Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 07.07.2025 uwzględniając wszystkie działy

  1. Wybaczcie, że tu… podforum ///M musi powstać jak Feniks z popiołów, bo obecnie okazuje zerowe oznaki życia
    2 punkty
  2. Tak. Straszny wypadek, najważniejsze że wszyscy zdrowi jak rozumiem. Przy okazji wyrazy uznanie tez dla inżynierów Porsche za bezpieczna konstrukcje auta.
    1 punkt
  3. Garść ostatnich informacji na temat Neue Klasse iX3 https://g45.bimmerpost.com/forums/showthread.php?t=2165522
    1 punkt
  4. Mówiąc delikatnie - taki sposób sprawdzenia jest niemiarodajny. Jak koło w rowerze napompujesz do 1 bar to po naciśnięciu wentylka będzie uciekać całkiem żwawo Jeśli ciśnienie w układzie jest poniżej wartości ustalonej (coś około 2 bar) to czujnik ciśnienia odetnie możliwość włączenia sprężarki, żeby się nie zatarła ze względu na brak smarowania. Omomierzem, albo szeregowo z lampką podłączoną do plusa. Drugi koniec cewki będzie połączony z masą. Mimo wszystko stawiam, że problemem jest brak czynnika, ale sprawdzić cewkę możesz.
    1 punkt
  5. Chyba trzeba być wielkim miłośnikiem Stelantisa aby zdecydować się na takiego Jeepa gdy Hyundai Kona jest obecnie dostępny od 135 tys. A moim zdaniem jest lepszy od Avengera pod każdym względem.
    1 punkt
  6. Siemanko. Update mojego G31 540i xDrive: Soft i mody: Zrobiłem update wszystkich sterowników, dorzuciłem parę bajerów, m.in. soft close klapy bagażnika, czy więcej kolorów ambient light. Auto było na programie w TC-Performance — bardzo fajne miejsce, profesjonalne podejście. Wynik też niczego sobie: prawie 430 KM i 600 Nm – czuć różnicę! Felgi i wibracje: Z racji uporczywych wibracji (o których już kiedyś pisałem), przyspieszyłem temat kół. Wpadły nowe Styling 759i w kolorze gloss black. Myślę, że świetnie się prezentują, zwłaszcza że w polifcie nie widziałem jeszcze nikogo na takim setupie — jak ktoś ciekawy, może zobaczyć jak to wygląda. Moim zdaniem super. Stare 664M 19” idą na zimę. Myślałem o 846M, ale... są 2x droższe, a do tego mają opinię felg podatnych na pękanie. 759i mają napis „Borbet Germany”, więc może będzie lepiej. I tak bym je malował na czarno, a wtedy 846M tracą swój charakter. Kwestia gustu. Klimatyzacja: Serwis klimy — przedtem działała średnio. Okazało się, że było tylko 546 g czynnika przy normie 600 g. Podobno w G30 nawet niewielki ubytek mocno wpływa na działanie całego układu. Ma być 600 ±15 g i dopiero wtedy działa jak trzeba. Po serwisie... pierwsze co zrobiłem to podniosłem temperaturę, bo zrobiło się lodowato . Jeśli ktoś ma problem z klimatyzacją – warto zacząć właśnie od tego. Retrofit tylnych lamp: Nowe tylne lampy – oczywiście wszystko ori BMW. Wygląda to świetnie, nie ma porównania z przedliftem. Zastanawia mnie, czemu BMW nie dało takich czy podobnych lamp już na starcie — przedliftowe tylne wyglądają jak z innej epoki (a np. w G32 różnice są dużo mniejsze). Co do przodu – jeszcze się waham. Z tego co wiem, to tył jest oficjalnym retrofitem, jak np. składane lusterka, natomiast przód to już zabawa i rzeźba. Wygląd zyska, ale kasa raczej się nie zwróci. Plany na przyszłość: Na pewno wpadnie Driving Assistant Plus i aktywne stabilizatory. Myślę też o wymianie ekranu na 12,3” – podobno ogarnięty tuner ogarnie temat rozdzielczości i CarPlay. Prawdopodobnie okleję też maskę folią – „car spa” zauważył pierwsze ślady po kamykach. Wrażenia ogólne: Auto mimo 20” kół nadal komfortowe. Z ciekawości – jeździł ktoś Kaudi A6 C8? U mnie ostatnio zrobiło się ich pełno. W środku wygląda dużo nowocześniej, ale jak oglądam testy, to jakoś żaden nie wygrywa z G30 Wnętrze: Tu bez większych zmian – doszła tylko folia na centralny ekran i na piano black na konsoli. Jedyne czego mi żal, to brak obszytej deski, no ale trudno
    1 punkt
  7. Bawić się tak za każdym razem? Daj spokój jak dla mnie najlepszym rozwiązaniem jest sport indywidual z wszystkim na comfort ewentualnie z zawieszeniem w sport żeby auto się nie bujało
    1 punkt
  8. Urządzenie na ścieżce diagnostycznej mierzy zbieżność w milimetrach na metr czyli od punktu początkowego po przejechaniu metra koło zboczy z toru jazdy (w jego przypadku) o 11 mm. Jeśli nawet 1 stopień to 9 mm dla koła 18", chociaż nie wiem skąd to wzięli, to i tak twoje 0,07° (siedem setnych stopnia różnicy) to prawie 15 razy mniej. Może byłby jakiś sens takich pomiarów pod warunkiem, że błotnik prawy jest tak samo oddalony od środka felgi jak błotnik lewy. Wtedy mógłbyś sprawdzić różnice pochylenia między kołami.
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.