Skocz do zawartości

Mokra podłoga w e90


agang

Rekomendowane odpowiedzi

witam. mam problem z zapchanym odpływem wody. wyciągałem ostatnio to sitko do czyszczenia i okazało się, że w odpływie stoi woda, wybrałem tyle, ile dało się sięgnąć ale nadal zapchany. jak ten odpływ idzie? może jakiegoś środka użyć żeby to przeczyściło?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 93
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • 5 miesięcy temu...

Odkopie temat.

 

Dzis po myciu na karcherze zauwazylem wode po stronie kierowcy pod podstopnica i pod pedalami. Boczki mam uszczelnione. Woda tylko miedzy gumowym dywanikiem a wykladzina *dywanuk gumowy na zewnatrz suchy* . Rozebralem oslony dziwgnalem cala wykladzine i gabka pod spodem sucha wszedzie. Nigdzie tam niewidze sladow przecieku *chyba, ze pod oslona nad pedalami, ale tego nierozbieralem*

 

Macie pomysl skad to moze podciekac i gdzie patrzec po myciu, zeby wylapac ? Kratki pod maska drozne, boczki drzwi uszczelnione.

Podstopinica jest na wcisk, sa dziury montazowe po sciagnieciu, moze przez te dziury *dolna* cieknie wlawajac sie miedzy dywanik gomowy a wykladzine ? Tyle, ze ja tam uszczelnie sulikonem to wode wleje sie pod wykladzine moczac gabke co jest jeszcze gorsze -jesli wogole tam jest ten wyciek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rozbierz osłonę nad pedałami jedź na karchera i niech ktoś leje wodę na szybę - ty obserwuj gdzie leci w środku - innej metody nie ma

Dzieki zawsze to jakis trop, bede sprawdzal jk tylko zima troszke odpusci, tylko, czy wtedy niekapalo by na dywanik gumowy od gory ? Dziwne, ze woda jest pomiedzy wykladzina a dywanikiem gumowym. Dzis namacalnie wszystko sprawdzalem i niewidac nigdzie nad pedalami sladow wody (choc oslony nierozkrecalem)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Dopadło i mnie :(

http://i.imgur.com/Gqx2vky.png

Zaznaczona jest prawa strona, dywanik mam suchy, za tym plastikiem jest wykładzina - ona też jest sucha. Za wykłądziną jest jeszcze jakby wygłuszenie piankowe i ono od strony blachy jest mokre.

Nie wiem czy wcześniej było mokre, ale chyba nie bo była by wilgoć w aucie oraz były by zacieki na blasze.

Macie jakieś podpowiedzi? Kanał spływowy droźny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Od jakiegoś czasu mam podobny problem. Jednak obserwuję coś troszkę innego. Mianowicie zdaje mi się, że cieknie mi woda gdzies od dołu, np podczas wjechania w jakąś kałużę. Uszczelniłem ostatnio wygłuszenie drzwi, ale dalej czuje, ze jest tam mokro po jeździe w deszczu, po kałużach. Nie wiem co to może być. Dodam że mam e90 sedana a problem dotyczy tylniego prawego siedziska i miejsca na nogi ...

 

 

 

Kolega miał podobny problem w e60, mokre dywaniki po deszczu, okazało się że uszczelka klapy bagażnika w jednym miejscu puszczała wodę, od strony szyby

 

Znaleziona przyczyna w garażu jak jedna osoba siedziała w samochodzie (zdemontowana kanapa i trochę wykładziny) a druga polewała każde miejsce kolejno wężem ogrodowym

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dopadło i mnie :(

http://i.imgur.com/Gqx2vky.png

Zaznaczona jest prawa strona, dywanik mam suchy, za tym plastikiem jest wykładzina - ona też jest sucha. Za wykłądziną jest jeszcze jakby wygłuszenie piankowe i ono od strony blachy jest mokre.

Nie wiem czy wcześniej było mokre, ale chyba nie bo była by wilgoć w aucie oraz były by zacieki na blasze.

Macie jakieś podpowiedzi? Kanał spływowy droźny.

 

Ponawiam...

Nikt nie miał nic podobnego?

Kanały spływowe z szyberdachu są ok, te przy masce również...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Witam

niedawno zauważyłem po stronie pasażera, że podczas obfitych opadów lub mycia auta woda dostaje się do środka i jest mokry dywanik od góry.

Nie dawało mi to spokoju i wczoraj polewałem prawe drzwi żeby zdiagnozować skąd ta woda okazało się, że dostaje się tędy 1a83065c99d74772med.jpg

 

a wylatuje dołem między blachą a boczkiem be33072c1e0d8767med.jpg i później już na dywanik.

Tak się składa, że mieszkam na górce i auto jest zaparkowane zawsze tak, że przód jest wyżej niż tył i tak też szukałem tej nieszczelności ale coś mnie natchnęło i zaparkowałem odwrotnie i przy polewaniu auta wodą w ten punkt koło lusterka problem nie występuje i jest sucho.

