Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Czy każda e60 posiada ww brewki świecące na pomarańczowo ?

 

 

tak ale ponoc mozna je wylaczyc przez kompa w serwisie .

 

kolega ostatnio byl na przegladzie w KAtowicach ( nie jakiejs wsi ) i diagnosta niechcial mu podbic bo ma lampy nie zgodne z przepisami i nie dal sie przekonac . Przeglądu nie podbil i musial jechac do innej stacji .

Wedlug naszego prawa lampy w naszych cudach sa niezgodne z przepisami .

Everyday I’m hustlin'

http://i53.tinypic.com/28tfl1c.jpg

Opublikowano
Czy każda e60 posiada ww brewki świecące na pomarańczowo ?

 

 

tak ale ponoc mozna je wylaczyc przez kompa w serwisie .

 

kolega ostatnio byl na przegladzie w KAtowicach ( nie jakiejs wsi ) i diagnosta niechcial mu podbic bo ma lampy nie zgodne z przepisami i nie dal sie przekonac . Przeglądu nie podbil i musial jechac do innej stacji .

Wedlug naszego prawa lampy w naszych cudach sa niezgodne z przepisami .

 

Na której stacji takie paciuloki pracują?

 

Przepisy czasem, tfu - często nie są jasne , ale jakim osłem trzeba być, żeby kwestionować seryjne wyposażenie samochodu dopuszczonego do ruchu w naszym kraju.

 

Ja kiedyś nawet dodgem grand caravanem się prześlizgiwałem - "panie, to światła obrysowe - tiry wszystkie tak mają" :mrgreen:

Opublikowano
widziałem ostatnio E60 , z świecącymi jedynie diodami , bez tej całej brewki . I zasnatawiam się czy to możliwe , czy to po prostu mi się przywidziało :p
Opublikowano
Może ci się przywidziało zwłaszcza że diody sie świeciły (one też są odpowiedzialne za brewkę). W dzień nie widać aż tak strasznie świecących brewek :)
Kiss French. Wear Italian. Drive German.
Opublikowano

a ja widziałem coś jeszcze innego :mrgreen:

 

Wczoraj stała za mną w korku M5 LCI.. i po stania chwili koleś wyłączył xenony.. tak że świeciła sama brewka z diodami.. bez ringów :shock:

 

fajnie to wyglądało nie powiem :lol:

 

miałem wyjść do gościa zapytać jak on to ustawił, ale po chwili ruszyliśmy, wskoczył na lewy pas ..i tyle go widziłem :P :P :P

Opublikowano
Widziałem to - i nawet na jednym z forum jest instrukcja jak to wykonać. Wygląda ciekawie. Problemem jest znalezienie w PL diód posiadających odpowiedni kąt świecenia i odpowiednie PIN' czy jakoś to się nazywa - sam szukałem w kilkunastu miejscach i nie znalazłem - bo moje diody podziękowały za współpracę :)
Kiss French. Wear Italian. Drive German.
Opublikowano
Widziałem to - i nawet na jednym z forum jest instrukcja jak to wykonać. Wygląda ciekawie. Problemem jest znalezienie w PL diód posiadających odpowiedni kąt świecenia i odpowiednie PIN' czy jakoś to się nazywa - sam szukałem w kilkunastu miejscach i nie znalazłem - bo moje diody podziękowały za współpracę :)

 

jesteś pewien że diody, rozbierałeś to ?

może ścieżki albo zimne luty

Opublikowano

Jeszcze się za to nie zabrałem ;) prawdopodobnie zrobię to dopiero któregoś wiosennego weekendu gdyż narazie auto potrzebuję.

Swoją droga nikt nie chce się tego podjąć (nawet bez odpowiedzialności) dlatego spróbuję sam o ile będę umiał odnaleźć źródło problemu.

Może to być inna przyczyna niż spalenie (np zwarcie) bo moja brewka zaszła parą i to najprawdopodobniej było przyczyną. Niewykluczone ze nawet zmiana diód nic nie da - a pomoże wymiana lampy jeśli coś jest przypalone.

Widzę że jesteś z KRK - ja TAR - może podrzucisz kogoś w Krakowie co by na to rzucił okiem ? (tylko nie ASO)

Kiss French. Wear Italian. Drive German.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Spotkałem sie z taka konfiguracją, że brewka świeciła się tylko przy awarii ringów, np przepalenia żarówki, jako dodatkowe światło pozycyjne, x5 e53 również tak mają z postojem w migaczu, ale z pewnością idzie to poprzestawiac w inne nastawy
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Panowie krótkie pytanie. Przymierzam się dość ostro do rozcięcia lampy i zmiany diod na białe(eyebrow). Powód dość błahy - jedna brewka nie świeci w ogóle- przypomnę dodatkowo jest zaparowana (co może być przyczyną zwarcia). Jak byłem w ASO Panowie nic jednak nie wyniuchali tylko stwierdzili - ot pewnie się spaliły diody które są niewymienialne. Proponujemy wymianę lampy na nową :D.

