Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
BMW_3

poproś kogoś żeby Cię przewiózł naprawdę szybkim motocyklem.. :lol:

 

Jeździłem. Różnica jest taka, jak pomiędzy silnikiem od młynka do kawy a silnikiem wiertarki.

Poproś kogoś, by ktoś Cię przewiózł motocyklem o jakim ja piszę, to zrozumiesz, dlaczego potrzebna jest mu z tyło opona 240.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

jaki jest powód tego, że nie kupiłeś auta które spala 20L? Rozsądek? Skoro tak, to co żenującego jest w tym temacie?

Pozd

 

Rozsądek, ale związany z utratą wartości. Trudniej jest sprzedać auto, które pali średnio Pb 18l/100km.

Dlatego wybrałem 320d. Teraz trochę żałuję, bo nie ma tego, co ma Challenger.

17201351_1531754336834932_3241894237246117208_n.jpg?oh=52637f578bbb6c04fb758f53a709581c&oe=5928CFCF
  • Odpowiedzi 751
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

to ja już mało rozumiem z powyższego.

Najpierw piszesz że starczy ci motor bo ma 3.5 do setki /notabene na prostej i na suchym oraz gładkim asfalcie/ , potem dopisujesz że żałujesz że tylko 320d masz bo za wolne. Argument z e spalaniem rozumiem bo dlatego sam pytam o najniższe spalanie 328i gdyż na pb "troche" kasy wydałem.

Wieć po co krytykowałeś za 328i które notabene nie pali 18 tylko z połowe tego.

 

Potem piszesz o dodge / który jest "nieco" gorszy wzgledem np. takiej Z6 na łukach notabene/.

 

Tymczasem to jest forum o bmw , troche tu ludzi co dużo jeżdżą i to szybko, nie tylko po prostej,

i nie fiatami palio do tesco. Warto o tym pamiętać.

Opublikowano

Panowie,

 

zauroczony F30 po długich testowych jazdach 328i postanowiłem uszczęśliwić siebie tym autem. Mam jednak ograniczony budżet na dodatki w związku z tym chciałem podpytać o kilka istotnych dla mnie rzeczy.

1) Jakie są wasze doświadczenia ze skrzynią Steptronic? Mówię tu o dłuższej eksploatacji. Zazwyczaj użytkuję auto ok. 5 lat i robię 20-25kkm rocznie. O ile dobrze zrozumiałem to jest ta paczka biegów z plastikową miską i filtrem w misce o kosmicznej cenie. Jak często BMW przewiduje wymianę oleju w skrzyni i czy ta miska jest w podstawowym pakiecie serwisowym?

2) Czy ktoś z Was ma zestaw HI-FI? nie spytalem jaki byl zestaw w testowanym, więc chętnie wysłucham Waszych opinii w kwestii jakości dźwięku. Czy daje radę, czy dopiero HK jest fajne?

3) Czym różni się podstawowy zestaw HF od pełnej integracji z telefonem? Czy to różnica, że w jednym jest synchronizacja multimediów, a w drugim nie czy też inna?

4) Czy ktoś z Was ma auto bez xenonów i wie jak sprawują się zwykłe światła?

5) Gdzie ubezpieczaliście swoje Beemki i jak prezentują się pakiety procentowo od wartości.

 

To tak na szybko.

  • Główni Moderatorzy
Opublikowano
Wez ksenon i automat bo potem bedziesz zalowal. Reszte da sie przezyc.
Opublikowano
Popieram poprzedników. Automat musi być, ksenony, sportowe fotele... Reszta to tak jak koledzy piszą - da się bez tego obejść. Navi mieć - spoko, lepsze audio - spoko. Asystentów bym sobie darował.
Opublikowano

Dla nie must to zestaw głośnomówiący, automat jest świetny. Mam ten średni zestaw audio i dla mnie w pełni wystarcza.

Poza tym grzanie pupci, szczególnie jeśli samochód będzie miał stać w nieogrzewanych miejscach.

 

Xenony to sprawa estetyki, także Twój wybór.

 

Jeśli chodzi o ubezpieczzenie to mam to co oferuje BMW - w Allianz, dali dobrą cenę i jak samochód musiałem postawić do serwisu - rysa na drzwiach, to w jego ramach dostałem od razu zastępczy samochód.

