Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 29.08.2025 uwzględniając wszystkie działy

  1. Marzenie o cabrio spełnione, wiec się pochwalę. Idealnie pod koniec lata, żeby trochę jeszcze pojeździć z otwartym dachem odebrałem swoje M440i w kolorze Fire Red z tapicerką Merino Ivory White. Jestem zakochany w tym kolorze, który raz jest czerwony, a raz wygląda jak dojrzała wiśnia. Z wyposażenie w zasadzie wszystko oprócz karbonowych dodatków na zewnątrz, bo uniemożliwiało to wzięcie haka, a gdzieś rowery trzeba wozić :). Z pierwszych spostrzeżeń, to autko jest dużo bardziej miękkie niż 330i G20 z zawieszeniem M sport i na run flatach (tutaj zwykłe opony i zawias adaptacyjny) oraz wydaje się jakieś takie przestronne z perspektywy kierowcy, ale to pewnie kwestia braku dachu. Z minusów to brak USB-C z tyłu (w efekcie w aucie za tyle pieniędzy jest tylko jedno (!!!) USB-C) oraz brak schowka po lewej strony od kierownicy. Opony mimo, że to ta droższa opcja z konfiguratora, to Goodyear Eagle F1 Supersport, w sumie liczyłem na Michelin albo chociaż Pirelli, no ale co zrobić.
    2 punkty
  2. https://autokult.pl/na-prawym-fotelu-w-mercedesie-amg-gt-xx-concept-po-swiatyni-predkosci-rekord-to-dopiero-poczatek,7194087825955744a “Było to możliwe, dzięki osiągnięciu średniej (powtarzam, ŚREDNIEJ) mocy ładowania na poziomie 850 kW. Chwilowo moc przekraczała nawet 900 kW.” “Mercedes przejechał w dobę 5479 km, co oznacza średnią prędkość na poziomie 228,3 km/h.” - to 2 wycieczki do Chorwacji w ciągu jednej doby “Najbardziej imponujący w tym gąszczu przechwałek jest fakt, że Concept AMG GT XX korzysta z rozwiązań, które Mercedes planuje wprowadzić na rynek już w przyszłym roku – z nową platformą AMG EA na czele.” A tymczasem Tesla w najnowocześniejszym liftingu TMY wprowadza innowacyjny pas świetlny skopiowany z Taycan, utrzymuje stabilny czas ładowania 10-80% na poziomie 32-35min i dodaje nowe kolory nadwozia uciekając niemieckiej konkurencji o lata świetlne przewagi technologicznej
    2 punkty
  3. @słonik40, Jaki samochód zamierzasz kupić jako następny. Szukasz spalinowy ale jeździsz do dealera i zawracasz im dupe pozorując zakup Taycana. No to jaki w końcu wybierzesz napęd Jak zagłosujesz portfelem ?
    1 punkt
  4. Może czytajmy ze zrozumieniem! Nie narzekam ! Tak napisałem ,że uszkodziłem jak wyjeżdżałem z garażu! Nie wiem co będzie następnym razem XD! Poczytaj to się dowiesz ,że NAPRAWIŁEM ! Problem jest z tym ,że przesadzili z sprężyną w którą wchodzi trzpień z gównolitu ! To samo jest z filtrem powietrza trzeba wyjąć cały airbox i odkręcać od dołu żeby wymienić zwykły filtr powietrza - mega idiotyczny patent! Kolejne to pompki spryskiwaczy ukryte w błotniku kolejny debilny pomysł takich pomysłów nie spodziewałem się po inżynierach z BMW xD! Nara
    1 punkt
  5. A wg twardych danych jakieś 80% ludzi na świecie (*) nie wybiera elektryka przy zakupie nowego samochodu. Ja interpretuję to jako problem z zasięgiem i konieczność długiego ładowania, bo to się słyszy od większości ludzi dookoła. (*) Nie dotyczy krajów typu Norwegia, gdzie podatkowe “zachęty” oraz specyfika dróg i ograniczeń prędkości “wymusza” inne proporcje.
