Skocz do zawartości

Łańcuch rozrządu N47


filu02

Rekomendowane odpowiedzi

F11 525d N47S1 2012 r przebieg 278 tys strzelony rozrząd , cała góra silnika do wymiany :mad2: tragedia :mad2: ASO nie przewiduje w nowszych modelach przebiegu do wymiany tego rozrządu. Dodam również że auto było pod stałym nadzorem serwisu - BRAK !!!! jakichkolwiek sygnałów nic nie widać nic nie słychać :?:

A przy jakim przebiegu miał strzelić jak nie przy prawie 300tys? Ja mam 102tys przebiegu i chyba będę profilaktycznie wymieniał w tym roku. Ewidentnie problem na własne życzenie.

***** ***
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 3,1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
cała góra silnika do wymiany

na jakiej podstawie ktos wydal taką opinie?

przykro to czytac, ale moze ten glos niektorym da do myslenia.

jedyne co pomyslaĺem to ze mechanicy traktuja wlascicieli pojazdów jak frajerów których trzeba oskubać...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mojemu znajomemu w e61 520d 2009 rok strzelił rozrząd 2 tygodnie temu przy przebiegu 390k km :duh: Do tego czasu nie było żadnych niepokojących dźwięków...

Nie ma się co zastanawiać tylko wymieniać, tym bardziej, że koszt wymiany to nie jest już jakaś kosmiczna kwota.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mojemu znajomemu w e61 520d 2009 rok strzelił rozrząd 2 tygodnie temu przy przebiegu 390k km :duh: Do tego czasu nie było żadnych niepokojących dźwięków...

Nie ma się co zastanawiać tylko wymieniać, tym bardziej, że koszt wymiany to nie jest już jakaś kosmiczna kwota.

No to należy uznać, że rozrządy w n47 jednak dość trwałe są :cool2:

***** ***
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
F11 525d N47S1 2012 r przebieg 278 tys strzelony rozrząd , cała góra silnika do wymiany :mad2: tragedia :mad2: ASO nie przewiduje w nowszych modelach przebiegu do wymiany tego rozrządu. Dodam również że auto było pod stałym nadzorem serwisu - BRAK !!!! jakichkolwiek sygnałów nic nie widać nic nie słychać :?:

 

czyli jak aso powie żebyś z okna wyskoczył to wyskoczysz?, i pewnie nigdy o rozrządach w n47 nie słyszałeś ? nie czytałeś? sorry ale nie wierzę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To, że te auta były serwisowane w ASO to nic dobrego...kupiłem rok temu e91 320d 184km z przebiegiem 270k km od pierwszego właściciela z pełną historią serwisową gdzie serwis wymieniał pierdoły typu napęd dachu panoramicznego, teleskopy tylnej klapy, poduszkę powietrzną kierowcy itp, natomiast co do silnika to tylko wymiana olejów i filtrów w interwale średnim około 35k km!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć jakie są teraz koszty wymiany rozrządu poza Aso?

Czy możecie polecić jakiejś miejsce w Warszawie, żeby ktoś osłuchał rozrząd?

No i jakieś dobre miejsce gdzie to zrobią dobrze i w rozsądnych pieniądzach.

Pacjent 318D N47 z 2011 roku.

Przebieg 120000.



Pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Cześć jakie są teraz koszty wymiany rozrządu poza Aso?

Czy możecie polecić jakiejś miejsce w Warszawie, żeby ktoś osłuchał rozrząd?

No i jakieś dobre miejsce gdzie to zrobią dobrze i w rozsądnych pieniądzach.

Pacjent 318D N47 z 2011 roku.

Przebieg 120000.



Pozdr

poczytaj posty

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to należy uznać, że rozrządy w n47 jednak dość trwałe są :cool2:

 

U mnie przy 445tkm wymiana, przy wymianie okazało się że jeszcze 50 by zrobił bo naciągi w normie i koła bez zużycia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to należy uznać, że rozrządy w n47 jednak dość trwałe są :cool2:

 

U mnie przy 445tkm wymiana, przy wymianie okazało się że jeszcze 50 by zrobił bo naciągi w normie i koła bez zużycia.

a było już coś słychać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim skromnym zdaniem tylko Febi lub Swag lub ASO wszędzie będą łańcuchy IWIS czyli to co na pierwszy montaż możesz kupić wersje (wzmocniona) z TRITANEM*

BAYERISCHE MOTOREN WERKE

"To ucieleśnienie sportowego charakteru,dynamiki,zaawansowanej technologii i ponadczasowej funkcjonalnej elegancji,oznaczonym Biało-Niebieskim emblematem symbolizującym obracające się śmigło.Samochód tej marki posiadamy dla radości z jazdy."

Oliver Hessmann

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...

Witam.

Z tego co tu czytam to większość zakłada rozrząd febi / swag. Ostatnio robiłem rozeznanie do n47d20c i trafiłem jeszcze na firmę FAI cena ok 620zł ktora podobno specjalizuje się w rozkładach lancuchowych oraz rozmawiałem z osobą która sporo tego założyła i problemów nie ma, za IWISA zaśpiewali niecałe 800zł, febi / swag akurat nie było na magazynach więc może ktoś tu powie jaki koszt za kompletny rozrząd? Najdroższy rozrząd jaki trafiłem to firma et engineteam ktora ponoć jest bardzo dobra a koszt to 1190zł. Ktoś zakładał, słyszał?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Tu jest jeszcze propozycja od chinczyków za 300zl.

278,64 zł | AP01 Timing Chain Kit For BMW 318d 320d E90 E91 E92 E93 N47 518-535d 1.8 / 2.0 Diesel Engine 13527797903 11318510014

https://s.click.aliexpress.com/e/YJS6Ucs

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.