Skocz do zawartości

Chcę kupić. E46 porady,opinie pytania


barti801

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 12,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Witam, a ja mam pytanie czy w cenie do 15k da radę kupić jakieś fajne coupe, tylko z silnikiem minimum te 170 km, pytam się bo ceny są bardzo rozbieżne i czasem nawet za 11k widzę coś ciekawego, co wydaje się być niebite i z faktycznym stanem licznika.

Liczę na jakieś wyczerpujące odpowiedzi :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Do 15k można kupić ładne 323ci, tylko trochę trzeba się naszukać.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, a ja mam pytanie czy w cenie do 15k da radę kupić jakieś fajne coupe, tylko z silnikiem minimum te 170 km, pytam się bo ceny są bardzo rozbieżne i czasem nawet za 11k widzę coś ciekawego, co wydaje się być niebite i z faktycznym stanem licznika.

Liczę na jakieś wyczerpujące odpowiedzi :)

 


kup se w niemczech

Wykonuje darmową fotografię samochodów - PROFESJONALNA.

Dla forumowiczów na terenie Wrocławia. Portfolio. +



http://i.epvpimg.com/guXaeab.png


Zlecę import samochodów z USA/JAPONIA


Kupię:

- Boczek tylnych prawych drzwi F30 wersja Harman/Kardon

- Listwy hexagon wnętrza

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, a ja mam pytanie czy w cenie do 15k da radę kupić jakieś fajne coupe, tylko z silnikiem minimum te 170 km, pytam się bo ceny są bardzo rozbieżne i czasem nawet za 11k widzę coś ciekawego, co wydaje się być niebite i z faktycznym stanem licznika.

Liczę na jakieś wyczerpujące odpowiedzi :)

 

Dasz radę, ale raczej spodziewać się musisz małych inwestycji co przy e46 jest rzeczą normalną. No i czas...cierpliwość to podstawa. Ja szukałem parę miesięcy, ujeżdżałem jak powalony i same gnioty się trafiały (choć ze zdjęć i opisów super). Aż tu nagle w jeden weekend dokładnie 3 i to w moim mieście-każda warta uwagi...szok. Wybrałem jedną, reszta poszła bardzo szybko. Jak ktoś napisał ceny nie są adekwatne do stanu. Czasami za 15 ktoś wystawia totalnego gniota, a czasami za 12k kupisz ciekawy egzemplarz, ale do małych inwestycji. Rzeczy w stylu błąd poduszki pasażera, rudy na błotniku itp. to raczej normalka w tym przedziale cenowym. Albo Niemcy, albo cierpliwe poszukiwania w Polsce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam . Mam kilka pytań o e46.

1. Czy duża jest różnica w kosztach napraw między 2.5/2.8 A 3.0 w bp+lpg?

2.Jaki silnik byście polecili z tych trzech wersji?

3. Czy każda pojemność była w m52tu czyli np m52tub25/28/30? I tak samo m54b25/28/30?

4. Który z silników od pojemności 2.5l ( mowa tylko o benzyniakach) byście polecili żeby było i frajdy z jazdy rwd i nie rujnowało to portwela?

5.Od czego jest zależne czy e46 ma skrzynię 6 biegową. Bo widziałem tylko w 3.0 i to nie każdej.

Wiem że dużo tego ale wszystko mnie to ciekawi więc zawarlem w jednym poście. Dziękuję i pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To może ja odpowiem, najwyżej lepiej poinformowani koledzy mnie poprawią.


1. Czy duża jest różnica w kosztach napraw między 2.5/2.8 A 3.0 w bp+lpg?

Prawie takie same(poza silnikiem inne są skrzynia, sprzęgło, wał, dyfer, półosie, wahacze tył i hamulce. W M54 jest elektroniczny pedał gazu, a nie na linkę.


2.Jaki silnik byście polecili z tych trzech wersji?

3.0, jeśli nie przeszkadza Ci utrata mocy o te 20KM i picie oleju(obydwa problemy występują dość często), w 2.8 jest z tym dużo mniejszy problem


3. Czy każda pojemność była w m52tu czyli np m52tub25/28/30? I tak samo m54b25/28/30?

M52 2.0, 2.5, 2.8, M54 2.2, 2.5, 3.0


4. Który z silników od pojemności 2.5l ( mowa tylko o benzyniakach) byście polecili żeby było i frajdy z jazdy rwd i nie rujnowało to portfela?

3.0, jeśli nie przeszkadza Ci utrata mocy o te 20KM i picie oleju(obydwa problemy występują dość często), w 2.8 jest z tym dużo mniejszy problem


5.Od czego jest zależne czy e46 ma skrzynię 6 biegową. Bo widziałem tylko w 3.0 i to nie każdej.

Tu nie jestem pewny, ale w coupe ta skrzynia weszła jako standard do wszystkich 3.0 po lifcie, czyli po 2002. W sedanie i touringu pewnie jest podobnie.


Wiem że dużo tego ale wszystko mnie to ciekawi więc zawarlem w jednym poście. Dziękuję i pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

6-biegowa skrzynia pojawiła się z liftem coupe, więc każde poliftowe 330ci w manualu ma 6-biegową skrzynię (automat oczywiście dalej 5-biegowy), wtedy też pojawiły się w sedanie i touringu, więc dopiero w marcu 2003r.

