Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Gorik , nie jest to kwestią prz3ebiegu. ja mam 158. Ale jeździłem E60 już w 2004 roku. Egzemplarzem fabrycznie nowym , i już były różne dziwne odgłosy , a spasowanie też pozostawiało wiele do życzenia.

nie mów mi takich rzeczy bo nie będe wiedział na co zmienic w przyszłosci a skrzypiące plastiki to najgorsze co moze byc i walka z wiatrakami :twisted:

  • Odpowiedzi 1,1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Mnie w e46 o4r irytowały ciągle "skrzypiąca" szyby przednie gdy były zamknięte, nawet na najmniejsze dziurze. Smarowałem silikonem nic nie pomagało. W końcu się przyzwyczaiłem, ale jak kogoś wiozłem to trochę mi było wstyd :p
Opublikowano
w E46 skrzypiące szyby , to kwestia posmarowania wazeliną "meszków" na drzwiach raz na kilka miesięcy . E60 ma podobny problem i wiele wiele innych ! :D
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Oglądałem w salonie niemieckim F30. Tutaj również problem z drzwiami w każdym aucie. Nie wiem czy ktoś to zauważył ale w sport i luxury line zaślepki na uchwytach drzwi były bardzo źle spasowane. W 1 aucie tapicerka zagłówka nie doszyta. Blachy dobrze spasowane. Listwy ozdobne w modern to porażka.

Nie wiem czy BMW się spieszyło czy jak ale wpadka za wpadka. Może taki urok wieku dziecięcego.

Osobiście design uważam za fajny, pozycja za kierownica również jak w typowym BMW.

Dostępne wyposażenie bardzo fajne: head-up, kamery, asystent pasa, asystent martwej strefy, itp (tak wyposażone 328i to 60k Euro).

 

Szału nie ma. Jednak E90 LCI zakupie.

Opublikowano
w E46 skrzypiące szyby , to kwestia posmarowania wazeliną "meszków" na drzwiach raz na kilka miesięcy . E60 ma podobny problem i wiele wiele innych ! :D

 

W "Lanosie" nie trzeba było uszczelek smarować :) hehe

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
nowe z salonu e90 LCI? każdy ma inny gust , mnie bardzo podobają się listwy modern line .

 

teraz jest dużo 1-2 rocznych aut w dobrej cenie. Za dobrze wyposażone F30 można kupić 0,5-1 roczne F10.

Opublikowano
To rozumiem . Ale nowe E90 , choćby kilkanaście tyś taniej , moim zdaniem jest nie warte. Bo F30 naprawdę robi robotę . A kilku letnie E90 to już inna sprawa.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Więc ja także odglądałem i jeździłem wczoraj nową serią 3 z silnikiem 20d.

 

Wrażenia negatywne: (kolejność dowolna)

1. brzydka kierownica, może dobra i odpowiednia do serii X ale nie do 3,

2. brzydkie zegary, zbyt małe,

3. nie ładny przód auta,

4. zbyt długie auto

 

wrażenia pozytywne

 

1. ładny tył i bok auta,

2. przyjemne wnętrze, wszystko czego dotknąłem w środku było lepsze niż to w E90,

3. wskaźnik temperatury cieczy chłodzącej,

4. 8 biegowy automat,

5. kolejna generacja run flatów,

6, otwieranie bagażnika,

7, lepsze wygłuszenie silnika,

8. bardzo cicha praca zawieszenia.

 

Aha zamierzam kupić takie auto w wersji copue.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Nie miałem okazji się przejechać jeszcze ale może ktoś opisz jak wygląda sprawa cofania. Przy zaparkowanym aucie w salonie nic do tylu nie widziałem.

 

To rozumiem . Ale nowe E90 , choćby kilkanaście tyś taniej , moim zdaniem jest nie warte. Bo F30 naprawdę robi robotę . A kilku letnie E90 to już inna sprawa.

 

Niestety suma 60k Euro za F30 jest nie adekwatna do jakości. 1-2 rocznie to nie kilkuletnie (przebieg do 30 tys km) około 30k Euro. Tutaj przemawia ekonomia.

Auto potrzebuje na już a premiera F30 odciągnęła zakup. Spodziewałem się więcej. Gotowy byłym na golasa F30.

Opublikowano

Cena też mnie zdziwiła:P 60k euro na autoscount.de za dopasione 328i.... jakby nie patrzeć więcej niż za używanego GTR i tyle samo co za używane audi R8... rozumiem że w niemczech "klasa średnia" może pozwolić sobie na takie samochody...

