Skocz do zawartości

Elrok

Zarejestrowani
  • Postów

    34
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e90 318d 2008

Osiągnięcia Elrok

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Dzięki za odpowiedzi. W n54b30 z tego co czytałem często pada HPFP, a czy jest coś jeszcze na co warto szczególnie zwrócić uwagę? Jak bym kupował to myślałem sprawdzić w ASO. Ciekawi mnie tylko czy mechanicy z ASO będą mieli pojęcie o tym silniku. Mam znajomego, który pracuje w ASO Skody i szczerze mi kiedyś mówił, że np. jeżeli chodzi o 1.8T to on nie ma praktycznej wiedzy bo w większości tylko oleju do nich dolewali i nie było jakiś grubych napraw...
  2. Cześć! Mam pytanie odnośnie e92 335i z silnikiem N54B30. Czy ktoś może oglądał/sprawdzał poniższe egzemplarze: https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-bmw-e92-335i-ID6CVJ2E.html#e4054e26e2 https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-335xi-4x4-x-drive-ID6CXsuk.html#e4054e26e2 W ogóle, jestem zaskoczony spadkiem cen tych samochodów. Patrzyłem na nie z pół roku temu i praktycznie nie było ofert poniżej 45 tys. PLN. Te powyżej są podejrzanie tanie, więc podejrzewam, że to mogą być zajechane egzemplarze. I jeszcze pytanie ogólne: Ile trzeba mniej więcej dać za e92 z tym konkretnym silnikiem, żeby był to w miarę dobry egzemplarz i ile mniej więcej wychodzi pakiet serwisowy na start (rozrząd, olej, filtry, tarcze klocki, itp)?
  3. Panowie, Proszę o opinię na temat samochodu z ogłoszenia: https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-3gt-automat-210km-fv-23-salon-bezwypadkowy-aso-gwarancja-ID6BwOOl.html#gallery-grid Numer VIN jak w temacie. Z góry dziękuję za zainteresowanie.
  4. I co zrobiłeś? Czyszczenie, wymiana?
  5. Panowie, Przed wyjazdem na wakacje zmieniłem komplet filtrów i olej. Po zmianie pojawił się błąd na desce. Po odczytaniu wyszły takie błędy: 4A74 4A79 4CAE (Powyższe błędy są od dłuższego czasu) oraz: 4501 exhaust recirculation regulation - EGR 4620 Rail-pressure plausibility pressure-controlled jest związany z ciśnieniem w układzie paliwowym. Jako, że zmieniałem filtr paliwa, to uznałem, że przez to iż go nie odpowietrzałem to dlatego on wyskoczył. Skasowałem błędy i po pokonaniu 2000 km podczas wakacji odczytałem ponownie: 4A74 4A79 4CAE oraz: 4501 exhaust recirculation regulation - EGR 4620 Rail-pressure plausibility pressure-controlled 40D4 - EGR Actuator Position Control 4BDC - fuel presupply control 4D03 Abgasgegendrucksensor Myślicie, że problemem będzie niesprawny EGR, czy raczej któryś z czujników? Najgorsze jest to, że właściwie nic się z samochodem nie dzieje. Jedyne co zauważyłem, to przy wrzuceniu 2 i mocnym dodaniu gazu, jest lekkie zadławienie i dopiero idzie. Proszę o opinie.
  6. Witam! Po kliku sekwencjach kasowania błędów i przejazdów cały czas widnieją te same błędy: 4CAE 4A74 4A79 4501 4D03 Co więcej zauważyłem pewną prawidłowość. Zawsze po ruszeniu i zmienię biegu z 1 na 2 podczas dodania gazu obroty zwiększają się, zmniejszają i dopiero potem samochód normalnie przyspiesza. Podejrzewamy że może być to problem z zaworem EGR. Co myślicie? Dodatkowo na luzie masa powietrza jest na poziomie 450 - 500 a wartość oczekiwana to według aplikacji ok 300.
  7. Na to wygląda. Po prostu podpiąłem się pod OBD2 i odczytałem.
  8. Zapomniałem napisać, że kasowałem i po przejechaniu 100 km właśnie odczytałem.
  9. Witam! Ostatnio podczas jazdy wyskoczyla mi żółta ikonka silnika (nic zauważalnego się przy tym nie stało). Odczytałem błędy. Proszę o komenatrz do nich. MOTOR 4CAE 4A74 4A79 4501 4D03 CAS A125 A10A A112 A116 A117 FRM A8AC JBBF A6D1 KOMBI A559
  10. Piękna sztuka ;), Mógłbyś napisać ile wyniósł Cię pakiet startowy?
  11. A opłata akcyzowa jest brana na podstawie umowy kupna sprzedaży, czy mają bazę danych w którym wartość np 46 325i jest podana?
  12. To w jakich granicach cenowych warto szukać?
  13. Co sądzicie Panowie o tym egzemplarzu? https://www.mobile.de/pl/Samochod/BMW-325i-M-Paket-ab-WERK/vhc:car,ms1:3500_13_,frn:2001,frx:2004,prn:5000,prx:6000,ger:manual_gear,cnd:used,vcg:limousine/pg:vipcar/262696241.html
  14. Jak to jest z tymi cenami? Bo im dłużej te ogłoszenia oglądam tym bardziej nie rozumiem. Ile realnie trzeba dać za niebite w dobrym stanie 325i a ile za 330i? Mówię oczywiście o samochodach zza zachodniej granicy - w Polsce bałbym się kupić.
  15. Hmm. Po czym wnioskujesz, że była bita?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.