Skocz do zawartości

F30 Nowe bmw serii 3


grzechusk

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 1,1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Ja nie mogę sie za bardzo wypowiedzieć, bo to moje pierwsze BMW, ale na pewno nie ostatnie. Faktycznie, auto choć każdy egzemplarz jest identyczny (gabaryty) to wydaje się być szytym na miarę.

 

Za chwilę będę się rozglądał za samochodem dla żony i z pewnością to będzie BMW.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja sobie trochę wczoraj za dużo pozwoliłem z obrotami (250km przebiegu) i dziś mam kaca, czy mu krzywdy nie zrobiłem. Poszalałem na manualu dociągając go kilka razy do 5tys.obrotów. Zupełnie zapomniałem o tym cholernym docieraniu. Mało nim jeżdżę (ogólnie autami robię ok. 10kkm rocznie, bo resztę ganiam motocyklem) ale nie chciałbym skrzywdzić go na starcie.

 

Raz także podczas zjeżdżania z górki chciałem mu wrzucić N a zamiast tego wyszło R. Na szczęście nic się nie stało, widocznie skrzynia ma zabezpieczenie i jest idiotoodporna.

 

 

nie rozumiem ludzi którzy kupuja auta za 200tyś a zastanawiają sie czy wydać 2klocki na zimówki. Widocznie Twój tata nie jeździł zimą nigdy na dobrych zimówkach. Jak raz się przejedzie to już nigdy nie załozy wielosezonówek...różnica jest kolosalna. Ale możę do toczenia sie i godzinnego ruszania na sniegu spod świateł tyle mu straczy....PZDR>

 

Odpowiedź nie do mnie, ale to ja zacząłem o wielosezonówkach, więc dopiszę swoją opinię. Podobnie jak technika posunęła się w budowie opon zimowych, tak również posunęła się przy 4season. W naszym klimacie opony wielosezonowe spisują się wyśmienicie. W testach niewiele ustępują najlepszym zimówkom i przebijają zimówki budżetowe.

 

 

 

Wystarczy przełączyć menu na język angielski na przykład i sterowanie głosem bardzo ładnie działa.

 

 

Serio?! Dzisiaj sprawdzę, dzięki!

 

A ja mam takie pytanie do kolegów czy opony na felgach 16 w f30 są to run flat czy nie.

 

Mi powiedziano, że mam run flat a mam 16''.

17201351_1531754336834932_3241894237246117208_n.jpg?oh=52637f578bbb6c04fb758f53a709581c&oe=5928CFCF
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie z tymi 16, że nie są run flat to chyba jakieś nieporozumienie.

Może mojemu sprzedawcy chodziło o to, że nie ma zimowych 16 run flat.

Wczoraj widziałem w ogłoszeniu f30 na 16 i było zdjęcie koła i wyraźny napis run flat.

Chociaż jak patrzyłem w folderze reklamowym to też tak do końca nie można wywnioskować jaka jest prawda o tych kołach.

W katalogu to nawet są zdjęcia f30 z półautomatyczną klimą a przeciez u nas takiej nie oferują. Może to zależy od kraju sprzedaży.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oooops, sorrki, jednak mam 17; cali. I na pewno Run Flat.

 

Ale już postanowiłem, że je zmienię na całoroczne. Jeżeli ktoś chce kupić, to są do wzięcia: Continental 225/50 R17 W (270km/h) SSR (run flat). przebieg... 250km i być może do dnia sprzedaży urośnie.

17201351_1531754336834932_3241894237246117208_n.jpg?oh=52637f578bbb6c04fb758f53a709581c&oe=5928CFCF
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zarejestrowani
Na caloroczne? No prosze cie, nowiutkie autko to i wez kapcie porzadne na zime i porzadne na lato, bo potem bedzie ( oby nie) ogloszenie na gieldzie ze sprzedajesz auto po stluczce w najlepszym wypadku

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Całoroczne będą klasy Premium a zatem lepsze, niż obecne Continentale :)

 

A co do stłuczek... Od czasu zrobienia prawka, czyli od 28 lat, nie miałem żadnej stłuczki ani wypadku (a ganiam również maszynką, która rozpędza się do 100km/h w 3,5s :) )

17201351_1531754336834932_3241894237246117208_n.jpg?oh=52637f578bbb6c04fb758f53a709581c&oe=5928CFCF
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Mam już na liczniku prawie 20k

Samochód przerywał. Po miesiącu pracy serwis z Prymasa oddał samochód (lipiec). Powiedzieli, że sterownik turbiny był do wymiany. Wcześniej wymienili świece i chcieli wymieniać wtryski, pompę itd. z modelu demo, który u nich stoi. Celem sprawdzenia oczywiście, bo błędów nie było na kompie. Nie udało im się zdiagnozować stuków w zawieszeniu, ani rezonowania (chyba plastików) w kolumnie.

