Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 01.02.2024 uwzględniając wszystkie działy

  1. Chwila stresu, 10 wypitych kaw i jakoś to przeszło 🙂 Cieszę się, że forum teraz chodzi jak należy. Ze swojej strony dodam że pracuję też aktualnie nad nowościami dla forum oraz nad nową stroną główną 🙂 Mały sneak-peak 😄 Ruch na forum jest ogromny. W związku z tym prawdopodobnie niedługo będą pewne rekrutacje 🙂
    2 punkty
  2. Zazwyczaj pierwsza pada ta mała, bo działa od spodu.
    1 punkt
  3. Zależy od konkretnej sztuki. Ostatnio oglądam moto kuncik spoko koleś to miał przypadek że klient kupił e90 za 20tys w promocji i musiał 40 tys wyłożyć na serwis min wtryski i dosłownie kilka strategicznych podzespołów i gość ma e90 za 60 tys, a jeszcze zawieszenia nie ruszył. Najlepiej jakbyś oglądał te auta z kimś kto takie ma/miał i umie w kompie posprawdzać podstawowe rzeczy. Oczywiście nie jest powiedziane ze kupisz F11 za 80-100 tys i będzie jak nowa. Nie jest powiedziane ze 250 tys nalotu to gorzej niż 150tys (większy przelot = wyeliminowane na gwarancji większość problemow, ja kupilem z 83tys przebiegu sześciolatka i przez 3 lata ponad 30k PLN dorzuciłem zeby wszystko bylo jak bóg przykazał (bez opon i ubezpieczenia, I to bez problemow typu remont wtryski/skrzynia biegow) a jeszcze przedemna rozrząd i kilka drobnych poprawek) o ile nalotu jest oryginalny, a to wiadomo jak z tym jest też. Powodzenia ale przedewszystkim cierpliwości. Oryginalne części są dość drogie a i ciezko znalezc kogos kto nie oszukuje na naprawach jednoczesnie znajac sie na tych wszyskich beemkowych detalach powodujqcych wibracje bo dokrecil ktos cos o ćwierć obrotu za bardzo 🙂
    1 punkt
  4. Miałem takie auto w 2011 roku. Pamiętam, że super jeździło. Fajny silnik tylko nie wiem jak przebieg wpływa na te 4 cyl. Jak stan techniczny jest ok to brać i się cieszyć jazdą…
    1 punkt
  5. Fajna zmiana 😉
    1 punkt
  6. A ja swoje koło pasowe wymieniłem od góry... I to bez żadnych blokad 😛
    1 punkt
  7. Nie mam kanału, więc muszę to atakować z góry.
    1 punkt
  8. Ile masz nalatane? Ja osobiście wymieniłem bym koło pasowe oraz zimering , który jest za min, napinacz i pasek PK. Kapsel ogarnął bym przy okazji oraz umył ten cały widoczny syf.
    1 punkt
  9. Bo chce, bo może, bo go stać, bo lubi ten samochód, ale chciałby więcej mocy, bo szkoda kasy na mocniejszy, a ten jest spoko/sporo włożone i nigdy się nie zwróci. autoreklama gregora? Chyba nie musi 😉 Z tego, co rozumiem na szybko obejrzany filmik, to gregor mówi o wysyłce za granicę i to potrafi trwać, więc musisz postawić samochód bez sterownika na dłuższy czas. To jest znane rozwiązanie od dłuższego czasu, ale niezbyt komfortowe, więc nadal wiele osób się na to nie decyduje.
    1 punkt
  10. Witam wszystkich... Odświeżam temat ponieważ juz wiem co to jest OELTEMP -48 w OBC. Wartość ta dotyczy o dziwo tempomatu.... zaraz wyjasnie o co biega... otóż po włączeniu tempomatu i odblokowaniu tej opcji w OBC wartosci zaczeły sie zmieniac i tak: jeśli jazda na tempomacie odbywała na lagodnej plaskiej drodze gdzie tempomat korygowal sobie delikatnie predkosc wtedy wartości oscylowały w granicach zera lub blisko zera na minusie lub na plusie...jesli jazda odbywała się pod góre i tempomat musial na sile utrzymywac predkosc wtedy wartosci szły zdecydowanie na plus czyli po wyżej zera im mocniej tempomat wciskal tym wyżej ta wartość się podnosiła i tu sytuacja odwrotna jesli zjeżdżamy z góry na tempomacie te wartości idą na minus. Nasuwa się jeden wniosek: jazda na tempomacie jest ekonomiczna (o czym było już wiadomo od dawna) moim zdaniem wtedy kiedy jezdzi się po plaskich nie górzystych drogach a te wartosci oscylują blisko zera. Może komuś ta informacja sie przyda. Jedno wiem na pewno OEL TEMP nie ma nic wspólnego z temperaturą silnika w M57.
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.