Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Zregenerowałem turbinę w mojej e90 320d 163KM, mam jednak teraz problem, auto ciągnie od 2700 obrotów. Jedni mówią, że źle ustawiona zmienna geometria na sterowniku, pokręcić śrubką i bedzie git. Inni, że źle zregenerowane turbo.

 

Ma ktoś jakiś pomysł ?

 

Czy w tym wypadku chip by pomógł? ;)

Opublikowano

tylko kurcze ciezko to wyregulowac zeby sie zalaczala przy 2000 ;) i miala moc ;) bo szczerze Ci powiem to jak zrobie za nisko to nie ma mocy a jak za wysoko to ma moc ale od 2700;)

 

wina ustawienia zmiennej geometri w srodku w turbinie ? bo ta "sztanga" nie moge dac rady :/

Opublikowano

dlatego ja jestem zawsze za nowymi turbinami a nie regenerowanymi . PRzynajmniej w BMW .

 

Nowe to nowe . Pozniej wiecej z tym klopotów niz pozytku .

 

Sam teraz zmieniam tez turbine bo ma luzy mimo ze furmanka idzie jak przecinak , nie kopci , nie piszczy .

 

Jedyny minus ze bierze troszke oleju 1litr na 8-9 tys km .

 

Tak wiec kupuje nową bo chce spac spokojnie a nie sie bac czy mi wysiadzie kolejnego dnia .

Everyday I’m hustlin'

http://i53.tinypic.com/28tfl1c.jpg

Opublikowano
to i ja wiem ;) i chyba kazdy wie... tym postem malo co wniosłeś do tematu, bo pytalem się czy to wina regulacji, czy wina samej sprezarki.
Opublikowano
podobne/identyczne objawy miał kolega ~patynn, poradził sobie z tym, napisz do niego...z tego co pamiętam była to urwane mocowanie sztangi , które nie pozwalało na właściwą pracę w niskich obrotach...

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Opublikowano

...zazwyczaj to wina regenerującego...szlifuje płaszczyznę przy żaluzjach geometrii aby się nie przycinała, a skutkiem tego są przedmuchy i słabe wstawanie obrotów..

..bodziotg...większym problemem z nadmiernym zużyciem oleju to....... DPF :!:

Opublikowano
Ma ktoś jakiś pomysł ?

Moim zdaniem to tylko ustawianie z INPĄ lub DISem. Obserwujesz wartości rzeczywiste i korygujesz w stosunku do zadanych. Tak najszybciej i najbezpieczniej :wink:

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

no problem jest taki ze juz kilka dni spedzilem na regulacji :P i regulacja nic nie wymyslilem ;) bylo albo tak samo albo slabiej ;)

wiec cos czuje ze tej turbiny sie po prostu nie regeneruje ;)

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano
no problem jest taki ze juz kilka dni spedzilem na regulacji :P i regulacja nic nie wymyslilem ;) bylo albo tak samo albo slabiej ;)

wiec cos czuje ze tej turbiny sie po prostu nie regeneruje ;)

 

Mam pytanie czy poradziłeś sobie z ustawieniem łopatek turbiny.

Pozdrawiam, Daniel
Opublikowano

odgrzewam,

 

Czy ktoś poradził sobie z ustawieniem łopatek turbiny po regeneracji.

Pozdrawiam, Daniel
  • 3 miesiące temu...
Opublikowano

Moim zdaniem regulację da się zrobić, ale trzeba mieć odpaloną INPĘ albo DISA i obserwować parametry przy obrotach na luzie i przy 3500. Tylko wtedy można wyregulować tak aby turbo dobrze wstawało i miało zadane ciśnienie na wysokich obrotach.

Bez diagnostyki komputerowej nie ustawisz dobrze turbiny bo odczucia w jeździe są zbyt subiektywne.

  • 1 rok później...
Opublikowano
Nie chce robic reklamy ale ja swoje turbo regenerowalem w auto karambol (turbo mitsubischi 163km) i po zamontowaniu auto jezdzi jak nalezy. Balem sie jak cholera regeneracji, no ale zaryzykowalem. Dodam, ze opieralem sie tylko na opiniach z internetu co do wyboru firmy. Turbo wstaje od 2000obr/min. Brak jakichkolwiek gwizdów czy świstów, slychac tylko syczenie podczas pracy w stresie i to tylko przy otwartym oknie. Sprawdzalem live data w inpie i turbo pompuje jak nalezy. Za wymiane zaplacilem 380zł (robocizna) + wszystkie filtry i olej.
Opublikowano
Ja kupilem swoja od reki, bo mieli akurat taka zregenerowana, koszt 1300zł z tym, ze stara do zwrotu.
Opublikowano
Ja kupilem swoja od reki, bo mieli akurat taka zregenerowana, koszt 1300zł z tym, ze stara do zwrotu.[/quot

 

Dobrze wiedzieć, może się przydać ta informacja na przyszłość.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.