Skocz do zawartości

mst

Zarejestrowani
  • Postów

    15
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem

Osiągnięcia mst

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Valvoline Mst C3 5w30/5w40 Motul X-Clean 5w30/5w40 / EDGE fst 5w40 A Mobil 1 to kupa wytwarzana przez polski Orlen.
  2. Jak DPF to Valvoline Mst C3 5w30/5w40 Lub Motul X-Clean 5w30/5w40 / EDGE fst 5w40 Najlepiej kupywac z Inter-cars albo czescidobmw.pl, aby byc pewnym oryginalu. Castroli sporo jest podrabianych dlatego mają okrutne opinie.
  3. mst

    Wielkopolskie

    To nie jest dział "nie polecam..."
  4. mst

    Wielkopolskie

    [MOD EDIT] Jest specjalny dział "Nie polecam..." Proszę tam wylewać żale. Sto razy bardziej wolę pojechać 20km do Moto-Car Oborniki do Karola Okupniaka. Warsztacik postawiony za 7 mln zł i bez problemu naprawiają na częściach klienta. Ten właśnie warsztat za Orlenem w Obornikach polecam w 100%. http://motocar.pl/kontakt.php
  5. Hehe, a moją ostatnio miałem na warsztacie na teście amortyzatorów... Diagnosta, fan BMW i E39tek, uniósł tylną szybę od klapy i mi się pyta, jak to możliwe, że ja tu ni śladu rdzy nie mam... :mrgreen:
  6. Temat do zamkniecia. Winowajca okazal sie lewy czujnik, ktory zostal wymieniony. Przy okazji sprawdzili, ze poduchy i kompresor są w pełni sprawne.
  7. Pod komputer bylo podpinane. Wyszlo, ze lewy czujnik pokazuje napiecie 1,901V a prawy 2,1V wiec obstawili, ze winowajca sa czujniki. Za pomoca komputera mechanik opuszczal zawieszenie i na nowo pompowal - i tutaj wszystko działało jak trzeba. Tzn. ladnie opuscil i nastepnie ładnie "wstal".. Zawieszenie nivo nie dziala? A jednak poduchy cale, kompresor pompuje powietrze, a blad znika, jak na tylnych kanapach nikt nie siedzi... To jest dziwne...
  8. Witam Mechanicy walczą z błędem komputera Self level suspension inactivate - co prawda przetestowali inne dwa czujniki (używane), ale błąd po przejechaniu się samochodem dalej wyskakuje. E39 Touring 2003 r. 3.0d Poduchy są ok - żadna nie pękła/nie przebiła się: kompresor też działa w pełni ok... Jakieś pomysły? Dzięki z góry
  9. Witam Czy to są softy tylko i wyłacznie do E38/E39? Do jakich modeli samochodów te softy pasują konkretnie?
  10. Dzięki. Faktycznie mają najtaniej. Amortyzatory Sachsa do M-Pakietu po 450zł za 1 szt. Tuleje Lemforder'a - 175zł za 1 szt. I tak wyszło mi 1600zł za całość z wysyłką gratis. A od znajomego diagnosty usłyszałem łączną cenę za wszystko - 2500zł :shock: Niemal tysiąc zostaje w kieszeni.
  11. Witam Zaśpiewali mi cenę 1500zł (!) za komplet amortyzatorów tylnych do BMW E39 M-Pakiet rok produkcji listopad 2003 r. I się zdziwiłem. Na podstawie http://www.realoem.com/bmw/pl/showparts?id=DP81-EUR-11-2003-E39-BMW-530d&diagId=33_0523 stwierdzam, że nr katalogowy tylnych amortyzatorów do BMW e39 Touring fabryczny M-Pakiet to 33521094057 a wg allegro, komplet amorów tylnych Bilsteina po nr katalogowym to 611zł - a nie 2,5 razy tyle!: http://allegro.pl/bilstein-amortyzatory-osl-tyl-bmw-5-e39-touring-i5609285307.html Kto jest w błędzie? Ja czy mechanik? nr vin mojego e39: WBADP81080G047579 Poprosiłbym o konkretny nr katalogowy amortyzatorów tylnych do BMW E39 2003 r. M-Pakiet fabryczny bo mam totalnego mindfucka :D Wg mnie nr katalogowy to 33521094057 - mechanik twierdzi, że to nr fabryczny amorów do zwykłego E39 bez m-pakietu. Realoem czy bmwparts. mówi co innego. To jak w końcu jest naprawde? Jakie kupić, aby w pełni pasowały? Dzięki z góry
  12. No i co mi daje wyszukiwarka i dekoder VIN - szukanie nie boli itd? Ano nic, dlatego temat. ;) Wiązka była faktycznie schowana pod plastikową osłoną przy kole zapasowym. Niestety nic to nie zmieniło, bo podpinając zmieniarkę - owszem, widział płyty - ale nie mógł wczytać i przełączało się na radio. Konkluzja więc taka, że ktoś sobie przerobił moda na iPhone/iPoda, dlatego zmieniarka nie funkcjonuje... Podpinałem moją oryginalną i drugą kupioną na allegro... Ani ta, ani tamta nie zmieniała tego, że menu w radio się pieprzy...ło i przeskakiwało z powrotem na radio.
  13. Pod stelażem niestety ani śladu. Nr vin: WBADP81080G047579 Nie mam gdzie rozkodować... Zmieniarka widzę, że fabryczna, bo z takiego samego okresu, kiedy wyprodukowano auto. Czyli October 2003. Inna sprawa: okazuje się, że w mojej E39 mam w schowku wyjście na iPoda - czy to możliwe, że po prostu na to wyjście na iPoda poszło zasilanie zmieniarki, dlatego nie ma instalacji do zmieniarki?
  14. Witam. Rozebrałem dzisiaj zmieniarkę i zdziwiłem się: pod zmieniarkę nie były podłączone żadne kable pinowe - stąd też nie działała, to jest jasne. Ale niejasne jest to, że brak kabli, które można by w tą zmieniarkę wpiąć! Gdzie je znajdę? Załączam fotki:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.