Skocz do zawartości

Nie wchodzi na obroty- jakby przerywał przy dodaniu gazu !!!


ChrisCross

Rekomendowane odpowiedzi

Silnik - czy jest rozgrzany czy zimny przerywa podczas jazdy, jaka jest tego przyczyna. Jadąc sobie, za jakiś czas następuje przerywanie podczas jazdy-TARPIE!!! Jeżdżę wyłącznie na benzynie. Jak mu mocno dam w GAZ (pedał przyspieszenia) to jakoś sobie radzi. O co może chodzić ???. Pozdrawiam. Krzysztof.
Nie sztuka skorzystać z serwisu-SZTUKA ZROBIĆ TO SAMEMU !!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 54
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

wypada z zapłonu , powody

 

1. za mało powietrza

2. za mało paliwa

3. brak iskry (problemy z natury elektryczne)

4. usterka mechaniczna silnika

 

 

może napisz co sprawdziłeś , tylko szczerze i konkretnie

TS SERWIS diagnostyka i elektronika samochodowa


tel. 607 890 658

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sonda lambda, przynajmniej mnie sie to objawiało podobnie, rownierz podczas pracy silnika gdy staem w mjiejscu obroty spadały i auto chciało zgasnać, nie zawsze reagowało na gaz.

 

Mozliwa rownierz usterka pompy paliwa.

Once you get locked in to a serious drug collection the tendency is to push it as far as

you can...

http://www.motostat.pl/user_images/2680/icon3.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dodam, bardziej sprecyzuję, że można autem jechać kilkanaście kilometrów i jest wszystko dobrze, jadąc w trasie czy w mieście- wszystko pracuje OK bez żadnych tarpań. A potem ni stąd ni z owąd zaczyna tarpać. Wymieniać by można wiele- ale koszta duże i tych dobrych majstrów nie ma. No nic może zacząć od tego filtra paliwa?! Pozdrawiam.
Nie sztuka skorzystać z serwisu-SZTUKA ZROBIĆ TO SAMEMU !!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam to samo auto i ten sam problem. Wymiałem filtr i pompę paliwa bo faktycznie padła- nic. Pomogła natomiast zmiana stacji benzynowej (tankowałem v-power racing)

///M3T: 545KM 671Nm


Moje zabawki ;)

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=26716

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dodam, że też dociekałem winy w paliwie. Kupiłem preparat STP-dolałem do baku( jedna butelka - 400ml na 75 litrów paliwa), który ma usunąć wodę z paliwa, wyczyścić układ paliwowy z osadów, min. wstyskiwacze, układ wtryskowy- to dolałem do baku paliwa. Ale po przejechaniu nawet 50 km nie pomogło. Jak zwykle jechał 10 km i zaczął tarpać, zaraz po tym znów jechał dobrze około 10 km i znów to samo. Trzeba było redukować biegi bo tak go mocno wzięło. TANKUJĘ zawsze na stacjach PKN Orlen. Razem z preparatem wlałem benzynę Verva 98. Więc jużnie wiem jak to jest z tym paliwem!?

Poza tym może ktoś wie czy można dostać tę pompę paliwa i filtr paliwa w zamiennikach i jak jest tego zbliżona cena? Czy trzeba zakupić oryginały? Dziękuję z góry.

Nie sztuka skorzystać z serwisu-SZTUKA ZROBIĆ TO SAMEMU !!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Filtr paliwa istnieje w zamienniku i można go kupić w filtronie. Kosztuje 60 zł. Jeśli chodzi o pompę to kupiłem używkę z dobrze znanego źródła za 300 zł.

///M3T: 545KM 671Nm


Moje zabawki ;)

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=26716

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Silnik - czy jest rozgrzany czy zimny przerywa podczas jazdy, jaka jest tego przyczyna. Jadąc sobie, za jakiś czas następuje przerywanie podczas jazdy-TARPIE!!! Jeżdżę wyłącznie na benzynie. Jak mu mocno dam w GAZ (pedał przyspieszenia) to jakoś sobie radzi. O co może chodzić ???. Pozdrawiam. Krzysztof.

 

mialem taki przypadek, powiem szczerze ze ciezko bylo dojść do przyczyny takiego zachowania. Podpielismy auto pod kompa, wynik - brak usterek.... Wziąłem go na testy, 3 godziny jezdzenia i nic. W koncu zaczął sie cyrk. Wypadanie zapłonów. Do warsztatu. Pierwszy w obroty poszedł sterownik, czujniki indukcyjne, swiece, przewody..... 1 dzień walki. Wywalilismy nawet kataliztor...i nic...

 

Okazało sie ze przyczyna tkwiła w cewce zintegrowanej.... Wymiana cewki 3 dni testów i zadnych usterek. Czasami w bmw wystepują usterki które przewyzszaja mozliwosci sprzętu diagnostycznego (w tym wypadku modic2). Wtedy tzreba walic na półki i wymieniac wszystko po kolei, rozkminiać. Jedz w pierwszej kolejnosci do warsztatu w którym potrafią:

 

-sprawdzic cisnienie paliwa na listwie

-zdiagnozowac pamięc sterownika

-sprawdzic układ wysokiego napięcia

 

Te informacje duzo powiedzą.

