Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam,mam takie pytanko jak skasować inspekcje w e34 88r m20b25 :oops: . szukałem ale nie mogę nigdzie znaleźć, albo może jakiś link do takiego tematu. Pozdrawiam
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

http://www.google.pl/#hl=pl&expIds=17259,17291,24279,27955&xhr=t&q=kasowanie+inspekcji+bmw+e34&cp=26&pf=p&sclient=psy&aq=0&aqi=&aql=&oq=kasowanie+inspekcji+bmw+e34&gs_rfai=&pbx=1&fp=f2c5f1d89a10c67b

 

Fajny stronka : http://www.google.pl :cool2:

 

lub

 

 

Wymiana oleju

1. Podłączyć kontrolkę pomiędzy zacisk 7 w gnieździe diagnostycznym a masę pojazdu.

2. Włączyć zapłon.

3. Odczekać 3 sekundy, aż zapalą się wszystkie zielone lampki.

4. Wyłączyć zapłon, odłączyć kontrolkę.

 

Przegląd okresowy

1. Podłączyć kontrolkę pomiędzy zacisk 7 w gnieździe diagnostycznym a masę pojazdu.

2. Włączyć zapłon.

3. Odczekać 12 sekund, aż zapalą się wszystkie zielone lampki.

4. Wyłączyć zapłon, odłączyć kontrolkę

Opublikowano
A jakie ma znaczenie kontrolka? Nie może być bez kontrolki przy masowaniu. Ja cały czas myślałem ze inny silnik to i inaczej się kasuje.
Opublikowano
Ja mam zrobiony kabelek z jednej strony krokodylek, a z drugiej pin, który ładnie pasuje w otwór w gnieździe, nie mam żadnych kontrolek.
Opublikowano
Z tą kontrolką to chyba po polskiemu o bezpiecznik chodziło jakiś,albo o żarówkę. Ja chyba z 10 razy kasowałem inspekcję w różnych modelach z różnymi silnikami i nigdy żadnej kontrolki nie używałem-wystarczy kawałek zwykłego kabla, z braku laku może być kabel głośnikowy albo zwykła prądówka wydarta z 3/5 żyłowego przewodu prądowego.

http://www.autocentrum.pl/gfx/awc/petrolicons/1999768810_1.gif

Pozdrawiam

Opublikowano
Ja u siebie kasowałem podobnie kontrolką tylko zamiast trzymać cały czas do masy to dotykałem impulsowo i wszystko się pięknie kasowało
Opublikowano
U mnie nie wiem dlaczego, ale ten sposób nie zadziałał. Miałem 2 kabelki połączone ze sobą przez żaróweczkę (gdzieś tak poradzono). Spiąłem dwa piny 7 i 19, zapłon, żarówka się świeciła, ale nic się nie działo. kilka razy i ponad 3 sekundy próbowałem. :mad2:
Opublikowano

Czasami trzeba dłużej przytrzymać lub zrobić na odwrót, spotkałem się z takimi przypadkami

Najpierw zapłon a później podłącz poczekaj 15-30 sek.

tel. 514.99.46.99
Opublikowano

Zasada jest taka, że najpierw zapłon potem łączysz kabelkami (najlepiej 7 i 19) żarówka jest tylko po to by widzieć czy jest połączenie.

najpierw 12sekund, potem odłączasz wyłączasz zapłon, włączasz zapłon i 3sekundy i wszystko jest "wyzerowane" :)

"Mogę jeździć każdym autem, byle byłoby ze stajni BMW" :D

"W życiu piękne są tylko chwile..."

Opublikowano

Do skasowania będziecie potrzebować jakieś 10-15 cm przewodu i 5 minut czasu. Przewód należy zaopatrzyć w jakiś bezpiecznik, o wartości rzędu 100mA lub po prostu w 5 watową zarówke . A więc po kolei

co robić:

Wyłaczcie samochód.

Za pomocą przewodu połaczcie znalezione wcześniej wyprowadzenia (te na czerwono na rysunku!)

Wsiadacie za kółko, przekręcacie stacyjkę w pozycję "ON" ale nie zapalacie silnika i gapicie się na linijkę diodową kontrolek serwisowych wymiany oleju i kontrolkę inspekcji w tablicy.

Kiedy 5 diodek z linijki się zaświeci (po 3-4 sekundach) możecie wyłączyć stacyjkę (kontrolki wymiany oleju już skasowane) ale o wiele lepiej jest poczekać jescze ze 6-7 sekund to skasujecie także inspekcję. Uwaga!!! Czasy te mogą być czasami dłuższe i dochodzic nawet do 12 sek - olej i 16-20 - inspekcja.

Wyciągacie kabelek i zamykacie gniazdko dekielkiem.

Uwaga!!! W niektórych modelach należy NAJPIERW właczyć zapłon a dopiero potem robić zworkę i czekać na efekt.

http://img37.imageshack.us/img37/2902/inspekcja.gif

Opublikowano
dziś próbowałem skasować 7-19 i nic z tego :? żarówka sie nie świeci, próbowałem też z innymi pinami które miały zwarcie ale nic sie nie działo, jutro jeszcze popróbuje.
Opublikowano
No i inspekcja skasowana :D tylko ze u mnie jest inaczej, w 7 niema prądu a 19 niema masy, prąd mam w jednym pinie na wyłączonym zapłonie a po włączeniu pojawia sie dodatkowo w dwóch. masę wziąłem ze śruby i leciałem po kolei i sie skasował.
Opublikowano

I to niezłego farta.

 

Całkiem niedawno facetka pojechała e39 na wymianę filtrów, oleju itd. tak zawzięcie kasowali inspekcję, aż poduszki wystrzeliły :D

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
bardzo cholernego farta :mrgreen:
http://img571.imageshack.us/img571/2675/57735638496931821246812.jpg
Opublikowano (edytowane)
To zamiast kombinować to wolę za 10 czy 15 euro kupić małe, proste urządzonko do kasowania inspekcji. Poduchy i zwarcia kosztowałyby mnie więcej. No i autko by stało. Edytowane przez K9Darek
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
K9Darek, takie urządzonko kupić już na alledrogo za 70 zł jak się nie mylę :wink:
http://img571.imageshack.us/img571/2675/57735638496931821246812.jpg
Opublikowano
kwk222, ja nie mam możliwości zakupu na polskich portalach handlowych. Ale widzę że cena jest mniej-więcej taka sama. Nie wiem tylko jak z jakością wykonania i efektywnością działania. Zamierzam zakupić reseter w najbliższym czasie to coś będę mógł więcej powiedzieć.
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Ja tez mam problem z wykasowaniem podłączam kontrolkę do zacisku 7 i do masy i włączam zapłon aż mi sie zaświeca kontrolki i nic nie mruga i nie świeci się kontrolka tak samo się dzieje jak podepnę do pinu 19 ( masę) i próbowałem z wałczonym zapłonem i nic, co może być przyczyną pozamieniane piny czy coś??
Opublikowano
Rozebrałem tą wtyczkę od diagnostyki i pod pin numer 7 mam podłączony cienki kabel ( biały z zielonym paskiem) a u was, jaki jest podłączony??
Opublikowano
Kolego ja miałem ten sam problem probowałem kilkadziesiat razy i byłem u gazownika i powiedział mi żebym kontrolką robił to pulsacyjnie lampka nie swieciła sie wcale,myslalem ze mam cos pomieszane ale podotykałem pulsacyjnie i skasowała sie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.