Skocz do zawartości

MateuszC

Zarejestrowani
  • Postów

    200
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    530D E60

Osiągnięcia MateuszC

Współpracownik

Współpracownik (7/14)

0

Reputacja

  1. Witajcie , mam kilka pytań odnośnie tej skrzyni do osób zorientowanych w temacie. Czy ta skrzynia konstrukcyjne różni się od skrzyni z auta po lifcie zwanej steptroniciem ? Jeżdżąc autem zauważyłem ,że potrafi trzymać auto na stałych obrotach i przyspieszać , niczym multitronic w audi . Nie wiem czy wynikało to z jej konstrukcji , czy ze złego stanu ?. Skrzynia Padła , i tutaj pojawia się moje kolejne pytanie , mogę zastąpić ją z wersji 218 km ?
  2. Nie maja22 , nie myślę . Ja po prostu poza subiektywnymi odczuciami zdaje sobie sprawę ,że to dwa świetne samochody . Na porównywalnym poziomie . Dlatego jasno napisałem ,że MB w niektórych aspektach jest lepszy . W212 miałem okazję jechać . Dla mnie również jest świetnym autem jak W211 , wnętrze może rzeczywiście trochę mniej eleganckie , ale godny następca. Statystyki sprzedaży , nie są odzwierciedleniem obiektywnej oceny samochodów . Większość z nas samochód wybiera na podstawie subiektywnych odczuć do marki , konkretnego modelu . Dla mnie tej nowej "piątce" bez m-pakietu czegoś brakuje . Ten zderzak przedni i te duże halogeny mi się nie podobają . Za to Mercedes już w standardzie ma ładny , bardzo nowoczesny front .
  3. Prestiżem dla laika mercedes-benz zawsze będzie przewyższał BMW . Pisząc o nowej E - klasie moim zdaniem jesteście nie obiektywni koledzy :) . To świetne auto , pod wieloma względami lepsze od F10. Gdybym stał przed zakupem F10 , poważnie zastanowiłbym się również nad W212. Zdecydowanie odważniejsza stylistyka , zwłaszcza z przodu porównując samochody bez pakietów stylizacyjnych . Podobnie wśród poprzednich modeli . Swego czasu mój ojciec miał W211 ja miałem E60 . Nie zamieniłbym się , chociaż będąc obiektywnym muszę uznać wyższość MB.
  4. Kolor bardzo pozytywnie, chociaż na zdjęciach nie przekonywał mnie w 100 % ( bardziej podobał mi się szary mat z palety F10 , ciemniejszy i w takim sobie ją wyobrażałem :D ) to na żywo robi mega robotę . Wykonanie folii , też bardzo dobre . No i naprawdę porządnie odnowiony środek. Jednak i tak największe wrażenie robi , jak ten samochód jeździ.
  5. Klagosz , kiedy jakoś jesteś w Krakowie ? Strasznie mnie ciekawi jak wyglądają wnęki drzwi i progi po takim zabiegu . Ładnie wygląda.
  6. MateuszC

    BMW X6 Facelift 2012

    super , czyli Lift jest naprawdę minimalny . :wink:
  7. Guzior , mam wersję z DPF . Różnie to mówią , za co te klapki są odpowiedzialne . Być może to już siła perswazji i po prostu sobie to wmówiłem ,że gasi się mniej łagodnie . :roll:
  8. Podpisuje się pod tym . 153 kkm , oryginalnego przebiegu. Klapka na włosku . Wyrzucone w ostatnim momencie . Mówicie ,że przerabianie kolektorów i usuwanie klapek to manufaktura , że nie przystoi. A ja Wam powiem tak. Zrobiłem bez klapek już 15 kkm , żadnych negatywnych oznak pomijając mniej łagodne gaszenie. Myślałem o zmianie kolektora, ale mam znajomego w jednym z krakowskich ASO , powiedział że wszyscy z jego znajomych mają już dawno zastąpione zaślepkami . Po co zmieniać kolektor na taki z e53 bez klapek , skoro naprawdę solidnie można się ich pozbyć zastępując je wkręcanymi bezpiecznymi zaślepkami ? .
  9. chodzi mi o "ostrzegawcze" halogenowe. Potwierdzi ktoś ,że bankowo H7 ? Muszę zrobić bo nie mogę używać jednego DRL :wink:
  10. Witam , jak w temacie . Spaliła mi się , zna ktoś symbol ?
  11. Klagosz , jak wrócisz i będziesz w Krakowie , to chętnie zobaczę kiedyś efekt na żywo . Znając Ciebie , kolor wybrałeś odpowiedni . Udanych Wakacji :wink:
  12. Dobrze zrobione , dobrze wygląda . Jedno co to w połyskach , chyba nie ma już tej charakterystycznej "skórki pomarańczy" która jest na lakierze.
  13. Skovroon , z amortyzatorami mnie zagiąłeś . Wiem ,że były różne modele, ale w hurtowni dopasowywał mi według nr VIN . Zapłaciłem coś ok 900 zł za amortyzatory były droższe niż na początku miały być , ponieważ sprzedawca nie wiedział że mam sportowy zawias. Jest to zamiennik oryginalnych SACHS`ów występujących w moim zawieszeniu. Wybrałem Bilsteina , przez polecenie znajomego ( kierownik serwisu jednego z ASO w krakowie ) Różnice w cenie między Bilsteinem a ori była około 100 zł na parze , więc nie miała żadnego wpływu na wybór . Wrażenia z jazdy ? na pewno lepiej niż na zużytym oryginale . Zarówno jak chodzi o komfort , jak i prowadzenie auta w zakręcie. Ciężko jednak porównać nowe zawieszenie do używanego . Wracając do tematu klapek . Przeczytałem na forum tyle sprzecznych opinii że również sugerowałem się poradą tego znajomego. Powiedział ,że polecał wycięcie wszystkim swoim znajomym , bo odpowiadają tylko za łagodniejsze gaszenie silnika , a szkoda ryzykować ,a niektórzy z nich jeżdżą już po kilka lat bez klapek i żadnemu nic złego się nie dzieje . Z moich obserwacji wynika to samo . Owszem Auto gasi się dłużej i mniej łagodnie , ale śpię spokojnie . A różnicy w elastyczności/mocy nie zauważyłem absolutnie żadnej. EDIT: Skovroon jeśli chcesz to sprawdzę jaki dokładnie kupiłem model , auto wizualnie nic nie siadło ani się nie podniosło Jeśli jeszcze nie wyciąłeś klapek , to naprawdę polecam . Ja jak zobaczyłem mój kolektor z jedną klapką trzymającą się "na włosku" to złapałem się za głowę . Auto miało wówczas 150 kkm oryginalnego przebiegu ...
  14. A jak jest z turbiną ? Obie mają inną niż z 3.0d 218km ? czy tylko 245 ? . Trubinę 3.0d 218km śmiało można nazwać wadliwą :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.