 

Jesli cisnienie na listwie jest ok, i nie ma problemów elektryczo-elektronicznych to jedz do kogos kto lubi wyzwania...

 

 

pozdr

CARFIX BMW

Pełny serwis pogwarancyjny.Kodowanie i programowanie, indywidualizacja ustawień. Aktualizacja oprogramowania. Dostęp do serwera online(OSS),ASAP oraz Werkstatt information recherche (WIR). Cześci nowe - parts sales support (PASS) i używane do BMW.

Szczecin ul.Mieszka I 61a

Tel.692377209

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A więc wymieniłem filtr paliwa, ale nic nie zmieniło się, dodam, że świece są nowe NGK BKR6EK. Dalej w kropce. Popatrzę jutro-może któraś cewka szwankuje?( są 4 -po jednej na świecę).

Więc popatrzyłem, sprawdziłem, kolejno podpinałem inną dobrą cewkę i też bez zmian, a łatwo to zauważyć nawet nie jadąc a obserwując na postoju. Silnik pracuje równomiernie, aż za moment zaczyna leciutko drgać, wtedy dodając gazu nie wchodzi on na obroty równo tylko jakby się przycinał. Więc dalej w kropce,

Proszę o podpowiedzi tych którzy to mieli, pozdrawiam.

Nie sztuka skorzystać z serwisu-SZTUKA ZROBIĆ TO SAMEMU !!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

od pół roku mam becie i instalacje gazowa .... pierwsza zima i pierwsze problemy ... podobnie jak u Ciebie mam problemy z wolnymi brotami na benzynie ... lecz u mnie tylko sie to dzieje na zimnym silniku, lacznie z kilkusekundowym klekotaniem, a gdy zostawie na beznynie na wolnych to po kilku minutach dusi sie i potrafi zgasnąć ... u mnie raczej problem tkwi z filtrem i powoli zaczyna padac pompa i sonda .. a napaewno wtryski pozatykane, bo czuc to przy przyspieszaniu na benzynie ... choć nawet nie masz LPG to nalezaloby sprawdzic te 4 rzeczy ...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do sondy- odpięta będzie a auto powinno pracować dobrze? W takim razie jaka jest zasadność jej występowania. Czy spełnia ona rolę na zimnym silniku, czy również i na gorącym. Poczytałem trochę, że na podstawie jej odczytu odpowiednio ustawiany jest skład mieszanki paliwowo-powietrznej.
Nie sztuka skorzystać z serwisu-SZTUKA ZROBIĆ TO SAMEMU !!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaraz po odpaleniu (na zimnym) sonda nie pracuje muśi dostać trochę ciepła ,jak jest z grzałką (sondy 4 przewodowe)to nagrzeje się trochę szybciej,wtedy (gdy jeszcze nie działa mieszankaą steruję bodajrze komputer,jak ją odłączysz to nic się nie stanie komp wtedy widzi że sonda nie działa ( bo tak jakby jej nie było)i przełącza się wtryb awaryjny (może ciut więcej palić) ale jak pojeździsz i objaw ustąpi to na 100% sonda.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaraz po odpaleniu (na zimnym) sonda nie pracuje muśi dostać trochę ciepła ,jak jest z grzałką (sondy 4 przewodowe)to nagrzeje się trochę szybciej,wtedy (gdy jeszcze nie działa mieszankaą steruję bodajrze komputer,jak ją odłączysz to nic się nie stanie komp wtedy widzi że sonda nie działa ( bo tak jakby jej nie było)i przełącza się wtryb awaryjny (może ciut więcej palić) ale jak pojeździsz i objaw ustąpi to na 100% sonda.

 

zgadza sie, jesli lezy sonda moze nastapic sytuacja ze caly czas bedzie palil na bogato a to oznacza zwiekszone zuzycie paliwa, szczypiące spaliny, słabsze osiagi i inne niepoządane efekty. Sonde mozesz sprawdzic zwykłym miernikiem... Odłączenie sondy niczego nie zepsuje tylko zmieni nastwy sterownika, które po jej podlaczneiu (w przypadku gdy jest sprawna) powrócą do normy..

 

pozdrawiam

bartek

CARFIX BMW

Pełny serwis pogwarancyjny.Kodowanie i programowanie, indywidualizacja ustawień. Aktualizacja oprogramowania. Dostęp do serwera online(OSS),ASAP oraz Werkstatt information recherche (WIR). Cześci nowe - parts sales support (PASS) i używane do BMW.

Szczecin ul.Mieszka I 61a

Tel.692377209

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do sondy- odpięta będzie a auto powinno pracować dobrze? W takim razie jaka jest zasadność jej występowania. Czy spełnia ona rolę na zimnym silniku, czy również i na gorącym. Poczytałem trochę, że na podstawie jej odczytu odpowiednio ustawiany jest skład mieszanki paliwowo-powietrznej.

 

a czy cisnienie paliwa na listwie zasilającej wtryski jest prawidłowe??

 

pozdrwaiem

bartek

CARFIX BMW

Pełny serwis pogwarancyjny.Kodowanie i programowanie, indywidualizacja ustawień. Aktualizacja oprogramowania. Dostęp do serwera online(OSS),ASAP oraz Werkstatt information recherche (WIR). Cześci nowe - parts sales support (PASS) i używane do BMW.

Szczecin ul.Mieszka I 61a

Tel.692377209

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.