No niby była taka teoria, że wtryski delikatne, a były wyjmowane niedawno na okoliczność regenerowania kolektora ssącego, więc może to od nich, ale z drugiej strony korekta jest w normie i żaden nie odstaje niewiadomo jak od reszty. Druga sprawa, że oglądanie ich nic nie da, trzeba dać do zakładu do sprawdzenia. TECa akurat nie wlewałem, ale na koniec paliwa w baku wlałem jakiś specyfik z ASO, bo stał mi na półce przed oczami, jak akurat byłem odebrać jakąś pierdołę Miałem zaplanowany serwis olejowy i przy nim wymianę filtra paliwa, więc zagęściłem działanie spcyfiku nierozcieńczając całym bakiem paliwa
Liczyłem na Twój oponiarski komentarz bo ostatnio rozważalem zmianę na 20 cali. Ale chyba mi przeszło. Raz, że do F34 nie był przewidziany, więc niewiadomo jak z xdrive i ciężko znaleźć pasujące felgi, a cztery takie same, to jakoś tak albo za wąski tył, albo za szeroki przód (mentalnie dla mnie )