Ciekawe podejśćie l(

Opublikowano

Wiesz jakie zawieszenie i układ kierowniczy posiadało auto, którym jeździłeś? Korzystałeś z przełącznika trybów jazdy? Wg tego, co mi mówił sprzedawca, różnice między poszczególnymi ustawieniami są znaczące i nie jest to marketingowy bełkot... no chyba że jest...

 

Jeździłem wersją Sport w trybie sportowym z automatem (tryb sportowy).

Wspomaganie układu kierowniczego Servotronic - to pewnie dlatego czucie auta w E90 jest o wiele lepsze.

 

Ale spokojnie nie ma co sie zrażać, poczekajmy na relację kogoś kto jechał 328i. 320d to jednak bedzie sprawiała frajde tylko fanom Diesli.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Zgadzam się z karbo- tył jest o wiele lepszy choć jak pisałem wcześniej podobny do E90.

Czy brak foteli komfortowych w F30/F25 to sprawa ich wielkości czy BMW nie chce stracić klientów na F10? ;)

pozdrawiam

Paweł

Opublikowano
Cena też mnie zdziwiła:P 60k euro na autoscount.de za dopasione 328i.... jakby nie patrzeć więcej niż za używanego GTR i tyle samo co za używane audi R8... rozumiem że w niemczech "klasa średnia" może pozwolić sobie na takie samochody...

Ciekawe podejśćie l(

Sprawdź sobie ile mogło Twoje auto kosztować jako nowe - możesz się zdziwić.

Jak porównałem kiedyś wyposażenie mojego z cennikiem bmw z czasu jego zakupu to też mi wyszło prawie 60k E a teraz gadżetów można dołożyć więcej.

Ja czekam aż "pielgrzymki" się skończą i jakoś w tygodniu wybiorę się w środku dnia do M-Cars żeby zobaczyć to nowe cudo.

Opublikowano
Jak to nie można zamówić komfortów ? Soft close`a też nie widzę w konfiguratorze .A w M-cars na premierze zarzekali się , że ma być wszystko co może byc w7er
Opublikowano

Sprawdź sobie ile mogło Twoje auto kosztować jako nowe - możesz się zdziwić.

 

wiem ile kosztowało jako nowe bo koleś od którego go kupiłem miał fakturę opiewającą na nieco ponad 60k euro...:)

ale to jest powód dla którego kupiłem używkę a nie nówkę.

 

W sumie bogatemu nikt nie zabroni, ale 3-ka to klasa średnia... ja rozumiem żę 5-tka, 7-mka może tyle kosztować ale 3-ka ? Takie to troche sciąganie z ludzi kasy w ramach oferowanego "prestiżu"....

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Komfortów nie ma ani w trójce, ani A4, ani w c-klass.

A4 ma w konfiguratorze cos co nazywa sie fotele komfortowe aczkolwiek nie wiem czy sa lamane jak w F10...

pozdrawiam

Paweł

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jak to nie można zamówić komfortów ? Soft close`a też nie widzę w konfiguratorze .A w M-cars na premierze zarzekali się , że ma być wszystko co może byc w7er

 

w papierowym katalogu są tylko seryjne i sportowe siedzenia. A soft close nie jest częścią pakietu dostępu komfortowego?

Opublikowano
W sumie bogatemu nikt nie zabroni, ale 3-ka to klasa średnia... ja rozumiem żę 5-tka, 7-mka może tyle kosztować ale 3-ka ? Takie to troche sciąganie z ludzi kasy w ramach oferowanego "prestiżu"....

Ale na tym polega właśnie największy plus a nie minus - możesz wyposażyć 3-kę prawie tak jak 5 czy 7 - wtedy płacisz więcej ale masz auto normalnych rozmiarów, nie tak ciężkie więc zwinniejsze a zarazem oferujące wystarczający poziom luskusu i dające uśmiech przy dodawaniu gazu.

Nikt nie każe kupować wypasionej trójki z mocnym silnikiem - ale jeśli ktoś sobie tego życzy to ma taką możliwość.

Oprócz e90 szukałem też 535d, ale dobrze, że trafiła się ta którą kupiłem bo 5 i więcej miejsca do zaparkowania potrzebuje i czuć, że to już spory samochód a w e90 z wyposażenia odczuwalnie brakuje mi tylko hud-a (który w f30 już będzie).

  • Członkowie klubu
Opublikowano
Albo na tych zdjęciach tego nie widać, albo nie są łamane...

Pozdrawiam,
Grzegorz

330Ci
276218_2.png

335d xDrive
1089970_2.png

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Każda firma może tak samo nazywać różne fotele. W A4 komfortowe fotele są opcjonalne, tylko w skórze itd, możliwe że podobne do tych co na zdjęciu A6

pozdrawiam

Paweł

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.