Teraz samochód stoi w Jankach (z Prymasa byłem mega niezadowolony). Tydzień temu wracając z Poznania opadły ksenony (świeciły na 5m) i jak się okazało poluzował się czujnik na wahaczu. Do tego: wymieniony drążek skrzyni (przycisk P strzelał jakby piasek dostał się do środka), prawdopodobnie dzisiaj wymiana kolumny (początkowo rezonować miała poduszka w kierownicy), stuki w zawieszeniu jak były tak pewnie będą, bo zawieszenie jest sztywne. Poczytałem trochę i prawdopodobnie poproszę o sprawdzenie drążków i magla. Ogólnie jestem zadowolony z samochodu, bo w porównaniu do E46 to jest kosmos. Jeździłem też przez weekend E90 i nie żałuję F30, aczkolwiek męczące są wizyty w serwisie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam już na liczniku prawie 20k

Samochód przerywał. Po miesiącu pracy serwis z Prymasa oddał samochód (lipiec). Powiedzieli, że sterownik turbiny był do wymiany. Wcześniej wymienili świece i chcieli wymieniać wtryski, pompę itd. z modelu demo, który u nich stoi. Celem sprawdzenia oczywiście, bo błędów nie było na kompie. Nie udało im się zdiagnozować stuków w zawieszeniu, ani rezonowania (chyba plastików) w kolumnie.

Teraz samochód stoi w Jankach (z Prymasa byłem mega niezadowolony). Tydzień temu wracając z Poznania opadły ksenony (świeciły na 5m) i jak się okazało poluzował się czujnik na wahaczu. Do tego: wymieniony drążek skrzyni (przycisk P strzelał jakby piasek dostał się do środka), prawdopodobnie dzisiaj wymiana kolumny (początkowo rezonować miała poduszka w kierownicy), stuki w zawieszeniu jak były tak pewnie będą, bo zawieszenie jest sztywne. Poczytałem trochę i prawdopodobnie poproszę o sprawdzenie drążków i magla. Ogólnie jestem zadowolony z samochodu, bo w porównaniu do E46 to jest kosmos. Jeździłem też przez weekend E90 i nie żałuję F30, aczkolwiek męczące są wizyty w serwisie.

 

:jawdrop:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Bo kolego to ma diesla i może tam następuje coś na wzór POLONEZA, do którego włożyli diesla i co 10tyś było trzeba sprawdzić wszystkie śruby czy aby sie nie odkręcają :twisted:

Oby jak najmniej problemów...

 

PZDR>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś z Was zabezpieczał lakier kompozytem ceramicznym?

 

 

OK, dziś mi położono ten kompozyt, więc po pierwszym ututłaniu auta będę mógł coś na ten temat powiedzieć. Jak się go myje i czy rzeczywiście łatwiej. Ale najpierw muszę zrobić jakiś przebieg a w tym celu muszę najpierw odstawić dwa kółka a żal je odstawiać, bo fun jest większy z dwóch niż z 4rech:twisted:

17201351_1531754336834932_3241894237246117208_n.jpg?oh=52637f578bbb6c04fb758f53a709581c&oe=5928CFCF
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

BMW_3 co masz na myśli piszac kompozyt ceramiczny? Czy nałożyłeś na auto CQuartza, czy też moze skorzystałeś z Diamond Brite'a? Jeżeli to pierwsze to CQuartz daje radę natomiast jeżeli Diamond Brite to niestety ale wyrzuciłeś pianiądze w błoto. Jeżeli nie jest tajemnicą to u kogo "robiłeś" zabieg?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zadbaneauto.pl

 

Zobaczymy, jeżeli się sprawdzi, będę polecał innym. Jeżeli to ściema, to cóż, inni w Amberd Gold stracili znacznie więcej :twisted: Przeżyję stratę.

 

Po umyciu auta na myjni, nie miałem czym go wytrzeć. Pojechałem mokrym. Następnego dnia, cały był w brzydkich ciapkach. Teraz podobno ma tak nie być - woda będzie sama ściekała.

17201351_1531754336834932_3241894237246117208_n.jpg?oh=52637f578bbb6c04fb758f53a709581c&oe=5928CFCF
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.