Skocz do zawartości

F30 Nowe bmw serii 3


grzechusk

Rekomendowane odpowiedzi

Spalanie póki co pokazuje mi w granicach 8,3l, ale nie robiłem jeszcze żadnej trasy gdzie mógłbym przez 400-500km jechać te powiedzmy 150-160km/h. Nie ma się co oszukiwać, auto nie będzie paliło 5l, a jeśli komuś taki wynik uda się osiągnąć to moje pytanie brzmi: po co mu 245KM? :)

 

Fajna sprawa (pewnie też dla wszystkich znana) zgrywanie na dysk muzyki np z płyt CD :)

 

Odnośnie kamery cofania - jasne, zależy to od indywidualnych upodobań, ja mam tylko zwykłe czujniki, które poza sygnałem dźwiękowym pokazują także na wyświetlaczu strefy do których się zbliżamy określając odległość odpowiednim kolorem - dla mnie to sprawa wystarczająca.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 1,1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
to spora róznica do f10 gdzie piszą ze miasto 11-12 z tym silnikiem
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
8,3? To super wynik! Spodziewałem się dużo większego spalania, tym bardziej, że nowe auto zawsze na początku więcej pije. Jeśli faktycznie tyle by palił to diesel jest bez sensu :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

WojtekA4 - autko super, relacje też, czekam na więcej i na galerię :cool2:

 

Dziękuję :) Jak tylko umyje samochód i wyjdzie trochę słońca to wrzucę trochę zdjęć :)

 

Nie umiem odpalić internetu. Pokazuje że łączy, ale bez skutku :( A płaciłem za to jako za opcję dodatkową :( :(

 

Facebook, Twitter działają bez problemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wojtek myśle, ze banan z twarzy Ci prędko NIE zniknie. O ile rzeczywiscie jestes fanem motoryzacji.

 

Ja swoje auto mam juz prawie rok i ciągle, ale to ciągle sprawia mi ogromną przyjemność. Czasami mała przejażdżka wręcz poprawia humor.

 

Dałbyś jeszcze fotki wnętrza :).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Panowie jestem tu nowy planuje zakup nowej 3 choc zaczelo sie od 525xd ,ale do konkretow od 2009 roku jestem posiadaczem audi a4 3.0 tdi i tyle na temat tego koncernu bo jak samochod za tyle kasy moze tak czesto sie sypac 2,3 razy w miesiacu wizyty w serwisie . co do zakupu nowej 3 to najbardziej interesowala by mnie ta z silnikiem 3.0 d ale to podobno pazdziernik sami wiecie czas , po przeczytaniu tego tematu mocno kusi 328 tym batdziej ze na lipiec mozna miec taki samochod w pieknym niebieskim kolorze w m - pakiecie z napedem xd mega kusi ale boje sie troche o trwalosc tego silnika i spalanie robie rocznie ok 40000 km nie mam pojecia co robic ?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy takim przebiegu rocznym wybrałbym diesla. A co do trwałości R4, czyli 328i, to czas dopiero pokaże, co w trawie piszczy. Patrząc na proporcje mocy turbo benzyny 335i R6 gdzie na 1L pojemności przypada 106 PS, vs 122,5 PS 328i R4, to czuję że nie będzie to trwała jednostka.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Roznica w cenie zakupu bedzie pewnie ze 40000zl czy to sie zwroci ?

 

Trochę na pewno się zwróci przy odsprzedaży. No i Minister Finansów będzie wdzięczny za 20% więcej podatku przy zakupie - ale to się tyczy zarówno 3 litrów spod znaku I jak i D.

Ekonomiczniejszą opcją może być właśnie 328i - nie wiem jak długo chcesz trzymać auto, ale nawet przy tych 3-4l różnicy na 100km spalania, masz 8k na paliwie więcej rocznie około, więc musiałbyś 5 lat jeździć żeby koszty się zrównały.

Możesz też czekać na 323/325/328d czy co tam jeszcze uturbią bardziej - spalanie pewnie niższe niż w benzynie a i akcyza sympatyczniejsza dla portfela.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Maks 3 lata i zmiana ciekawe kiedy wprowadza nowe silniki 325 d 330d i 335 d tym ostatnim to moge nawet jeździć 5 lat są gdzieś daty ich wprowadzenia z tego co są pewni to pakiet m od lipca i naped Xd tez lipiec macie wiedze co do terminów wprowadzenia mocniejszych diesli
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Autko mega awaryjne i to nie tylko w mojej opini ojciec ma A5 z takim samym silnikiem sprzeglo turbina prawie wszystkie sterowniki czujniki plus sporo innych usterek masakra a przebiegi na poziomie 150 000 km plus zacinajaca się navi jakieś kolektory, mi urwał się wentylator i uszkodził chlodnice wymiana tego i tego ludzie masakra obecnie zapala mi się kontrola silnika i w serwisie nie wiedza co jest grane ,jak by było mało to znajomego namowilem na kupno audi i od roku ze mną nie gada ma a6 z 3litrowym dieslem z tego co pamietam to kamere cofania naprawili mu po5 miesiacach plus sporo problemow z silnikiem katastrofa
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No widzisz po prostu trafiłeś na kiepskie auto i tyle . Za zwyczaj te modele są chwalone z tym silnikiem przez właścicieli . Czasem tak bywa ,że najlepsza marka w tym BMW zawodzi swoich klientów . Ja miałem wiele modeli aut w swojej kolekcji i czasem te które miały być bezawaryjne okazywały się skarbonką bez dna . Na to nie ma recepty .

 

Mam 320d E91 i konkretnie je eksploatuję jako auto firmowe i robię po 70 - 80k km rocznie ale jestem w szoku ,że tylko tankuję i wymieniam to co auto samo podpowie ( jakby dbało o siebie same ) i smigam bez problemu i kosztów . Pierwsze auto , które jest dla mnie bez stresowe :cool2:

 

Kupiłem używane z przebiegiem 207.000 km. za wręcz grosze ( 48 tys . zł ) i już zrobiłem nim 68 tyś . km. bez kosztów naprawy - coś wspaniałego .

Gdy byłem na serwisie BMW na wymianę płynu hamulcowego to poprosiłem o sprawdzenie całości auta i serwisant powiedział ,że nie ma się do czego przyczepić :D

Stwierdził ,że tylko jeżdzić i nic więcej . Zaoferował tylko jakieś nowe oprogramowanie za 600 zł . ale mu podziękowałem i łykam kilometry dalej - komfortowo i nikt mnie nie wyprzedza :)

 

Pozdr.

Domek nad najczystszym jeziorem na Mazurach - Wakacje - Święta - Ferie - Weekendy - Sylwester -http://domkinarty.spanie.pl/
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy dzisiejszych cenach ropy 3 litrowego diesla według mnie moze kupić tylko fan takich silników.

 

328i będzie o wiele lepszym wyborem jezeli masz zamiar uzytkować auto przez 3 lata i zrobić nim ok 120 tys km.

 

Przy samym zakupie zaoszczędzisz co najmniej 30-40 tys zł.

 

Ileż będzie wynosiła realna róznica w realnie średnim spalaniu między 328i a 330d ?

 

2 litry ? Góra ? Albo mniej.

 

Zatem robiąc 40 tys km rocznie - gdybyś wybrał Diesla na paliwie zaoszczędziłbyś ok 5000 zł rocznie. Bez sensu interes.

 

Przez 3 lata maks około 15 tys zł. A 330d będzie droższa od 328i o co najmniej 35-40 tys zł.

 

Choć tak naprawde oszczędności mogłyby być jeszcze mniejsze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.