Skocz do zawartości

"brewki" lamp przednich E60


MateuszC

Rekomendowane odpowiedzi

Czy każda e60 posiada ww brewki świecące na pomarańczowo ?

 

 

tak ale ponoc mozna je wylaczyc przez kompa w serwisie .

 

kolega ostatnio byl na przegladzie w KAtowicach ( nie jakiejs wsi ) i diagnosta niechcial mu podbic bo ma lampy nie zgodne z przepisami i nie dal sie przekonac . Przeglądu nie podbil i musial jechac do innej stacji .

Wedlug naszego prawa lampy w naszych cudach sa niezgodne z przepisami .

Everyday I’m hustlin'

http://i53.tinypic.com/28tfl1c.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy każda e60 posiada ww brewki świecące na pomarańczowo ?

 

 

tak ale ponoc mozna je wylaczyc przez kompa w serwisie .

 

kolega ostatnio byl na przegladzie w KAtowicach ( nie jakiejs wsi ) i diagnosta niechcial mu podbic bo ma lampy nie zgodne z przepisami i nie dal sie przekonac . Przeglądu nie podbil i musial jechac do innej stacji .

Wedlug naszego prawa lampy w naszych cudach sa niezgodne z przepisami .

 

Na której stacji takie paciuloki pracują?

 

Przepisy czasem, tfu - często nie są jasne , ale jakim osłem trzeba być, żeby kwestionować seryjne wyposażenie samochodu dopuszczonego do ruchu w naszym kraju.

 

Ja kiedyś nawet dodgem grand caravanem się prześlizgiwałem - "panie, to światła obrysowe - tiry wszystkie tak mają" :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja widziałem coś jeszcze innego :mrgreen:

 

Wczoraj stała za mną w korku M5 LCI.. i po stania chwili koleś wyłączył xenony.. tak że świeciła sama brewka z diodami.. bez ringów :shock:

 

fajnie to wyglądało nie powiem :lol:

 

miałem wyjść do gościa zapytać jak on to ustawił, ale po chwili ruszyliśmy, wskoczył na lewy pas ..i tyle go widziłem :P :P :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widziałem to - i nawet na jednym z forum jest instrukcja jak to wykonać. Wygląda ciekawie. Problemem jest znalezienie w PL diód posiadających odpowiedni kąt świecenia i odpowiednie PIN' czy jakoś to się nazywa - sam szukałem w kilkunastu miejscach i nie znalazłem - bo moje diody podziękowały za współpracę :)
Kiss French. Wear Italian. Drive German.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widziałem to - i nawet na jednym z forum jest instrukcja jak to wykonać. Wygląda ciekawie. Problemem jest znalezienie w PL diód posiadających odpowiedni kąt świecenia i odpowiednie PIN' czy jakoś to się nazywa - sam szukałem w kilkunastu miejscach i nie znalazłem - bo moje diody podziękowały za współpracę :)

 

jesteś pewien że diody, rozbierałeś to ?

może ścieżki albo zimne luty

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze się za to nie zabrałem ;) prawdopodobnie zrobię to dopiero któregoś wiosennego weekendu gdyż narazie auto potrzebuję.

Swoją droga nikt nie chce się tego podjąć (nawet bez odpowiedzialności) dlatego spróbuję sam o ile będę umiał odnaleźć źródło problemu.

Może to być inna przyczyna niż spalenie (np zwarcie) bo moja brewka zaszła parą i to najprawdopodobniej było przyczyną. Niewykluczone ze nawet zmiana diód nic nie da - a pomoże wymiana lampy jeśli coś jest przypalone.

Widzę że jesteś z KRK - ja TAR - może podrzucisz kogoś w Krakowie co by na to rzucił okiem ? (tylko nie ASO)

Kiss French. Wear Italian. Drive German.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Panowie krótkie pytanie. Przymierzam się dość ostro do rozcięcia lampy i zmiany diod na białe(eyebrow). Powód dość błahy - jedna brewka nie świeci w ogóle- przypomnę dodatkowo jest zaparowana (co może być przyczyną zwarcia). Jak byłem w ASO Panowie nic jednak nie wyniuchali tylko stwierdzili - ot pewnie się spaliły diody które są niewymienialne. Proponujemy wymianę lampy na nową :D.

