Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 03.08.2025 uwzględniając wszystkie działy

  1. God damn right
    1 punkt
  2. MyBMW App — brak kodu bezpieczeństwa Wersja amerykańska auta ma w telematyce (ATM/TCB) wpisany: USA region w konfiguracji ConnectedDrive Numer telefonu/karty eSIM przypisany do rynku USA (AT&T/T-Mobile) W systemach BMW zarejestrowany VIN w regionie NA (North America) Po konwersji auta na EU (mapy, język) często nie zmienia się profilu ConnectedDrive w bazach BMW. Efekt: MyBMW widzi Twój VIN (bo jest w bazie), ale wysyłka kodu bezpieczeństwa idzie przez USA backend i tam ginie. W EU SIM w module telematyki nie jest „legalnie” przypisany do VIN w systemach BMW, więc auto nie odbiera kodu. Rozwiązania, które stosują ludzie przy swapach USA → EU: Zmiana regionu w BMW backend — tylko przez serwis BMW (lub znajomego z dostępem do ASCM), trzeba zgłosić „relokację pojazdu do EU” i przepiąć VIN do EU ConnectedDrive. Zadzwoń na inflonię BMW Polska i zgłoś przepiecie. Wymiana lub reflash modułu telematyki (ATM) na EU wersję + kodowanie FA/VO (S6AE, S6AK, S6CP, S6NW, S6U3) i aktywacja w EU backendzie. „Półśrodek” — niektórzy używają VPN i amerykańskiego numeru do logowania w MyBMW US i odbierania kodu w aplikacji, ale w 99% i tak auto nie przyjmie kodu, bo problem jest po stronie telematyki. Niestety samym kodowaniem w E-Sys się tego nie naprawi — to wymaga zmiany w bazie BMW i/lub wymiany ATM. 2 Aktualizacja OTA — instalacja w nieskończoność Po konwersji USA → EU system nadal „myśli”, że jest w regionie NA, ale pliki OTA próbują się pobrać z serwerów EU (bo masz EU mapy/język). Często powstaje konflikt: Aktualizacja pobiera się w niekompletnym formacie. Instalacja „wisi” na etapie weryfikacji lub ładowania pakietu. W USA auta mają inne paczki dla OTA (inne pakiety dla ConnectedDrive Store). Co możesz zrobić: Spróbować twardego resetu iDrive — przytrzymaj przycisk głośności ~30 sek, aż ekran zgaśnie i włączy się ponownie. Anulować aktualizację — w ustawieniach OTA (jeśli pozwoli), usunąć pobrany pakiet. W ostateczności: Wgrać aktualizację manualnie z pendrive’a przez port USB (BMW Software Update z EU strony, dopasowany do G05). Jeśli nie przyjmie, trzeba przez ISTA/P lub E-Sys wgrać aktualny iStep dla EU i od nowa skonfigurować jednostkę HU_MGU.
    1 punkt
  3. 1 punkt
  4. Kolejne kilometry lecą i jest absolutna cisza.Wczoraj akurat miałem trasę ok 500km i nie wiem czy to możliwe ale po naprawie mostu spadło mi spalanie.Ciezko teraz przekroczyć 5.8 gdzie wczesniej było ok 6.5 Prędkości powyżej 130 w granicach do 180. Możliwe ze spalanie mi spadło przez ten most?
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.