    1 punkt
  6. Piękna, te tylne lampy robią mega robotę !
    1 punkt
  7. Przecież oryginal kosztuje 120 Euro To chyba niedużo.
    1 punkt
  8. W tym roku podrożało wszystko - od biletów na GP, po bilety lotnicze. Hotele są tanie (drogie oczywiście też ), wszędzie przemieszczasz sie Boltem za grosze (paliwo kosztuje lekko ponad 1zł). W zeszłym roku na GP miałem jakiś hotel za 1500zł na 4 dni dla 4 osób - na szybko łapany, bo poprzedni odwołał rezerwację, jak wiele innych wcześniej rezerwowanych, mnóstwo ludzi o tym pisało. Potem mieliśmy jakiś nad morzem, kawałek za Baku, bo zostaliśmy dłużej zwiedzić sobie trochę, kosztował niewiele więcej, ale nie pamiętam już ile. Standard - czysto i nie czepiajmy się wystroju, to trochę inny kraj. Restauracji bardzo dużo, nie ma problemu z wejściem. Ceny normalne, jedzenie smaczne. Gorzej jak ktoś nie je mięsa, bo na pytanie co jest bez mięsa robią wielkie oczy i rozpaczliwie znajdują w długim menu frytki i jakieś jedno\dwa dania Warto wejść do tradycyjnej restauracji, które są w piwnicach kamienic, bez okien. Ludzie bardzo mili. Pomocni. Ze starszymi szybciej po rosyjsku niż po angielsku. Lubią Polaków, mieliśmy z nimi w sumie swoją historię. Nas zaczepili dwa razy ot tak na mieście słysząc, że rozmawiamy po polsku - raz jakiś dziadek, którego matka była Polką, a on działa w społeczności mniejszościowej, raz wykładowca, który studiował w Polsce. Lubią porozmawiać. Ten to z nami nawet kawałek połaził po Baku i zaprowadził do restauracji. Wieczorem zero krzyków, pijaństwa, burd, nic. Ale to chyba trochę przez mix religii\ustroju i policji, która może wszystko. Warto przejść się też zobaczyć nowoczesne budowle\muzea, nie tylko starówkę. No i koniecznie pojechać na błotne wulkany, nie dla nich samych, bo jeśli do nich nie wchodzisz, to zobaczyć... no można i tyle , co dla samej jazdy do nich - Łady wymiatają, więcej nie będę zdradzał z frajdy Tu masz najlepsze miejsce na trybunie Khazar, bo widok jest na dwie nitki, z drugiego końca trybuny widać tą szybszą nitkę, nadal nie jest źle. Na filmie jest akurat F2, akcji mało, ale wybrałem taki film, żeby było widać o co chodzi z trybuną.
    1 punkt
  9. No właśnie To jest w pewnym sensie błogosławieństwo. Różnicę widać dopiero przy bezpośrednim porównaniu i później już to bardzo uwiera. Nie porównując wydaje się, że z HK wszystko jest OK. Powiem więcej - jak pisałem kilka postów wyżej, zrezygnowałem z B&W ze względu na panoramę, która dla mnie ma więcej minusów niż zalet (mam zresztą w innym aucie i nigdy nie skorzystałem - zawsze zasłonięta, jest bo jest i tyle, dodatkowo grzejąc mocniej latem w beret nawet przez przesłonę i szumiąc przy wyższej prędkości), ale będę robił audio customowe po odbiorze auta i to jak gra takie audio (parę dni temu byłem na odsłuchu) tym razem w porównaniu do B&W to przepaść jest jeszcze większa niż między HK, a B&W. Przy takim audio w cenie niższej od B&W, to właśnie B&W wydaje się żartem. Tak więc tych poziomów jest znacznie więcej niż mogłoby się wydawać. Ja nie jestem żadnym melomanem, ale słysząc HK po wielu latach korzystania z B&W to po prostu nie przechodzi i tyle. Przy porządnym audio możesz słuchać przy dużo niższym poziomie głośności i będziesz słyszał całą scenę czysto i wyraźnie z rozróżnieniem typu tu wokal, tam perkusja, a w jeszcze innym miejscu inne dźwięki typu gitary, elektronika etc. co jest bardzo przyjemne. Przy zwykłym audio to jest jedna brudna fala gdzie wszystko się zlewa, a tym czym się to próbuje kompensować lub maskować jest równie słaby (bo z pogłosem i echem jak z miejskiego kibla z lat 90) dudniący bas oraz efekty typu 3d surround. Najkrócej mówiąc chodzi o czysty, wielowarstwowy dźwięk bez tego typowego głuchego echa. Dobre audio przy wyzerowanym EQ powinno grać przyjemnie. Namiastką i najprostszym sposobem by poczuć tą różnicę jest porównanie wrażeń np. ze zwykłego radia kuchennego i średniej klasy sportowych słuchawek dokanałowych. Każdy to przecież zna. Trochę z innej beczki: kolejnym potwierdzeniem staczania się tej marki poza jakością materiałów wykończenia nowych modeli i stylistyką zewnętrzną jest wspomniany wcześniej B&W w nowej 5-ce, który ma 655 W, a więc niewiele więcej niż HK z X5 (pocieszające ) i jednocześnie 3x mniej niż B&W z X5. Może więc rzeczywiście nie ma co narzekać na HK bo idzie gorsze.
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.