Skocz do zawartości

PLANUJĘ KUPNO E39 PROSZĘ O OPINIE i POMOC W WYBORZE


daroox

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie jak to w koncu jest z tym 3.0d i automatem? Rzeczywiscie tak czesto padaja, czy urosl mit na smietnikach co maja po milion km przebiegu? Czy sa roczniki, ktore nalezy brac bardziej lub mniej pod uwage? Ewentualnie czy 2.5d bylby lepszym wyborem pod wzgledem wymeczenia skrzyni? Ile ewentualna naprawa tego wynalazku?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie jak to w koncu jest z tym 3.0d i automatem? Rzeczywiscie tak czesto padaja, czy urosl mit na smietnikach co maja po milion km przebiegu? Czy sa roczniki, ktore nalezy brac bardziej lub mniej pod uwage? Ewentualnie czy 2.5d bylby lepszym wyborem pod wzgledem wymeczenia skrzyni? Ile ewentualna naprawa tego wynalazku?

 

Setki tematów na temat automatów w 3.0d było. Poszukaj

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znalazłem ostatnio dwa ogłoszenia. Powiedzcie proszę czy warto tyle dawać za e39? Z akcyzą wyjdzie ponad 30kpln. Po zdjęciach wyglądają na zadbane szkoda tylko że nie 3,0 :x

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=223583941&isSearchRequest=true&transmissions=AUTOMATIC_GEAR&categories=EstateCar&sortOption.sortBy=creationTime&adLimitation=ONLY_DEALER_ADS&sortOption.sortOrder=DESCENDING&scopeId=C&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&fuels=PETROL&maxPrice=7000&minFirstRegistrationDate=2002-01-01&maxFirstRegistrationDate=2004-12-31&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelId=20&makeModelVariant2.makeId=3500&makeModelVariant2.modelId=21&makeModelVariant3.makeId=3500&makeModelVariant3.modelId=22&pageNumber=1

 

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=224127889&sortOption.sortBy=creationTime&transmissions=AUTOMATIC_GEAR&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&scopeId=C&sortOption.sortOrder=DESCENDING&adLimitation=ONLY_FSBO_ADS&isSearchRequest=true&categories=EstateCar&fuels=PETROL&minFirstRegistrationDate=2002-01-01&maxFirstRegistrationDate=2004-12-31&maxPrice=7000&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelId=20&makeModelVariant2.makeId=3500&makeModelVariant2.modelId=21&makeModelVariant3.makeId=3500&makeModelVariant3.modelId=22&pageNumber=1

 

Właśnie też mnie to zastanawia tylko patrząc na stan lakieru i ogólnie wyposażenie ciężko znaleźć coś w takiej cenie z tego segmentu w podobnym stanie i młodsze. To takie trochę balansowanie na granicy bo albo kupić średnią wersję wyposażenie za około 20. 000 albo coś takiego. W sumie rozbieżność cenowa jak E60 bo za 35 kupisz sprawne ale biedne a znów takie odpowiedniki chodzą za 2x tyle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U nas to samo 03 rok 3.0d touring i nadkola wpiernicza ruda poczatek progow tez i nad lampami maska... tak reszta zdrowa auto nie bite nigdy nie malowane przywiezione z NL
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mierzyliście auta miernikiem lakieru? U mnie nie ma nic powyżej 100 i nie mam w polifcie rudej, jedynie na klapie pod szybą tam gdzie wchodzą przewody elektryczne się pojawiła. Aha i jak wymieniałem sprzęgło to pod osłonami był miejscami nalot na łączeniach profili. Akurat jestem na etapie konserwacji, póki jeszcze wszystko jest zdrowe
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zalezy skąd auto i jak bylo dbane. Z Holandii, Belgii, Północnych Niemiec e46/e39 prawie zawsze rdzewieją. Podobnie jak auta od nowosci w Polsce jezdzone. Takie mam obserwacje.
spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie praktycznie brak, poza miejscami uszkodzonymi. Obtartą krawędź progu łapie, w miejscu jednej większej odbitki od kamienia też. Poza tym niestety ramka szyby tylnej, ale to chyba po prostu zasługa genialnego pomysłu z budową klapy ;) Tak że nie jest tak źle z tymi poliftami, zależy jak się trafi.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, planuję kupno E39. Chcę na to przeznaczyć max. 20tyś (nie wliczam w tą kwotę ubezpieczenia, kosztów rejestracji, wymiany filtrów, oleju itd). Czy za tą cenę uda mi się znaleźć zadbane E39 z 2001-2003 roku z silnikiem 525i w miarę bogatym wyposażeniem? Pozdrawiam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za 20k powinno być już coś w niezłym stanie. Ja swoją (2002, 520iA, Exclusive) kupiłem za 17k prawie rok temu. Musisz dobrze poszukać, obejrzeć kilka sztuk i przede wszystkim nie napalać się na konkretny egzemplarz.

BMW E39 520i - tomtom1994


SPRZEDAM CZĘŚCI E39 <--- klik



http://images.chomikuj.pl/button/tomtom1994.gif <<<----- Folder BMW - hasło BMW


Znajdziesz tam różne przydatne pliki dotyczące BMW, softy, mapy i instrukcje obsługi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich!

Jestem w trakcie poszukiwań BMW e39, może ktoś z Was oglądał egzemplarz z tego ogłoszenia http://olx.pl/oferta/bmw-e-39-sekwencja-full-opcja-CID5-IDeoDpX.html#cd98af5ec3 i ma jakieś zdanie na jego temat? Ewentualnie ktoś jest z Kraśnika i okolic i wie gdzie jest sprawdzony warsztat, w którym można byłoby sprawdzić auto m.in. ''od spodu'' i podłączyć do komputera?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za te pieniądze byłbym bardzo ostrożny z 528i. To jest dobry silnik i ludzie o tym wiedzą. Trzyma cenę lepiej od pozostałych przedliftów R6.

Przed liftingiem wersja 2,5l oznaczana była jako 523i, myślę że takie auto za 13k powinno dać się znaleźć w dobrym stanie.

Tak jak zawsze mówię: oglądać, szukać, sprawdzać. Innej drogi nie ma.

BMW E39 520i - tomtom1994


SPRZEDAM CZĘŚCI E39 <--- klik



http://images.chomikuj.pl/button/tomtom1994.gif <<<----- Folder BMW - hasło BMW


Znajdziesz tam różne przydatne pliki dotyczące BMW, softy, mapy i instrukcje obsługi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na sensowny na pewno nie. Za te pieniądze kupisz bardzo sensowny egzemplarz sprzed liftu, ale z podstawowym silnikiem R6. I pytanie, co dla Ciebie oznacza sensowny?

Sensowny oznacza dla mnie zdrowy silnik z przelotem ok. 300 tyś i dobrym zawiasem. Wiadomo , że po zakupie trzeba będzie z 1,5/2 tysie wrzucić w samochód.

Ogólnie to uparłem się na 2,8 , lubie dynamiczną jazdę , a silnik 2,5 170km wydaję mi się troszkę słaby? chyba , że się mylę , bo nie jeździłem takowym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.