Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 1,2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

a nie mają ?

nic wspólnego?

serio ?

 

a co z spracowaniem oleju silnikowego przez bardziej wysilony silnik, przez co napinacze hydrauliczne gorzej pracują ?

i potem wymiany co 30 tyś km szybko kończą napinacz i przez to rozrząd szlak trafia.

Opublikowano

zgoda, dlatego mówię od strony napinacza hydraulicznego bo tam może być jakiś wpływ.

 

Inne pytanie do Ciebie, na ile mogę moją 520 184KM zrobić ? coś około 215-220KM ? i +- ile to może kosztować ?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
no i jaki wpływ chipa na rozrząd?

Żaden.

Rozrząd nie jest elementem silnika którego zadaniem jest przekazywanie napęd, do tego służy wał korbowy.

W tym samym silniku na rozrząd będzie działać ta sama wielkość siły, niezależnie czy ma np. 150KM i 300Nm czy 260KM I 480 Nm.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
a nie mają ?

nic wspólnego?

serio ?

 

a co z spracowaniem oleju silnikowego przez bardziej wysilony silnik, przez co napinacze hydrauliczne gorzej pracują ?

i potem wymiany co 30 tyś km szybko kończą napinacz i przez to rozrząd szlak trafia.

Serie też można zamęczyć .

Wszystko zależy od głowy i prawej nogi, a nie od prawidłowo chipowanego silnika.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
zgadzam się z tą logiką, jednak dlaczego o kłopotach z rozrządem w n20 słyszy się w większości w silnikach 28 a nie 20i?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Napisz jeszcze kolego G-CS co w benzynach z katalizatorem i będę przechodził przeglądy?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Czy po zmianie oprogramowania czystość spalin będzie ok, jaki wpływ zmiany oprogramowania będzie miał na żywotność kata? Pytam o 28i
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
podaj proszę cenę na priv i napisz jeszcze czy program idzie przez kabel czy trzeba rozmontować/wiercić kompa?
Opublikowano

może jakieś szczegóły? Skąd mamy mieć pewność, że serwis nie wykryje chipa?

na czym polega myk? co robicie/czego inni nie robią?

Opublikowano
Mówisz, że są niewykrywalne. Ok, jak sprawa wyglada w przypadku diesli? Bo chyba bez rozklejenia sterownika się nie obejdzie a to już samo za siebie mówi, że w razie awarii lub usterki aso od razu sprawdzi czy był rozklejany.
Opublikowano
Dokładnie to miałem na myśli. Przypadek Arka idealnie to okresla
  • Główni Moderatorzy
Opublikowano
O tym samym pomyślałem szczególnie że przykład Arka znam akurat bardzo dobrze :|
Opublikowano

kamer7, czy w ASO pytałeś o dostępność i ceny PP do b47?

wg mojej wiedzy ze stycznia 2017 ASO jeszcze nie dysponowały PP dla tego silnika... nawet nie widziały że w w niemczech idzie już taki zamówić...

Opublikowano

Witam

Od miesiąca jestem posiadaczem F10 520xd 190 KM , jako ze autko nowe i mam gwarancje to chip nie wchodzi w grę.

Będąc ost w servisie zapytałem się o Power Kit BMW M Performance i otrzymałem odp ze do mojego modelu nie przewidziano.

dziwne to dla mnie bo dla modelu 520xd 184 konnego jest dostępny..

tak wiec opcja alternatywna jest box i teraz pytanie który proponujecie ?

Pozdrawiam

Bartek

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.