Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Z niepotwierdzonych źródeł facelifting obecnej generacji 5er przewidziany jest na koniec 2012 roku, początek 2013.

Jedną z głównych rzeczy, które mają ulec zmianie to lampy przednie a dokładnie ich wykonane w pełnej technologii diodowej, tak jak ma to miesjce w F12 + halogeny też W LED'ach.

 

Jeżeli ktoś ma więcej info proszę o zamieszczanie w tym temacie.

Edytowane przez Dawid S
"Demokracja: Mówisz co chcesz, robisz co ci każą" - Geoffrey Berry
  • Odpowiedzi 414
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Też mnie takie słuchy doszły. Zegary podobno mogą być w pełni ciekłokrystaliczne, co chyba nie jest zbyt wyczekiwane przez klientów. :|
Opublikowano
Dlaczego tak wcześnie ? E klasa jeszcze nie miała lifta. A wyszła rok wcześniej . Swoją drogą , widzieliście może w auto świecie jak bardzo się zmieni ? podobno W212 słabo się sprzedaje i to ma być przyczyną tego gruntownego lifta
Opublikowano
Lift E-klasy jest już zapowiedziany na koniec 2012, początek 2013. Przód zmieni się i to sporo. Nie będziemieć już ani okularów, ani czterech swiateł tylko lampy będą poprowadzone w jednej linii.
"Demokracja: Mówisz co chcesz, robisz co ci każą" - Geoffrey Berry
Opublikowano
Będzie pewnie taki lift jak w X6 - lampy LED w opcji. Z resztą po tych kilku latach w E60 też ten lifting nie był jakoś specjalnie widoczny (lampy i drewno na drzwiach)
http://i2.photobucket.com/albums/y27/tex05/worshipbmw.gif
Opublikowano

To nie będzie lift. Nowe opcje po prostu. Przecież cały czas coś dodają, mpakiet, nowe silniki, zmiana oznaczenia 528->530, zegary black panel, nowy soft do komputera, kolory individual, to wszystko wchodziło w odstępach co parę miesięcy.

Lift jest wtedy jak zmieniają się zderzaki :lol:

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano
Zastanawia mnie, czy facelifting f10/f11 wprowadzi kierunkowskazy w lusterkach. Nie do końca rozumiem politykę bmw w tej kwestii. O ile w nowej 3er i zmodernizowanej 1er kierunki się pojawiły, o tyle w x6 i 6er coupe kierunków nie widzę. Ze szpiegowskich zdjęć modernizowanej f01 wynika, że tam kierunki raczej się pojawią.
Opublikowano
Polityka BMW w tej kwestii jest nie do zrozumienia. Tylne lampy w technologii LED były już w serii E46 Coupe od '03 a potem przez długi czas wszystkie iXy, EX itd. Miały normalne żarówki. To samo z kierunkach przednimi LED. Nowa F30 chyba ma żarówki :duh:

Pozdrawiam :)

http://www.mslab.com.pl


Do sprzedania:

Komplet felg z oponami zimowymi RSC - 17" Wzór Styling V Spoke 236

Nowy zestaw felg do F30 LCI 17" oponami zima i lato

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Bo oni ida sladami Appla :mrgreen: dorzuca kierunki w lusterkach i ledy w tylnych swiatlach i odtrabia wielki facelifting :mad2: a potem "frajerzy" rzuca sie na odswiezone auto. Podobnie ma sie z Audi i zmianami swiatel/ledow w A4/5 :roll:

pozdrawiam

Paweł

  • 5 miesięcy temu...
Opublikowano
Czyżby w Genewie? Swoją droga szybko - po 3 latach już lift :think:

---------------------

Born Most Wanted


Past:

E34 518 orientblau, A4 B5 2.8 V6 30V, E60 525d monaco , Vectra Caravan Cdti 150 KM F11 520d M Sport,, F10 535d M Sport


Future:

Far Far away F10 M5 Competition

Opublikowano
Od premiery to będzie prawie 4 lata. Ja obstawiałem że będzie pół roku później, ale co zrobić. Z rok będziemy już śmigać starymi modelami :)
Opublikowano
Ja w swoich rozważaniach na 2013 jestem obecnie mentalnie gdzieś pomiędzy 328i kombi a M135i. Ale kryzys idzie - jak znam życie to w X5 skończy się leasing i jeszcze rok się ją potłukę doczekując lepszych czasów i ewentualnie F10 LCI. W ten weekend zrobiłem trasę Wawa - Śląsk - Wawa via A2 i Łódź. Średnie spalanie 14,2 ale muszę przyznać, że trochę mi klocek zaimponował.
Opublikowano

