Skocz do zawartości

f10trek

Zarejestrowani
  • Postów

    185
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    528i xDrive (F10)

Osiągnięcia f10trek

Współpracownik

Współpracownik (7/14)

0

Reputacja

  1. f10trek

    528i xdrive opinie

    Silnik w 528xi to naprawdę rewelacja. Za stosunkowo nieduże pieniądze (w porównaniu do konkurencji) dostajesz świetne osiągi, bardzo dobrą trakcję (xDrive) i niskie spalanie (w mieście ok 10l/100km przy normalnej jeździe). Opcje, które warto mieć: - komfortowe fotele (kosztują dużo, ale są naprawdę mega wygodne) - HUD - dostęp komfortowy - sportową kierownicę (świetnie leży w dłoni i ładnie wygląda ;)) - rozszerzoną klimatyzację - domykanie drzwi (to raczej bajer, bo drzwi zamykają się bardzo dobrze ;)) - automatycznie otwierana/zamykana klapa bagażnika - Night Vision (jeśli jeździsz w nocy koniecznie to kup, bo działa idealnie) - ambientowe podświetlenie (bajer, ale fajnie wygląda) - surround view (przydają się przy parkowaniu przy krawężnikach i np. przy wyjeżdżaniu z ciasnych miejsc) - navi pro (dobrze działająca nawigacja z bardzo dużym ekranem) Co do audio to niestety kicha... Nawet hifi pro słabo gra... :( Generalnie nie oszczędzaj na wyposażeniu, bo potem możesz żałować, że "ee... kosztowało to 3000 zł, a by się przydało" ;)
  2. Odpowiedź masz w trzecim poście :mad2:
  3. Okazało się, że do trójki :duh:
  4. Spalanie 528xi: miasto - 11 - 12l/100km trasa (+ trochę po mieście) - 7,5 - 8,5/100km Także myślę, że nie jest źle :)
  5. f10trek

    Skóra Dakota w F10

    Mam Dakotę i z pewnością jest to naturalna skórka, choć następnym razem wybrałbym Nappę, bo jest delikatniejsza - taką miałem w poprzednim aucie. Teraz nie wziąłem Nappy z prostej przyczyny - nie było koloru, który mi odpowiadał czyli ostrygi z ostrygą (ciemniejszą) ;) Co do Sensatec to na pewno bym jej nie brał - pomijam fakt, że w komfortach chyba i tak nie można jej wybrać (mogę się mylić). Nie mam przekonania do sztucznych skór, zwłaszcza w samochodach gdzie są spore naprężenia materiału i bałbym się, że zbyt szybko popęka.
  6. Nie koniecznie. W niektórych modelach (np. do silników audi v6) jest wyraźnie zalecane 95. W 528i (4R) jest napisane nie mniejsze niż 91 i max. 98. A na klapie wlewu paliwa jest duże 95 a poniżej w nawiasie 91-98...
  7. Kupiłem siatkę do bagażnika, ale nie wiem jak ją zamontować, ponieważ ma dziwne zaczepy - jakieś bolce. :mrgreen: http://desmond.imageshack.us/Himg703/scaled.php?server=703&filename=zdjciem.jpg&res=medium
  8. Tylko jak się włączą światła mijania.
  9. W połączeniu z ostrygą z ostrygowym wykończeniem pasuje idealnie :)
  10. To samo zrobiłem i różnice w rabatach są bardzo duże. Wybrałem najkorzystniejszą ofertę gdzie nota bene była najlepsza obsługa.
  11. Przy jednym samochodzie? Chyba z rocznika 2011 ;)
  12. Na papierze może jest bardziej elastyczny, ale najlepiej samemu się przejechać. Na mnie 525xd wrażenia nie zrobił (a na niego się nastawiłem). Bardziej podobała mi się charakterystyka 528xi.
  13. Z przodu ma tylko 5 GT. Podświetlenie jest pod listwą na drzwiach, w klamkach, w schowkach drzwiowych, koło lampek do czytania (z przodu i z tyłu) oraz w podłokietniku. http://img2.netcarshow.com/BMW-5-Series_2011_1280x960_wallpaper_ab.jpg
  14. Jeździłem wszystkimi modelami podanymi przez ciebie (autora tematu) i moim zdaniem najlepszy kompromis między ceną a osiągami to 528xi. 525xd jest droższy, ma gorsze osiągi i prawdę mówiąc mimo większego momentu nie czuć go. Dodatkowo dźwięk diesla jest przeciętny ;) 530d to co innego - fajnie się jeździ, choć jak posmakowałem 528xi czyli 4-cylindrowca, to przyznam, że BMW zrobiło kawał dobrej roboty z tą benzynką - świetna kultura pracy, super osiągi i do tego cena jest atrakcyjna m.in dzięki niskiej akcyzie. W 530d bez sensu się dopłaca na starcie za wyższą akcyzę i to zdyskwalifikowało ten model jak ja kupowałem. Już lepiej za tą różnice dołożyć sobie jakieś fajne wyposażenie, bo w BMW jest w czym wybierać ;) Dodałbym jeszcze to co napisał monogramus, że jak już się koniecznie uprzesz na 3.0d to lepiej dorzucić do 535. Spalanie 528xi u mnie na tą chwilę to: miasto 11-13,5l/100km i poza miastem ok. 8-9l/100km. Tylko, że mój jest jeszcze trochę na dotarciu (2000km). Jeszcze wspomnę o wyposażeniu, które moim zdaniem koniecznie trzeba wziąć: - siedzenia komfortowe - bajka, super wygodne, dobrze, że dałem się przekonać jak czytałem to forum ;) - kierownica sportowa - kosztuje grosze, a świetnie leży w dłoni i jest ładna. - automatyczna klapa bagażnika - wiadomo, może nie koniecznie, ale myślę, że to super gadżet tak samo jak domykanie drzwi. - navi pro - niektórzy mówią, że słaba, a inni tak jak ja, że bardzo dobra. Poza tym wielki ekran robi wrażenie i ma dysk twardy. - bluetooth - wiadomo. - head-up - świetna opcja, zapominasz w normalnym prędkościomierzu ;) Bardzo wygodna rzecz. - surround view - od początku się na to napaliłem i miałem racje - fajna sprawa, podczas podjeżdżania pod krawężniki lub w ciasnych miejscach. - night vision - co prawda rozpoznawanie osób raz działa a raz nie, ale w nocy spełnia swoją główną funkcję w 100% - widać wszystko. - zestaw audio minimum "hifi"
  15. f10trek

    M550d xDrive

    Jakieś profesjonalne pomiary robiłeś, czy tylko ze stoperem ;)?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.