Tym się sugerowałem. Jednak coś nie daje mi wewnętrznie spokoju i zdaje mi się że rozetnę ją na darmo. Dlatego żeby nie robić niepotrzebnej roboty i nie stresować się proszę o informację - JAK MOŻNA SPRAWDZIĆ - i czy można ewentualnie jakim programem - lub innym sposobem - czy wina nieświecenia brewki to spalona dioda lub jakiś inny tego powód - np. zwarcie instalacji czy zimny lut jak koledzy sugerowali.

Czy mądry program komputerowy będzie w stanie wykryć brak impulsu lub coś w tym stylu ..

Będę wdzięczny za wszelaki podpowiedzi )gdyż mój mechanik będzie miał czas dopiero za dwa tygodnie ... żyć nie umierać ;) z taka ilością pracy).

Kiss French. Wear Italian. Drive German.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dodam że nie da się ponoć sprawdzić tego na komputerze. Jednak teraz byłem przy samochodzie i dwie diodki świecą w zaparowanej lampie ale bardzo słabo - jak ruszam wtyczką to na ułamek sekundy zapalają się pozostałe ale też świecąc jakby "przygasłą" pomarańczową barwą - jakby prąd był mniejszy .... czy ktoś coś może zasugerować ;) ??
Kiss French. Wear Italian. Drive German.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dodam że nie da się ponoć sprawdzić tego na komputerze. Jednak teraz byłem przy samochodzie i dwie diodki świecą w zaparowanej lampie ale bardzo słabo - jak ruszam wtyczką to na ułamek sekundy zapalają się pozostałe ale też świecąc jakby "przygasłą" pomarańczową barwą - jakby prąd był mniejszy .... czy ktoś coś może zasugerować ;) ??

 

czyli wykluczyć możesz już to że diody są spalone :wink:

 

ja stawiam że to będzie coś ze stykam/kabelkamii, pewnie gdzieś coś przy śniedziało od tej wilgoci i dobrze nie przewodzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie że dam znać - tylko nie wiem czy zabieg będzie miał uzasadnienie - otóż wczoraj wieczorem rozmawiałem z jednym elektronikiem i z rozcięciem lampy nie ma problemu - schody się pojawiają w momencie tego układu elektronicznego który jest w środku - stwierdził że jeśli są takie objawy jak widzi to najprawdopodobniej albo styk albo ścieżki na układzie zawilgotniały do reszty i powodują takie problemy.

Jest parę mozliwości:

- rozebrać istniejącą lampę i spróbować osuszyć, wyczyścić i zaaplikować białe LED'y lub "odpalić" stare - koszt 150PLN z robocizną - bez gwarancji działania ;)

- kupić uszkodzoną lampę i przełożyć sam układ od brewki - jeśli będzie to w ogóle możliwe do wykonania (przekładka) - koszt lampy z 200 PLN (może być nawet zwykła chodzi o samą brewkę) + robocizna 100PLN - bez gwarancji że będzie się dało przełożyć ;)

- kupić używaną lampę i zamienić ze starą (przekładając przetwornice, i palniki) - koszt 500PLN - ale bez gwarancji jak długo i w zasadzie pytanie z jaką różnicą w samej lampie (stopień eksploatacji).

Kiss French. Wear Italian. Drive German.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy nie jest czasem tak, że brewki nie świecą w autach, które nie mają ksenonów?

już kilka razy spotkałem się z 5er bez ksenonów i w żadnej brewki nie świeciły

http://img396.imageshack.us/img396/9259/19415hz1.gif

http://img201.imageshack.us/img201/9973/dsc00909zuy.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na allegro ogłaszają się ci co naprawiają lampy do każdego auta i oni na pewno naprawią a elektronik nie wie pewno jak się zabrać za temat

 

Myślisz że nie dzwoniłem ;) ?? Chyba do 4 lub 5 z różnych stron PL -> naprawię każdą lampę .... za wyjątkiem kilku modeli min. tej z E60 :)

 

Z jednym miałem już domówiony termin wysyłki po czym na dwa dni przed zadzwonił - proszę się wstrzymać bo tej do e60 nie da się później złożyć do kupy :)

Kiss French. Wear Italian. Drive German.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.