Dokładnie nowe auta interes kiepski ale fajnie miec tak poukładane żeby wymiana auta na nowe co 2-3 lata była tak oczywista jak coroczne wakacje czy zakupy w peeku. Dzwoni diler dzien dobry panie kowalski konczy sie niedługo gwarancja a ja o rany ale ten czas leci no tak no tak. Wpadne do pana to coś wybierzemy z nowych modeli. Kochanie kto dzwonił (głos żony) ja-to diler BMW , a żonka o to fajnie tylko mam prośbę tym razem nie bierz srebrnego.

hejka

Opublikowano
Ja w swoich rozważaniach na 2013 jestem obecnie mentalnie gdzieś pomiędzy 328i kombi a M135i.

 

M135i - kozak, mega kozak. Dawno nic podobnego się nie pojawiło i gdyby praktyczność nie miała większego znaczenia to bym się nie zastanawiał.

A swoją drogą spory rozstrzał między 328i a M135i

Opublikowano
Ja w swoich rozważaniach na 2013 jestem obecnie mentalnie gdzieś pomiędzy 328i kombi a M135i.

 

M135i - kozak, mega kozak. Dawno nic podobnego się nie pojawiło i gdyby praktyczność nie miała większego znaczenia to bym się nie zastanawiał.

A swoją drogą spory rozstrzał między 328i a M135i

Spory rozstrzał? To co powiedzieć punkcie wyjścia - X5? :D

Opublikowano

Dobra wiadomość dla mnie , bo jestem zwolennikiem kupna modeli po liftingu .

E39 i E60 kupowałem właśnie poliftowe i byłem oraz jestem aktualnie z E60 bardzo zadowolony .

I nie przeszkadza mi wcale ,że zapewne będzie "za chwilę" następca F10, ważniejsze jest dla mnie by auto było dopracowane i mało awaryjne.

Opublikowano
Dobra wiadomość dla mnie , bo jestem zwolennikiem kupna modeli po liftingu .

E39 i E60 kupowałem właśnie poliftowe i byłem oraz jestem aktualnie z E60 bardzo zadowolony .

I nie przeszkadza mi wcale ,że zapewne będzie "za chwilę" następca F10, ważniejsze jest dla mnie by auto było dopracowane i mało awaryjne.

 

To mądre, ale czy w życiu trzeba robić tylko mądre rzeczy?

Jeżeli zaczynasz kupować sobie BMW w wieku 35 lat, a nowy model wchodzi co 7 lat, to w ciągu całego swojego życia kupisz 5 sztuk (70 lat - 35 lat / 7 = 5). Tylko 5 samochodów i trzeba nacierać się ziemią!

Przyjemnie wyjechać nową piatką zaraz jak się pojawia na rynku. Możesz mieć takich przyjemności tylko 5 w życiu!

Czy warto zawsze czekać na fejsa i za chwilę być w tyle?

To tak, jak nie palenie w samochodzie lub nie jedzenie. Dla kupca następnego, żeby wziąć 5-10 tys. więcej. Czy warto?

 

NIE WARTO!!! :nienie:

 

Raz się żyje, raz się gnije.

 

Houk. Powiedziałem.

:mrgreen:

George Wind
Opublikowano
Dobra wiadomość dla mnie , bo jestem zwolennikiem kupna modeli po liftingu .

E39 i E60 kupowałem właśnie poliftowe i byłem oraz jestem aktualnie z E60 bardzo zadowolony .

I nie przeszkadza mi wcale ,że zapewne będzie "za chwilę" następca F10, ważniejsze jest dla mnie by auto było dopracowane i mało awaryjne.

 

Zgadzam sie z Tobą w 100%. Nie ma co sie napalać na nowości tylko przeczekać i kupić dobrze wyposażonego polifta, którego później zawsze lepiej sprzedasz jak przedlifta...

http://www.auto-scanners.com/PIC/bmw-icom-a2-b-c-792L_1.jpg
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
macie racje auto po fejsie jest dopracowane i nowy uzytkownik tylko cieszy sie z jazdyautem ale jak masz kasiore i do tego wchodzi tak piekny model jak f10/11 to co czekamy czy kupujemy?:) :duh: :mad2:
Opublikowano

Dobre pytanie - jak komuś zależy i ma chroniczną potrzebę nowości a przy tym becaluje w ratach ok 10k miesięcznie mając firmę to tak

Ja niestety należę do osób mniej zamożnych więc moje kryterium kupna BMW to zadbany egzemplarz oczywiście poliftowy.

Dobra koniec wywodów...

http://www.auto-scanners.com/PIC/bmw-icom-a2-b-c-792L_1.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.