Opublikowano
Weź ksenony, bo często widuje w swojej okolicy czarne f30 na zwykłych światłach i imho wygląda tragicznie.(nie wspominając o kwestiach bezpieczeństwa)
Opublikowano

Jeśli tylko słuchasz wiadomości w radiu to bierz standartowe audio. Jak jesteś typem melomana to nie pakuj się w standartowe bo będziesz żałował. Standart bardzo słabo gra :/

 

Co do reszty to dla mnie absolutne minimum to: automat, xenony, podgrzewane fotele. Bez reszty można się jakoś obejść :p

Opublikowano

Koledzy mają rację, automat koniecznie + xenon + fotele sportowe ( najlepiej z grzaniem bo działa błyskawicznie i dość przyjemnie smaży w dupkę :D )

Audio moim zdanie to lepsze ( bynajmniej ja takie mam ) bo gra to już całkiem przyzwoicie, nie koniecznie HK :)

Navi + skóra zbędne ( przynajmiej dla mnie ).

Opublikowano

z tego co mi wmawiał sprzedawca : aktualne lepsze hi-fi za dopłatą to poprzedni h-k.

 

co do automatu to ryzyko w długoletniej eksploatacji jest takie że może być fakap mechatroniki , ale to mały detal bo diagnoza jest prosta. Choć koszt spory.

Druga rzecz to ryzyko że automat może przestać płynnie przekazywać napęd. Chodzi mi o ten cały torque converter i jego łożyskowania etc. Ktoś już pisał o szarpnięciach.

 

Ale to w tych nowych skrzyniach jest raczej nieuniknione. Przynajmniej nie ma w nich klasycznej dwumasy. Choć sprężyny i tłumik to jest. Na YT jest filmik z działania tego automatu. I tak jak padnie dwumas w klasycznej skrzyni to komplecik w nowszych wozach około 5kpln plus robota 2kpln. Więc automat lepiej brać. Obecnie jest za free w promocji.

Natomiast zwróć uwage na brak tempomatu w serii.

No i ksenon koniecznie.

Opublikowano

niestety tak jest, i trzeba uważać bo wiele wozów stockowych w gąszczu opisów w stylu : poduszka powietrzna kierowcy, aluminiowe felgi czy inna oczywistość - kryje braki w wyposażeniu.

Generalnie brak tempomatu, surowy plastki w kilku miejscach który zasłonić może tylko bmw indywidual za grube $$$ oraz to wkurzające ręczne regulowanie foteli sportowych w serii jest...rozczarowujące. Albo ja mam nietypowe wymagania od wozu. Oczywiście sprzedawca za każdym razem jak sobie coś tam konfiguruję dostaje małpiego zachwytu.

 

Warto tak na dziś poczekać z pół roku bo spadek sprzedaży raczej będzie narastał i sprawdzić co daje broker bo jest tak z 30 tyś taniej, wozy przez nich oferowane mają jakieś inne pakiety startowo za mniejsze pieniądze. Np za te 2300 masz u brokera tempomat z adaptacją.

Opublikowano

Jak kupowałem auto to F30 tez bralem pod uwage, mialem 318d w dobrej cenie za 107k brutto ale kompletny golas corporate sales. Nawet podgrzewanie i halogeny przeciwmgłowe wymontowali ;-) Jak doposazylem do tego czego szukalem - skóra, navi, automat i lepszy silnik to wyszło 10k mniej niz za F10 :shock: wybór był prosty.

 

Nie zgodze sie z wami ze sportowymi fotelami. Ja mam 190cm i 93kg wagi (przezucam troche zelastwo ;-)) i w sportowych fotelach w F30 nie dotykalem srodkiem pleców do oparcia tylko barkami :roll: czylem sie jak w fiacie panda :lol:

 

Rewelacja w F30 to kiera M-pakietowa, ja mam sporotowa w F10 i nie jest taka fajna :cry:

Hmmmm
Opublikowano

Wow! dzięki za tak żywiołową reakcję i masę opinii. Mniej więcej klaruje mi się co chciałbym mieć w posiadanym budżecie i widzę, że mam preferencje do waszych reco. Powtorze moze jeszcze trzy tematy, bo nie znalazlem na nie bezposredniej odpowiedzi w Waszych radach:

 

1) Czy steptronic to jest ta paczka biegów z plastikową miską i filtrem w misce o kosmicznej cenie? Jak często BMW przewiduje wymianę oleju w skrzyni i czy ta miska jest w podstawowym pakiecie serwisowym?

 

3) Czym różni się podstawowy zestaw HF od pełnej integracji z telefonem? Czy to różnica, że w jednym jest synchronizacja multimediów, a w drugim nie czy też inna? Generalnie telefon sluzy mi za centrum dowodzenia swiatem (zajmuje sie na codzien mobilnymi multimediami) i zastanawiam sie czy jest sens brac tą droższą integrację?

 

5) Gdzie ubezpieczaliście swoje Beemki i jak prezentują się pakiety procentowo od wartości. Widziałem reco dla Allianz w ramach umowy z marką? Ile % żąda Allianz za pakiet?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.