Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Tak jak w temacie jak wam się sprawują bmw pod względem odpalania 530d na mrozie -20 . Mój na mrozie po 2 dniach stania w blaszaku średnio odpala ale odpala gaśnie wyświetlacz i kasuje date . U mnie na takim mrozie bardzo szybko gaśnie kontrolka podgrzania świec. Jak tam u was wygląda odpalanie

POZDRAWIAM

Opublikowano
kolego umnie wcale się nie zaświeca kontrolka od świec ale dzisiaj przy -22 ładnie zapalił ale odrazu zgasł ale przy drugim odpalaniu po 2 sekundach już na chwile zaświeciła się kontrolka.
Opublikowano

Przy ponad -20 po 2 dniach stania pod chmurką zapalił od tyku. Kontrolki świec jeszcze nie widziałem. Kręci ładnie, choć kasuje mi się zegarek i data?!

Nie miałem jednak serca, zdjąłem boks dachowy i już może stać w ciepłym garażu. :-)

 

Tapnięte SGS II

Opublikowano
U mnie -25 (tyle bylo najwiecej) odpalil z pierwszego strzalu chwile pobujalo silnikiem i ok.Dodam ze mam walniety modul swiec i zadna nie grzeje :D modul kupiony lezy ale nie ma czasu zmienic;P
Opublikowano
U mnie również pali na dotyk ale kilka sekund trzęsie silnikiem swiece wymienione moduł ok i nie wiem od czego zacząć może koledzy jakieś sugestie z waszej strony
Opublikowano
Witajcie, moja 530d ostatnio biedna stała 3 dni na mrozie gdzie temp spadła do ok -26... odpaliłem ja rano bez problemu jednak tak jak u kolegów wyżej chwilkę potrząsło autem..Ja okładam akumulator jeszcze taką geowłókniną mysle że to cos daje....:)
Opublikowano
Witam. U mnie pali bez problemu z tym, że grzeje świece 2 razy przed odpaleniem. W blaszaku wczoraj - 18.

kolego a w jaki ty sposób grzejesz te świece chyba ze nie masz odpalania start stop :D

Opublikowano

po 2 dniach stania odpaliła bez problemu, słychać było ,że rozrusznik ma ciężej niż zwykle ale odpaliła i chodziła równo.

Dodam ,że akumulator nie pierwszej młodości i nie z górnej półki - Kager (z takim kupiłem auto) kilka razy go doładowywałem np po tym jak przycisk w tylnej klapie świrował i wybudzał całą noc auto.

Co do kontrolki świec to też jej nie widzę mimo takich mrozów - widziałem ja raptem kilka razy w przeciągu ponad 2,5 roku jak mam to auto - ja myślę ,że świece grzeją się już w momencie otwarcia auta jak jest taka potrzeba i dlatego zanim włożymy kluczyk i wciśniemy start to już są podgrzane. Myślę tak dlatego bo kiedyś w poprzednią zimę otwarłem auto wsiadłem do środka i zadzwonił mi telefon odebrałem i w toku rozmowy zapomniałem uruchomić silnik po ok 10 minutach wcisnąłem start i zobaczyłem ikonkę grzania świec przez może sekundę może pół :idea:

Opublikowano

witam,ja wczoraj wsadzilem nowy aku(orginal),temp sa do jakis -20°C wiec zero problemow

swieczki na chwilke sie zapalaja i startuje od dotkniecia mozna powiedziec

taka moc ze na rozruszniku moge jezdzic :D

ze starym byly problemy i prawie codziennie pozyczalem pradu od innych

moj stary aku odszedl na emeryturke(byl od nowosci wiec mial juz prawo)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Po dwoch dniach nie uzytkowania przy -18 pali od strzala,tylko rozrusznik jakby ciezej kreci.Dzis z ciekawosci wlaczylem w ukrytym menu ladowanie akumulatora,a tam 15,1v :shock: .Czy to jest nie za wysokie napiecie ladowania alternatora :?:
Opublikowano
mój po 10 dniach stania na mrozie -25- -30 odpalenia co 2-3 dzień na 5 min. zapalał bez problemu. Mój błąd bo powinienem go dłużej potrzymać jak już zapaliłem a nie gasić po 5 min. Któregoś zapaliłem dnia pochodził ze 20 min. wyłączyłem silnik próbowałem go odpalić jeszcze raz i lipa nie dał rady. Całkowicie się rozładował, podładowałem akumulator i jest git. Niestety musiałem go wyjąć do ładowania i teraz błędy do skasowania zostały :duh:
Opublikowano
u mnie panowie co prawda 2.5 stal 4 dni na powietrzu odpalil bez problemu:) na poczatku nie rowno pracowal po minucie bylo juz ok:)
Opublikowano
Szwagier ma 530d e39, w grudniu ładował aku cały dzień i obecnie nie ma problemów z zapuszczeniem motorowni, jedynie 1,2s dłużej musi kręcić rozrusznikiem. Auto nocuje pod chmurką. Natomiast moi sąsiedzi mają odpowiednio a4 1.9tdi 2004r i a6 2000r 2.5tdi, parkowane pod chmurką to przychodzili do mnie po prostownik bo furacze umarły.
Opublikowano
koledzy mam problem wróciłem dzisiaj z gór i pierwszy raz stał mi bemka pod chmurka i przy -15 samochód mi palił i po 3 sekundach gasił i tak 8 razy i przez 5 dni to samo co to może być i przed wyjazdem zatankowałem paliwo arctic ono jest trochę suchsze .Czy mogły wtryski pójść?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
koledzy mam problem wróciłem dzisiaj z gór i pierwszy raz stał mi bemka pod chmurka i przy -15 samochód mi palił i po 3 sekundach gasił i tak 8 razy i przez 5 dni to samo co to może być i przed wyjazdem zatankowałem paliwo arctic ono jest trochę suchsze .Czy mogły wtryski pójść?

 

Podepnij kompa, jeśli będą błędy świec żarowych to na 90% masz zepsuty moduł (sterownik) świeczek (częsta usterka w BMW).

 

Ps. A tu można zobaczyć jak odpala silnik CR na mrozie który ma uszkodzony sterownik świec żarowych:

Opublikowano
to umnie przy -20 pali na dotyk i gaśnie po 3 sekundach i tak od 5 do 10 razy i za każdym razem grzeje świece,ale 20tys temu wymieniałem filtr paliwa więc może to być filterek.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.