Skocz do zawartości

Kod błędu, INPA, Check Engine, Diagnoza, Rozkodowanie błędów


charlesw

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 1,2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze

TABLICA PRZYRZĄDÓW - Po angielsku łatwiej. Instrument cluster czyli licznik (KOMBI).


terminal 30g-f w e9x


Fault code memory in the JBE

If a bistable relay is fitted, the causes of cutoff of terminal 30g-f are stored in the JBE. There are the following fault cases:

The battery reached the starting capability limit at terminal R off.

Up to model year 09/2006: 60 minutes after terminal R off, the vehicle has not yet switched into the rest state.

As of model year 03/2007: The vehicle is not yet in the idle state 10 minutes after cutoff of terminal 30g.

Up to model year 09/2006: The vehicle was wakened unexpectedly at terminal R off more than 30 times.

As of model year 03/2007: The vehicle was awakened unexpectedly more than 20 times after cutoff of terminal 30g.

spacer.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Witam. Dzisiaj w trasie auto zaczęło zaczęło mi dziwnie pracować .

Podłączyłem kompa i wyskoczył błąd 29d2.

Wyczytałem że świeca, cewka lub wtryskiwacz na 6 cylindrze.

Może ktoś coś podpowie żeby nie wchodzić w koszta wymieniając wszystko???

Edytowane przez pawko81
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...

Witam,

Tak jak w temacie nie mogę pozbyć się powyższych błędów. Głównie chodzi o 4030, ponieważ przez niego nie chce wypalić się Dpf. Czujnik temperatury 13627809152 wymieniony, zasilanie ma wtyczce i masa są, podmieniłem sondę i dalej nic. Bimmertool pokazuje dobra temperaturę spalin przed Dpf (po odpieciu czujnika który wymieniłem temperatura się rozjeżdża). Temperatura spalin bank 1 pokazuje cały czas 259 stopni i tu tkwi problem. Już nie wiem jak to ugryźć .

Miał ktoś podobny problem? Silnik m47n2.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 tygodni później...

Hej, mogl by ktos pomoc? e91 330ix n53b30 272km z 2009r.


Autko z rana faluje.. od paru dni analizuje problemy jakie moga wystepowac i oczywiscie duza wiekszosc pisze o wtryskach ale wyczytalem takze o wycierajacych sie walkach ssania/wydechowe. Kupilem specjalnie kabelek do inpy by sprawdzic jak dzialaja wtryski ale zainstalowalem jakas wersje troche Polska troche Angielska i wiecej jak troche niemiecka ( w okienku glownym pokazuje mi wersje 5.00 a w zakladce info 5.0.2). Szukalem opcji takiej jak na yt do sprawdania wartosci wtryskow ale niestety nie znalazlem i w sumie niewiem czy cos z zalacaonych zdjec mozna cos wywnioskowac? Dodam jeszcze bledy jakie wyskakuja:

30E9 nox

29D1 miss fire 5 cyl

29D2 miss fire 6 cyl

29CC miss fire


8ae26037632d.jpg

dacc8f0e12a5.jpg

b15402740725.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Witam.

Potrzebuję pomocy ponieważ moje e91 320d EF 163 km 2012 jeździ trochę zmulone.

Może ktoś miał podobny problem dlaczego przepływomierz pokazuje wartość oczekiwana 2000 a rzeczywista jest zdecydowanie mniejsza. Nawet przy teście bieg 3 i but dochodzi do 1400 i to chyba nie jest błędem programu bo w Inpie i Bimer pokazuje to samo. Poproszę też o komentarz do wtrysków


914e0b69e10f8d87med.jpg

b7c1448470ab3a3fmed.jpg

c1280ac47530a7d4med.png



dzięki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, jakiś czas temu spotkałem się z błędami valvetronica wskazującymi na potrzebę wymiany serwomotoru, co oczywiście zrobiłem, lecz miałem siłownik, który w teorii był ten sam, lecz z bmw e46, również 320i (u mnie w e90 siedzi n46b20B). Samochód niby zaczął chodzić normalnie, Valvetronic da się bez problemu zaadaptować, spalanie oscyluje w granicach 8,8l/100km z klimatyzacją, jednak wyskoczył mi chwilę po tym błąd 2A70 i daje się go skasować, ale pojawia się na nowo już po paru kilometrach. I tutaj właśnie pojawia się pytanie, czy może chodzić o wymianę czujnika walka mimośrodowego, czy może ten siłownik nie współpracuje z e90 i stąd ten problem. Pytam profilaktycznie, bo to jednak swoje kosztuje, a wpakowywać kasę w coś, co jest zbędne to wiadomo…
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 3 tygodnie później...
Witam.

Potrzebuję pomocy ponieważ moje e91 320d EF 163 km 2012 jeździ trochę zmulone.

Może ktoś miał podobny problem dlaczego przepływomierz pokazuje wartość oczekiwana 2000 a rzeczywista jest zdecydowanie mniejsza.

 

W końcówce serii E oraz całej F i G, sterownik silnika podaje stałą wysoką oczekiwaną masę powietrza więc nie można już brać tego za punkt odniesienia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
019a8bcbea63b085med.jpg




Ktoś coś pomoże czemu takie logi?

przepływka nowa bosch

wtryski po regeneracji

autko wyrażnie słabsze

Logi są OK.

Zadana z przepływomierza wynika z błędu w plikach do inpy. Używając isty pokaże Ci prawidłowo.


Jak sytuacja z DPF?

Jak zachowuje się turbo i masa powietrza od 1,5tys obr/min ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.