Mam m52tub28 z przelotem 345 tys. km i przez 6 tys. km od kupna stan na bagnecie nie zmienił się, dopiero jak wymieniłem sam filtr oleju to oczywiście musiałem dolać jakieś 200ml.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W grę wchodzi tylko turing A w najgorszym wypadku sedan. Drugie dziecko w drodze ;) więc coupe odpada. A po 2003 roku jest 6 biegów w innych r6? Czy tylko 330. O tym oleju w 3.0 sporo czytam ostatnio i trochę mnie to martwi bo na start nowe uszczelniacze i pierścienie to ze 3k pln tylko na to pewnie. Zależeć pewnie będzie od ceny i stanu. A jak z rozrządem? Często zdarza się potrzeba wymiany? I jakie to są koszta ? Bo vanosy to już wiem że +/- za pojedynczy A 1000x2 za podwójny. Pozdrawiam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
To po cholere sie pchać w 3.0i? Ja swojego zdania nie zmienię 3.0i to coupe/cabrio jako 2gie w rodzinie. E46 to wogule nie jest auto rodzinne, to tak na marginesie.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Tylko 3.0i w tym przypadku ma 6 biegów. Moc zawsze 231km a 3k na remont pierścieniowy to za mało.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem że e46 to nie auto rodzinne ale w turingu było by zupelnie wystarczające na rodzinę 2+2 tym bardziej przy malutkich dzieciakach jeszcze w nosidełku i foteliku. Poza tym jest jeszcze względnie nie bardzo drogie w utrzymaniu porównując do innych większych rwd. Ale chyba faktycznie bezpieczniej szukać 2.5 lub 2.8 biorąc pod uwagę koszty możliwych napraw. Boli mnie tylko to skrzynia 5 biegowa. A Jaki jest koszt wymiany rozrządu i przy jakich przebiegach powinno się wymieniać? Bo e46 to już 300tys + przebiegu.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy rodzinne czy nie to sprawa każdego....aż tak małe nie są, ale ja bym nie kupił jako rodzinne, ale tylko moje zdanie. Co do rozrządu to w m52 graty ok.600-800zł plus robota, wymiana jak zacznie stukać,a potrafi przy 250kkm. Generalnie lepiej skupić się na stanie auta choć przedlift i polift ma swoje bolączki. Przedlifty mają (moim zdaniem) mniej problematyczne silniki- chociaż m54 występowały też w przedlfitach, ale np.: urywają się mocowania sanek-oczywiście nie w każdym, polifty mają ten problem wyeliminowany, ale silniki w nich montowane m54 niestety bardziej lubią olej itp. I bądź tu mądry. Mi bardziej się podoba charakterystyka 2,5 i 2,8 w m52, ale zarówno m54 2,5 i 3.0 jakoś tak chyba lepiej się odpychają. Jak nie jeździsz wielce w trasy w autostrady to 6 biegowa zbędna.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy rodzinne czy nie to sprawa każdego....aż tak małe nie są, ale ja bym nie kupił jako rodzinne, ale tylko moje zdanie. Co do rozrządu to w m52 graty ok.600-800zł plus robota, wymiana jak zacznie stukać,a potrafi przy 250kkm. Generalnie lepiej skupić się na stanie auta choć przedlift i polift ma swoje bolączki. Przedlifty mają (moim zdaniem) mniej problematyczne silniki- chociaż m54 występowały też w przedlfitach, ale np.: urywają się mocowania sanek-oczywiście nie w każdym, polifty mają ten problem wyeliminowany, ale silniki w nich montowane m54 niestety bardziej lubią olej itp. I bądź tu mądry. Mi bardziej się podoba charakterystyka 2,5 i 2,8 w m52, ale zarówno m54 2,5 i 3.0 jakoś tak chyba lepiej się odpychają. Jak nie jeździsz wielce w trasy w autostrady to 6 biegowa zbędna.

Myślę poważnie o e46 touring bo auto dla rodziny to jedno , ale wcale nie chce rezygnować z funu dla siebie A e46 to tak mi się wydaje złoty środek w kategorii koszty eksploatacji /użyteczność a fun . Pewnie poszukam czegos jednak w m52 chyba że m54b30 ale po lifcie z 6 biegami. To byłby dla mnie ideał ale trzeba na taki szykować z 30kpln A to już sporo. Myślę o przedziale 20-22 + 5-7 na plg + pakiet startowy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no i dobrze myślisz. Kase masz, zostaw tak jak piszesz na LPG oraz ewentualne poprawki po kupnie i śmiało kupuj.


Pamietaj że e46 to jest małe auto, focus kombi czy jakaś octavia jest wieksza :) jeśli dużo miejsca potrzebujesz to nie tutaj :P


w LPG spalanie nie przeraża wiec śmiało idz w 3l, 10-16lpg będzie to palić w zależności od miasta, wielkosci opon oraz skrzyni biegów.

szukam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak to jest z tymi cenami? Bo im dłużej te ogłoszenia oglądam tym bardziej nie rozumiem. Ile realnie trzeba dać za niebite w dobrym stanie 325i a ile za 330i? Mówię oczywiście o samochodach zza zachodniej granicy - w Polsce bałbym się kupić.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Nadwozie oraz wyposażenie bardzo mocno wpływa na cenę, różnica może przekroczyć 10 tys. zł przy tym samym roczniku i silniku, więc musisz trochę bardziej określić się :wink:

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co innego coupe m54b30 a co innego touring który jest chyba najmniej pożądany :P no może compact przoduje ale mało tego i nie dla rodziny.


do tego jeden bedzie mieć klime i elektryke szyb z przodu i to tyle, a drugi może być mocno dopasiony. Ogólnie w razie czego wyposażenie się dość prosto dokłada i jest tego multum.

szukam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Akurat nie było 3.0i oraz 2.8i z korbotronikiem z tyłu, mowa o autach z fabrycznie montowanymi silnikami :wink:

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.