Skocz do zawartości

CHIP TUNING 520d 177KM


kaktuss_ML

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, koledzy, co można zrobić, tzn gdzie i u kogo najlepiej zapuścić virusa?

 

Podobno są jakieś programy akceptowane przez BMW, bez utraty gwarancji, ale kosztuje to ok 1800zł., Podnosi moc na 218KM, ale nie wiemjaki moment.

 

Może macie jakies doświadczenie w tym temaci.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Jeżeli masz rocznik 2008 to już jest raczej po gwarancji

2. Jeżeli to automat, to w E6x z silnikiem 2.0 D skrzynia przewidziana jest na moment maksymalny 400Nm (silnik fabrycznie ma natomiast 350Nm) więc zbyt dużo nie podkręcisz i generalnie nie jest to polecane

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Jeżeli masz rocznik 2008 to już jest raczej po gwarancji

2. Jeżeli to automat, to w E6x z silnikiem 2.0 D skrzynia przewidziana jest na moment maksymalny 400Nm (silnik fabrycznie ma natomiast 350Nm) więc zbyt dużo nie podkręcisz i generalnie nie jest to polecane

3. Temat chip-tuningu 2.0D był już na tym forum kilka razy wałkowany.. :duh:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiecie co , odnoszę wrażenie że dla niektórych można by już zamknąć forum . Wszystko było wszystko jest . Po to jest forum żeby pisać , linki wygasają w starych tematach i ogólnie ulegają przedawnieniu. To pisanie ,że było jest idiotyczne. Nic nie wnosicie .
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Jeżeli masz rocznik 2008 to już jest raczej po gwarancji

2. Jeżeli to automat, to w E6x z silnikiem 2.0 D skrzynia przewidziana jest na moment maksymalny 400Nm (silnik fabrycznie ma natomiast 350Nm) więc zbyt dużo nie podkręcisz i generalnie nie jest to polecane

 

Co do pierwszego to masz racje, gwarancja minela.

 

Co do drugiego, to skrzynie mam manual, wiec sytuacja wyglada troche inaczej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i własnie przetrzepałem forum w poszukiwaniu takiego samego tematu i... znalazlem jedynie podobne, same pierdoły, zero konkretów.

 

Interesuje mnie informacja czy ktoś juz robił virusa do wersji 177KM, jesli tak to u kogo, jakie wyniki, czy warto, wady, zalety itd...

 

Czytam tematy o tym jak pisza np. czy boxa czy chip tuning, chyba jasne że nie boxa, box oszukuje silnik, sterowanie, a chip to przeprogramowanie map.

 

Kolejny temat to w jaki sposób podnosza moc, czy wzgogacana jest mieszanka, bo to tez nie działa poprawnie, dlatego że wzrasta temperatura spalania w komorze silnika, co prowadzi do no popękanych gniazdach przy zaworach (juz to przerabiałem w mercedesie)

 

Poprzednio miałem Volvo S60, w serii było 126KM, byl to silnik seryjnie obniżony ze 185KM, wiec podniosłem go na 220KM, ale dowiedziałem sie wcześniej czy to grozi, a mianowicie nalezało wymienic sprzegło i założyć od werscji ze 185KM silnikiem.

 

Takich mniej wiecej informacji potrzebuje, a skoro koledzy powyżej odsyłacie mnie do poprzednich tematów, to nie zawiele chyba macie pojecia w tym temacie, co?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i własnie przetrzepałem forum w poszukiwaniu takiego samego tematu i... znalazlem jedynie podobne, same pierdoły, zero konkretów.

 

Interesuje mnie informacja czy ktoś juz robił virusa do wersji 177KM, jesli tak to u kogo, jakie wyniki, czy warto, wady, zalety itd...

 

Czytam tematy o tym jak pisza np. czy boxa czy chip tuning, chyba jasne że nie boxa, box oszukuje silnik, sterowanie, a chip to przeprogramowanie map.

 

Kolejny temat to w jaki sposób podnosza moc, czy wzgogacana jest mieszanka, bo to tez nie działa poprawnie, dlatego że wzrasta temperatura spalania w komorze silnika, co prowadzi do no popękanych gniazdach przy zaworach (juz to przerabiałem w mercedesie)

 

Poprzednio miałem Volvo S60, w serii było 126KM, byl to silnik seryjnie obniżony ze 185KM, wiec podniosłem go na 220KM, ale dowiedziałem sie wcześniej czy to grozi, a mianowicie nalezało wymienic sprzegło i założyć od werscji ze 185KM silnikiem.

