Skocz do zawartości

e90 wrażenia bez filtra DPF


daniell197

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 56
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Jaki rocznik, jaki przebieg? Raczej miasto czy trasa?

Auto z 2006, przebieg to aktualnie 73 kkm, co do trasy to niestety ale dobra trasa trafia się co kilka miesięcy. W większości czasu to odcinek ok 20km w trybie że tak powiem podmiejskim, prędkości ok 70 km/h, czasem i mniej :mad2: Kilka razy w miesiacu auto przedmucham, przelecę się po troche luźniejszej drodze ale też bez rewelacji :cry2:

pozdrawiam

http://www.hostpic.org/images/75oie_1992258bREE92Wx_2_.png

Pomogę w mojej okolicy przy diagnozie,kodowaniu itp. Free of charge.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zauwazylem analogie ze w silnikach n47 czesciej sie brudzi rurka niz w m47

wiec to troche wyjasnia bo ja mam n47

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zauwazylem analogie ze w silnikach n47 czesciej sie brudzi rurka niz w m47

wiec to troche wyjasnia bo ja mam n47

 

Ja mam N47 i rurka czysta!! zero sadzy!!!

Myślę że coś innego ma na to wpływ....np stan pdf...w jakich warunkach eksploatacja np. miasto...styl jazdy!!! np. na zbyt niskich obrotach...itp

Pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W tej chwili nie ma, ale podobno mają wprowadzić.

 

Pzdr

 

podobno LPG ma kosztować tyle co benzyna, podobno ...od 15 lat

sadzomiotacz pędzony gnojówką


Sprzedam swoje BMW E91 320d 163 KM 2006 390 kkm, Navi Prof., panorama, bezwypadkowe, zadbane, pewne. Info - priv

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie odczuwam różnicy w dzwięku wydechu, nie widze różnicy w dynamice auta, brak różnicy w słyszalności turbo, wcześiej w rurze był tylko kurz teraz jest czarna sadza. Podczas jazdy nic nie dymi, chyba że przy bardzo mocnym bucie wtedy minimalnie.

sadzomiotacz pędzony gnojówką


Sprzedam swoje BMW E91 320d 163 KM 2006 390 kkm, Navi Prof., panorama, bezwypadkowe, zadbane, pewne. Info - priv

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam program na 197KM i jak zaglądałem w rurę to jest czyściutka - nie ma nawet okopcenia. Dymka jeszcze nie widziałem chodź jakbym się starał. Przebieg 156tyś.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiecie o wyczyscilem koncowke jakis czas temu i narazie nic sie ni brudzi :)

 

http://img802.imageshack.us/img802/7865/dsc0035fjk.jpghttp://img526.imageshack.us/img526/3062/dsc0042tk.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ktoś mi podpowie czy wycinać kata czy nie? ktoś badał to na hamowni czy to ma jakiś sens i jak oszukaliście sondę w kacie? dodam że mam wersję bez dpf.

 

I jeszcze pytanie z innej beczki czy widzieliście kiedyś felgę bmw wzór 194 pomalowaną na czarno, czy lepiej zostawić ją w oryginale?

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ktoś mi podpowie czy wycinać kata czy nie? ktoś badał to na hamowni czy to ma jakiś sens i jak oszukaliście sondę w kacie? dodam że mam wersję bez dpf.

 

I jeszcze pytanie z innej beczki czy widzieliście kiedyś felgę bmw wzór 194 pomalowaną na czarno, czy lepiej zostawić ją w oryginale?

 

Pozdrawiam

 

Moim skromnym zdaniem to wycięcie katalizatora daje ok. 15KM miałem tak w ibizie sport . Doszedł rasowy odgłos i przyspieszenie .

W BMW tego nigdy bym nie zrobił . Za bardzo szanuje swoją Bunię aby ją uszkodzić i robić z niej parcha .

Mam 163 KM i to mi wystarcza a modzenie i chipowanie lub inne mody żle wpływają na silnik , który oczywiście możma modyfikować ,żeby nie było wielkiego hallo ale zauważ , że Ci co modzą lub mieli modzone mają zawsze jakieś dziwne problemy ze swoimi autami i takich przykładów na własne życzenie jest na tym forum pełno . Zaznaczam od razu ,że nie jestem przeciwny modom ale jak czytam posty to wiekszość z nich ma problemy po kombinowaniu z autem .

Domek nad najczystszym jeziorem na Mazurach - Wakacje - Święta - Ferie - Weekendy - Sylwester -http://domkinarty.spanie.pl/
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a

Mam 163 KM i to mi wystarcza a modzenie i chipowanie lub inne mody żle wpływają na silnik

 

a wiesz, że ty do 180km/h masz około 40,7 s, a ja po virusku 29,2 s wtedy taka bunia bez chipa wygląda dopiero jak parch w którym się coś popsuło :D ale to tylko moje osobiste zdanie.

 

A tak na bardziej poważnie to wsiadając do 320d w serii 163ps to dla mnie była tragedia ponieważ mój leon 133ps 320nm po virusie ją przeganiał więc nie było możliwości bez modyfikacji. Leonem przelatałem 60tys na virusie i było oki, kolega teraz tym jeździ i nic nie naprawia. Ja znam historie, że po 300tys 530d latały na chipie bezawaryjnie. Wydaję mi się, że to kwestia eksploatacji auta. jak umiesz się obsługiwać autem to będzie Ci długo służyło jak nie to nie :lol:

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli więc Kolego już wszystko wiesz na ten temat virusów i trwałości silnika po nim to po co do ciorta zadajesz takie pytania i jeszcze strofujesz odpowiadających . Każdy ma inne zdanie i dla mnie to sobie chipuj co chcesz i lataj w 20s do 200 mam to w nosie . :mad2:

Jak Ci się sypnie silnik to wspomnisz moje słowa .

 

Pozdr.

Domek nad najczystszym jeziorem na Mazurach - Wakacje - Święta - Ferie - Weekendy - Sylwester -http://domkinarty.spanie.pl/
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to wszystko zalezy jaki kto ma silnik i ile koni. gdybym mial e90 ze 150 konnym silnikiem to napewno bylby virus,ja np nie dam sie namowic na zaden virus do swojego auta
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tylko się pytałem czy ktoś wycinał kata w e90 i czy miało sens i jak zastąpił sondę lambdę.

 

W seacie nie było sondy w katalizatorze tylko raczej przed więc wtedy bez problemu pozbyłem się kata tak jak Ty, a teraz już bardziej skomplikowane auto więc wolę się podpytać na forum nim zacznę słuchać różnych mechaników :D

 

kto pyta nie błądzi :D

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy temu...
witam mam pytanko czy w tej rurze muszą być zamontowane: czujnik temperatury i ciśnienia ? czy wstarczająca jest sama sonda? bo ja mam tylko jeden otwór i tylko sonda zamontowana a czujnik ciśnienia jest wpięty do kostki ale przymocowany z boku i nie połączony wężykiem z rurą. I tu moje pytanie do znawców tematu czy ma to wpływ na osiągi silnika czy to jest tylko potrzebne do dpf i mogę bez tego?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 10 miesięcy temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.