Tym się sugerowałem. Jednak coś nie daje mi wewnętrznie spokoju i zdaje mi się że rozetnę ją na darmo. Dlatego żeby nie robić niepotrzebnej roboty i nie stresować się proszę o informację - JAK MOŻNA SPRAWDZIĆ - i czy można ewentualnie jakim programem - lub innym sposobem - czy wina nieświecenia brewki to spalona dioda lub jakiś inny tego powód - np. zwarcie instalacji czy zimny lut jak koledzy sugerowali.

Czy mądry program komputerowy będzie w stanie wykryć brak impulsu lub coś w tym stylu ..

Będę wdzięczny za wszelaki podpowiedzi )gdyż mój mechanik będzie miał czas dopiero za dwa tygodnie ... żyć nie umierać ;) z taka ilością pracy).

Kiss French. Wear Italian. Drive German.
Opublikowano
Dodam że nie da się ponoć sprawdzić tego na komputerze. Jednak teraz byłem przy samochodzie i dwie diodki świecą w zaparowanej lampie ale bardzo słabo - jak ruszam wtyczką to na ułamek sekundy zapalają się pozostałe ale też świecąc jakby "przygasłą" pomarańczową barwą - jakby prąd był mniejszy .... czy ktoś coś może zasugerować ;) ??
Kiss French. Wear Italian. Drive German.
Opublikowano
Dodam że nie da się ponoć sprawdzić tego na komputerze. Jednak teraz byłem przy samochodzie i dwie diodki świecą w zaparowanej lampie ale bardzo słabo - jak ruszam wtyczką to na ułamek sekundy zapalają się pozostałe ale też świecąc jakby "przygasłą" pomarańczową barwą - jakby prąd był mniejszy .... czy ktoś coś może zasugerować ;) ??

 

czyli wykluczyć możesz już to że diody są spalone :wink:

 

ja stawiam że to będzie coś ze stykam/kabelkamii, pewnie gdzieś coś przy śniedziało od tej wilgoci i dobrze nie przewodzi.

Opublikowano

Pewnie że dam znać - tylko nie wiem czy zabieg będzie miał uzasadnienie - otóż wczoraj wieczorem rozmawiałem z jednym elektronikiem i z rozcięciem lampy nie ma problemu - schody się pojawiają w momencie tego układu elektronicznego który jest w środku - stwierdził że jeśli są takie objawy jak widzi to najprawdopodobniej albo styk albo ścieżki na układzie zawilgotniały do reszty i powodują takie problemy.

Jest parę mozliwości:

- rozebrać istniejącą lampę i spróbować osuszyć, wyczyścić i zaaplikować białe LED'y lub "odpalić" stare - koszt 150PLN z robocizną - bez gwarancji działania ;)

- kupić uszkodzoną lampę i przełożyć sam układ od brewki - jeśli będzie to w ogóle możliwe do wykonania (przekładka) - koszt lampy z 200 PLN (może być nawet zwykła chodzi o samą brewkę) + robocizna 100PLN - bez gwarancji że będzie się dało przełożyć ;)

- kupić używaną lampę i zamienić ze starą (przekładając przetwornice, i palniki) - koszt 500PLN - ale bez gwarancji jak długo i w zasadzie pytanie z jaką różnicą w samej lampie (stopień eksploatacji).

Kiss French. Wear Italian. Drive German.
Opublikowano
na allegro ogłaszają się ci co naprawiają lampy do każdego auta i oni na pewno naprawią a elektronik nie wie pewno jak się zabrać za temat
Opublikowano

czy nie jest czasem tak, że brewki nie świecą w autach, które nie mają ksenonów?

już kilka razy spotkałem się z 5er bez ksenonów i w żadnej brewki nie świeciły

http://img396.imageshack.us/img396/9259/19415hz1.gif

http://img201.imageshack.us/img201/9973/dsc00909zuy.jpg

Opublikowano
czy nie jest czasem tak, że brewki nie świecą w autach, które nie mają ksenonów?

już kilka razy spotkałem się z 5er bez ksenonów i w żadnej brewki nie świeciły

 

nie

Opublikowano
widocznie zbieg okoliczności, ponieważ było to ok 5 sztuk i żadna z nich nie miała :wink:

http://img396.imageshack.us/img396/9259/19415hz1.gif

http://img201.imageshack.us/img201/9973/dsc00909zuy.jpg

Opublikowano
na allegro ogłaszają się ci co naprawiają lampy do każdego auta i oni na pewno naprawią a elektronik nie wie pewno jak się zabrać za temat

 

Myślisz że nie dzwoniłem ;) ?? Chyba do 4 lub 5 z różnych stron PL -> naprawię każdą lampę .... za wyjątkiem kilku modeli min. tej z E60 :)

 

Z jednym miałem już domówiony termin wysyłki po czym na dwa dni przed zadzwonił - proszę się wstrzymać bo tej do e60 nie da się później złożyć do kupy :)

Kiss French. Wear Italian. Drive German.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.