Skocz do zawartości

Chcę kupić. E46 porady,opinie pytania


barti801

Rekomendowane odpowiedzi

Witam szanownych forumowiczów, przymierzam się do zakupu e46 325 compact i mam zamiar przerobić go na gaz, w związku z tym proszę o opinie na temat tego samochodu, silnika, na co zwrócić szczególną uwagę i czy taka przeróbka nie wiąże się z problemami z silnikiem? Z góry dzięki za wszelkie porady i uwagi.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 12,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Czyli butla pójdzie w bagażnik, bo w compact niestety jest dojazdówka podwieszona pod bagażnikiem. Co do silnika, warto poszukać na forum o M54B25/M54B30, to jest to samo więc i problemy mogą być tożsame. Jeśli trafisz na dobry egzemplarz, to banan nie powinien schodzić przez długi czas z twarzy. Koła minimum 16 cali, zima jak i lato, drogi filtr paliwa, bo jest z regulatorem.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rozmawiałem z mechanikiem z aso bmw kumpel kolegi

 

mówi a co wgl teraz dobrego można kupić.. w Niemczech co było to już z stamtąd dobre wyjechało mówi za 20tys wyrwiesz coś dobrego.Mówi większość mówi ulepy itp a w prawdzie sami mają po 17,16tys e46.Mówi nie napalać się sprawdzić sobie auto.Mówi jak by każdy chciał przy zakupie auta patrzeć czy kierunek jest obrócony boczny czy bo mówiłem tutaj na forum to co napisaliście.Mówi tak to będziesz szukał,pieniądze wszystkie wydasz i gówn.. znajdziesz

 

i,że tak spytam koledzy czy każda e46 ma pompowanie lędźwi?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po rozkodowanym vin-ie :mrgreen: .
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co sądzicie o kupnie "bitej" beemki?

 

Mam znajomego blacharza, gość ma fach w ręce. Nie raz już takie samochody 'robił' i mam do niego że tak powiem: zaufanie. Bo jak by się tak zastanowić, to zdecydowana większość samochodów na naszym rynku to auta powypadkowe lub po kolizjach. Wielu handlarzy kupuje takie rozbitki i naprawia po pieniądzach, byle by się jakoś trzymało kupy...

 

Czy jest sens kupić jakieś niedużo bite auto (tylko blacharsko) i naprawić je na ori częściach? Czy to się opłaca? Czy lepiej wziąć się za szukanie w pełni sprawnej sztuki?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy przejrzałem całe alledrogo do tej ceny jak coś w miarę fajnego jest to przebieg 130tys tylko to już od razu zamykam stronę.W kombi można jeszcze dorwać,ale ja nie chce ani coupe ani kombi tylko sedan.Może jak mi się fuksnie to 21tys będzie równe i szukać za 22 a ten 1000 to już wójek negocjator będzie rozmawiał i musi ktoś puścić ;)

 

na coś fajnego te 24 trza mieć a tyle nie będę mial.U mnie było maks 18tys mówione teraz 20 jest ok to ostatecznie ten 1000 jeszcze się da ale nic wiecej

 

bo jest to kasa co do grosza wyduszona już.Jedynie po zakupie jakieś 1000zł luzu jeszcze będzie na filtry,rejestracje i ubezpieczenie

 

i nie śni mi się żadne dokładanie bo już na to póki co nie będzie.A nie chce tańszych passatów,seatów leonów itp itp bo nic fajnego nie ma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tu masz wątek, który Cię zainteresuje - 100 stron informacji i porad jakie BMW kupić :)

viewtopic.php?f=69&t=200081

A tak na marginesie - gdybym szukał BMW z takim budżetem to rozglądałbym się za "uczciwym" egzemplarzem E36.

Niektóre osoby mogłyby się zabić, skacząc z poziomu swojego "ego" na poziom swojego IQ

..............................................................................................

Freude am fahren


Moje auto - http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=159&t=190785

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak jak mówi kolega wyżej-w tych pieniążkach nie radzę szukać e46,ale za 10 tys można wyrwać dobrze utrzymane e36 z końca produkcji.Jaka wersja?,może 318i benzyna?czemu?-bo godzi w miarę przyzwoite osiągi i w miarę rozsądne spalanie-silnik też jeśli jest dobrze utrzymany to nie powinien sprawiać większych problemów.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Klubowiczów,

Przymierzam się do zakupu mojej pierwszej BMW w życiu i tak naprawdę nie wiem na co zwrócić uwagę. Wcześniej miałem Mazde 6 2.0 136km i na forum mi jej odradzali ale ja zrobiłem po swojemu i... w ciągu roku straciłem ok 10k złota...

Dlatego zwracam się do was z gorącą prośbą-na co szczególnie zwracać uwagę podczas jutrzejszych oględzin tej sztuki: http://otomoto.pl/bmw-318-ti-full-m-pakiet-sliczna-C30818174.html .

Auto do opłat (+2500zł) + wymiana płynów, filtrów, + zakup opon zimowych ze "stalówkami".

Przez telefon dowiedziałem się że wszystko jest OK tylko szyberdach nie działa, prawy błotnik był malowany, od nowości jedna właścicielka w DE. Jak z tym silnikiem, jego dynamiką? Pasek rozrządu czy łańcuch? Zawieszenie wielowachacz przód tył? Podstawowe koszty obsługi (płyny, filtry, tarcze,klocki) chyba jak w każdym aucie? Jakie są bolączki tej wersji (najczęstrze usterki, wadliwe elementy)? Chciałbym dowiedzieć się trochę o specyfikacji tego modelu. Spalanie mnie nie interesuje, najważniejsze że to nie diesel (nigdy w życiu więcej! :mad2: ). Tylko proszę, pomińcie rady typu "jedź sam do DE szukać auta"-to nie dla mnie, nie mam czasu, nie znam niemieckiego zby dobrze itp...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a co się kolego z tą mazdą działo???

 

mnie też ostrzegają przed e46 320d,że drogo itp ale jak to człowiek i tak kupi ;) w awaryjności mam Czinkusia.Jak się becia popsuje i bd z 2tys trza było dać to będzie stała z 2mc

 

wiem wiem w takim razie po co kupujesz jak Cię nie stać.Miałem a4 i części po 300zł raz na 4mc to był kosmos to tutaj sobie auto postoi.Znam dużo osób mają a6 c6 a8 e90bmw a i tak na naprawy nie mają i jak się sypnie to z 3mc stoi.Jeżdzą rodziców skodą felicją aż zarobią ;)

 

Teraz nie ma tak,że ktoś ma e60bmw to ma kasę.Auto w wiekszości stoi niż jedzi by się nie psuło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupując benzynę w tej cenie też można sporo utopić :D

Co sugerujesz dokładnie? Jakieś porady?

 

A no co się stało? Pompa oleju się skończyła po zrobieniu ok 500km. Po rozbiórce okazało się że było mocno grzebane w dole silnika-jednym slowem-auto było tylko by odjechać i tyle, także mimo że BMW ma swoją konstrukcje 2.0 136km to te cyfry mnie poprostu odstraszają, śnią się po nocach. Kolega ma e46 compact 2.0 136km i co z tego że mu pali w trasie 5L jak leciał autostradą 180 km/h parę kilometrów i silnik mu padł :DD Koniec z dizlami jak dla mnie-to tylko pozorne oszczędności na paliwie które i tak wydasz na części dizlowskie (koła dwumasowe, wtrychy, turbiny i masę innych...)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.