zrobić żeby nie było śladu po automacie (poza numerem vin po którym wyjdzie jaka skrzynia była oryginalnie), e36 to nieskomplikowane i raczej uniwersalne bmw więc nie ma gadania że automat jest inny itp. Koszt z robotą to 2tyś czyli tele samo ile naprawa lub ewentualna wymiana automatu zepsutego na inny teoretycznie sprawny
  7. Wymiana w m10 jest bardzo prosta ale w m20 to już schody, tydzień temu ściągałem miske w m20b23 bo rozwaliłem, Jeśli kolega ma m20 to czeba odkręcić przekłądnie i opuścić bo nie wiem jaki debil wymyślił w m20 taką wielką miske, nie można było zrobić dużej i malej tak jak np. w m10. No i po odkręceniu przekładni odkręca sie miske, jak ona opadnie troche czeba wsunąc ręke przez niewielką szpare i odkręcić pompe oleju, dopiero potem wychodzi miska... Moja była spawana 3 razy, jak pospawa dobry spawacz i nie ma dużej dzióry to nie mam możliwości żeby ciekła. Dodam też że wiadomo w m10 jest metalowa ta dróga mała miska a w m20 aluminiowa.... Nie wiem skądWybierzecie takie drogie uszczelki, ja zapłąiłem 11zł i to była taka lepsza bo najtańsza coś 8
  8. Podepne sie do tematu :D Wczoraj podczas jazdy auto tak nagle zgasło... po sprawdzeniu doszedłem do tego że cewka nie działa, wymieniłem cewke i dalej nie działa :( ... Jeśli chodzi o sprwy prądowe to nie jestem w tym za dobry więc będe wdzięczny za rady w uproszczonym języku :D bo na 17 mam wizyte u elektryka ale wolał bym jej uniknąć bo wiadomo zedrze ze mnie kase a być może to jakiś drobiazg... Dodam że mam silnik m20b23 oczywiście e30
  9. U mnie alternator lub pompa wody tak chodzą, po chwili przestają, nie przejmował bym sie tym zbytnio, mróż robi swoje.
  10. To jest auto różnorocznikowe :D tzn. silnik 85r a reszta 84r. Pompe mam tą po progiem, obejże ją dzisiaj i sprawdze kebelki. Wtryski tez badałem ale tak jak pisałem wyżej po ostrym myciu ale samego silnika zapalił i chodził ok.
  11. Witam, jak pada deszcz lub jak nawet myje auto to przy odpalaniu silnika pojawiają sie problemy, minowicie odpala normalnie ale po chwili obroty spadają i silnik nie gaśnie ale przy dodaniu gazu tak jakby sie dusi, opornie lub wogule nie wchodzi na obroty, przy mocniejszym naciśnięciu gazu silnik tak jakby sie zatrzymuje i działa dalej dopiero jak sie popuści gaz, dzieje sie tak przez około 5 minut i potem już jest ok. Każdy powie odrazu że kable WN, kopułka itp. ale kilka dni temu wymieniłem wszystko !!! cewke, kable WN NGK + świece, kopułke i palec . Sprawdzałem przepływke (od kumpla pożyczałem jego i to samo) cały dolot jest szczelne zresztą tak jak pisałem problem pojawia gdy jest woda, co ciekawe jak umyłem sam silnik to nic sie nie działo. Filtr paliwa też jest wymieniony. I ręce już mi opadają i nie mam pojęcia za co sie zabrać, czy może pompa ? ale dlaczego tylko jak jest wilgoć, doradzcie co jeszcze obadać bo ja już nie wiem... Zapomniałem dodać, silnik 1.8i m10
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.