Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 04.08.2024 uwzględniając wszystkie działy

  1. 1. Bzdura, wal m57 zbudowany jest z tego samego stopu co n57, srodlo Tis oraz doswiadczenie z badania HRC walow. Internetowe teorie ludzi bez doswiadczenia. Jedna uwaga, te 258/313 sa "najslabsze". 2. Prof Chris to nie wyrocznia, zrobil jedno bmw. Juz tu jest goracy topic w tym temacie wiec nie ma co zaczynac nowego. 3. Moze. Mam pare sztuk n57 po 500tys na blacie wszystko ori. Jesli masz jedna turbine i nie mapujesz, dojedzie bez problemu do 400tys.
    2 punkty
  2. Może to być też coś innego ale warto sprawdzić gotowe rozwiązanie.
    1 punkt
  3. moja ma 400 i codziennie jeździ, co robię? wyłączyć ekologię, fizycznie i programowo, to właśnie częste wypalanie zmusza wtryski do wyoskich dawek paliwa aby podnieść temeperaturę układu wydechowego i wypalić ten DPF zapomnieć o tych płukankach i doktorach w puszkach, są oleje które na prawdę jakościowo znacząco przewyższają te dostępnena na półkach i nie mam tu na myśli Motula za 180zł 5W30 są lepsze oleje, owszem nieco droższe, ale to N57 skrucić interwał max do 15 tyś i zmiana przestać mapować ten silnik i korzystać z mocy jaką przewidziano do danego modelu, tunerzy się ścigają w tych programach i wyciskaniu mocy, później za remonty płacimy my, to nie M57 ciśnienie oleju, sprawdzić jakie na prawdę jest, ten silnik nie ma za wysokiego, sam ten temat jak pewnie widzieliście analizuję, w samochodzie z przebiegiem jak mój, trzeba o to zadbać i to poprawić, jak ma nabijać kilometry dalej tankowanie paliwa wyłącznie na renomowanych stacjach z dużym brendem, tam te normy są bardziej przestrzegane, stacje "No name" to spore zagrożenie, żadnych norm, liczy się kasa korekty w Twoim silniku jak najbardziej akceptowalne, nic nie dotykaj
    1 punkt
  4. Nie mam preferencji, nie polecam zadnego, lubie testowac rozne, sluchac co klienci mowia, jakie sa odczucia itp itd. Obecnie, roznie, zaleznie od auta. Do mocnych ON, Ravenol vst 5/40, do bardzo mocnych testuje Rcs ale nie maja norm ll04, do calej reszty LM TOPTEC 4200 5/30. Do aut na gwarancji Castrol fe19 0/30.
    1 punkt
  5. Mam 150 tkm przebiegu i ostatnie 2-3 wymiany oleju zrobiłem za namową kolegi na motul 5/30. Wróciłem do ori BMW z powodu znacznie częstych wypaleń dpf na motulu
    1 punkt
  6. Może to to jest.
    1 punkt
  7. Jesli stosujemy oleje, nazwijmy je, premium, to baza olejowa jest wynikiem wielu lat analiz, testow itp, wlewanie dodatkow, moze taka baze "zniszczyc". Prosze poszukajcie kanalu goscia: since no speculations. To samo odnosnie plukanki, dobre oleje, czesta wymiana, nie ma sensu zadnej plukanki. Jesli chcialbys miec bardzo czysto pod pokrywa, wywalenie egra to zalatwi.
    1 punkt
  8. Wymiany co 10-12tys, olej moze byc 0w30 (ale norma c3), plukanek nie stosuj, to samo z ceratec, nie wlewac. Dodatki paliwa, do wtryskow oraz do dpf, jak najbardziej.
    1 punkt
  9. Planowałem zrobić ankietę do wpisywania różnych przypadków, z dużego zestawu danych można coś wywnioskować. Ogólnie na fb na forum BMW bardzo często pojawiają się posty z zatartymi n47 (przebiegi około 200-250k km) oraz n57 (przebiegi 250+ z reguły). Co do punktu 3- jeśli większość przypadków dotyczy silników zalanych olejem 0w30 albo 5w30 o niskiej lepkości w temperaturze roboczej, to prawdobnie mamy przyczynę. Ciekawe czy chodzi tu bardziej o lanie wtrysków, czy np przerywanie wypalania/jazdę z włączonym start stop. Jeszcze co do lejących wtryskiwaczy, dużo może zależeć tutaj od paliwa (zatykanie dysz, za suche paliwo), więc dolewanie dodatków typu BMW diesel additiv/LM spulung czy olej 2t może pomóc wydłużyć życie wtryskiwaczy.
    1 punkt
  10. Nie wiem kiedy wskoczyło na status 150. Data produkcji wg. VIN jest 17.07 a 30.07 było już u dealera. 5.07 dostałem info o poczatku produkcji.
    1 punkt
  11. Nie prawda, rodzaj nawigacji lub jej brak nie ma żadnego związku z nagłośnieniem. To dwie osobne opcje które są niezależne.
    1 punkt
  12. 1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.