 

Takich mniej wiecej informacji potrzebuje, a skoro koledzy powyżej odsyłacie mnie do poprzednich tematów, to nie zawiele chyba macie pojecia w tym temacie, co?

 

Ja mogę powiedzieć tylko tyle że znajomy ma 163KM podniesione do 192KM. Robił to przy przebiegu ok 12000KM teraz ma 192000KM i nic się nie dzieje. Auto serwisowane w ASO. wymnienia tylko filtry, olej i klocki, płyn hamulcowy i jak narazie nic się nie dzieje a przejechał już po wirusie jak widać ponad 170000KM. Ja mam 163KM , ograniczone fabrycznie do 150KM (tzw. wersja flotowa) przebieg 152000KM w przyszłym miesiącu jadę na wiruska :mrgreen: .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
No i własnie przetrzepałem forum w poszukiwaniu takiego samego tematu i... znalazlem jedynie podobne, same pierdoły, zero konkretów.

 

 

Kolego nie chodzi tu abyś znalazł w szukajce odpowiedz na swoje pytanie tylko że nie potrzebnie zakładasz nowy temat bo swoje pytanie mogłes zadać juz w istniejącym podobnym temacie który znajduje się poniżej i dlatego nie ma sensu zakładać odrębnych tematow dla "520d 163KM , 520d 177KM, 525d, 530d, 535d bo we wszystkich chodzi o to samo i smiało mozna zadawac pytania juz w istniejącym. viewtopic.php?f=73&t=149926

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i własnie przetrzepałem forum w poszukiwaniu takiego samego tematu i... znalazlem jedynie podobne, same pierdoły, zero konkretów.

 

 

Kolego nie chodzi tu abyś znalazł w szukajce odpowiedz na swoje pytanie tylko że nie potrzebnie zakładasz nowy temat bo swoje pytanie mogłes zadać juz w istniejącym podobnym temacie który znajduje się poniżej i dlatego nie ma sensu zakładać odrębnych tematow dla "520d 163KM , 520d 177KM, 525d, 530d, 535d bo we wszystkich chodzi o to samo i smiało mozna zadawac pytania juz w istniejącym. viewtopic.php?f=73&t=149926

 

Tak, tylkoz zwróć uwage ze silnik 163 i 177 KM to dwa różne silniki, wiec temat mojego samochodu nie do końca tam pasuje, tak?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Tak, tylkoz zwróć uwage ze silnik 163 i 177 KM to dwa różne silniki, wiec temat mojego samochodu nie do końca tam pasuje, tak?

 

Ale nie pytasz o nic co ma związek tylko i wyłącznie z silnikiem 177 KM tylko ogólnikowo o chiptunning :cool2:

 

 

Witam, koledzy, co można zrobić, tzn gdzie i u kogo najlepiej zapuścić virusa?

 

Podobno są jakieś programy akceptowane przez BMW, bez utraty gwarancji, ale kosztuje to ok 1800zł., Podnosi moc na 218KM, ale nie wiemjaki moment.

 

Może macie jakies doświadczenie w tym temaci.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na chipie zrobiłem już ok. 50 tys km .

Jest różnica i to znaczna , zwłaszcza przy wyprzedzaniu .

Spalanie hmmm pierwsze dwa dni spalanie było wyższe o litr ale to chyba ze względu na jazdę :) teraz spalanie w trasie przy "tasianiu" schodzi naprawdę do rekordów :) mniej niż producent podaję natomiast na mieście ja nie widzę różnicy w spalaniu . Przy jezdzie w trasie 200-220 km/h ( na Niemieckiej autostradzie ) spalanie wydaje mi się takie samo jak przed chipem .

Nm mam 410

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...
Panowie Mam BMW e39 530d automat założyłem chipa, po roku czasu regenerowałem skrzynie, skrzynka GM 5L40E wytrzymuje max 390 momentu obrotowego, chce zmienić przeprogramowac czipa na ten który był dawno, Panowie czy narazie mogę jeździć jesli nie bede dusił to nic sie nie stanie? Jest za wysoki moment obrotowy, czy moge jeździć?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.