Więc co to może być?

czy ktoś już miał podobny problem?

Czy winna jest mata wygłuszająca?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Winą jest odklejona czarna pianka, która robi za uszczelnienie i wygłuszenie w drzwiach.

Musisz zdjąć boczek i sprawdzić spód tej pianki czy szczelnie trzyma się metalowych elementów drzwi.

Jak jest nieszczelność to przyklej ją klejem do szyb (czarny, konsystencji smaru) i po problemie. Woda będzie się wydostawała ujściami w drzwiach na zewnątrz, a nie do środka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 7 miesięcy temu...
Witam BMW 120i e87 mokra podłoga jak wyżej ,sprawdziłem mate pod panelem , wszystko cacy,odpływ drożny l,na zewnątrz pod spodem na plastikowej osłonie syf niezmierny,poprzedni właściciel urwał bloczek po lewarek i tam nazbierały się skarby które blokowały odpływ,rezultat jezioro przy intensywnym deszczu ,oczyściłem wlałem płyn do czyszczenia rur ,zobaczymy czy to było to ,pozdrawiam ,może pomogłem
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Co do mat to jak ktoś ma problem i podgrzewanie starego uszczelnienia nie pomaga, to polecam rozebrać wszystko. Odkleić matę. Drzwi oczyścić ze starego kleju benzyną. Schodzi ładnie. Z maty zerwać co się da. Tu schodzi gorzej, ale też nie musi być super, bo będziemy kleić nowy. Chodzi o to żeby nie było grubych odstających kawałków. Stary klej u mnie był już sporo twardszy niż nowy. Zakupiłem nowy sznur butylowy u tego allegrowicza. 6m sznura o grubości ok. 10mm za 30 zł z przesyłką. Na jedne drzwi pasażera zużyłem 4m, oklejając każdą dziurę indywidualnie, a nie jak BMW to zrobiło tylko na dole. W końcu jest sucho. Nowy sznur wygląda identyko jak stary tylko jest bardziej miękki, plastyczny.

http://allegro.pl/butyl-sznur-walek-butylowy-9-5mm-uszczelniacz-kit-i7023412707.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do mat to jak ktoś ma problem i podgrzewanie starego uszczelnienia nie pomaga, to polecam rozebrać wszystko. Odkleić matę. Drzwi oczyścić ze starego kleju benzyną. Schodzi ładnie. Z maty zerwać co się da. Tu schodzi gorzej, ale też nie musi być super, bo będziemy kleić nowy. Chodzi o to żeby nie było grubych odstających kawałków. Stary klej u mnie był już sporo twardszy niż nowy. Zakupiłem nowy sznur butylowy u tego allegrowicza. 6m sznura o grubości ok. 10mm za 30 zł z przesyłką. Na jedne drzwi pasażera zużyłem 4m, oklejając każdą dziurę indywidualnie, a nie jak BMW to zrobiło tylko na dole. W końcu jest sucho. Nowy sznur wygląda identyko jak stary tylko jest bardziej miękki, plastyczny.

http://allegro.pl/butyl-sznur-walek-butylowy-9-5mm-uszczelniacz-kit-i7023412707.html

 

1+ :cool2: tak własnie zrobiłem i jest spokuj

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

U mnie zaś puścił klej pianki i na myjni wyleciało trochę wody na dywanik :duh:

Teraz zakleiłem piankę w około do drzwi mocną taśma klejąca 3M + nowe kołki z uszczelkami i mam nadzieję już tam nie zaglądać :mrgreen:

Stary klej po pogrzaniu trzyma jakiś czas, ale w końcu puszcza, gdy temperatura spada poniżej 0.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Muszę cię zmartwić. Puści. Moja mocna taśma wytrzymała trzy ulewy i puściła. Wcześniej podgrzewałem i też puściło. Najlepszy sposób to wydać 30 zł na nowy sznur butylowy lub ze 100-150 na jakieś maty wygłuszające. To załatwia sprawę. To co ja kupiłem, masz wklejone wyżej. Szkoda było tylko mojego czasu na kolejne rozbierania drzwi. Można też zastosować na otwory w środku jakiś worek, który będzie kierował wodę do wnęki a nie do środka auta.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiesz co, tą taśmę dał mi kolega, który wklejał swoją e90 na wiosnę i u niego na razie trzyma. Klej ma bardzo mocny, taki ciągnący więc może wytrzyma dłuższy czas. :oops:

Jak puści kupię ten butylowy pasek.

:cool2:

E39 pokleiłem kiedyś zwykłą, szarą taśmą do kartonów i też dawało radę. :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Pewnie ze załatwi tylko jak będziesz chciał się kiedyś tego pozbyć to życzę powodzenia. Wtedy zostaje wymiana tylko na maty wygłuszające. Zastosowałem na jednych drzwiach przez głupotę masę BOLL uszczelniająco klejącą. Trzymała super, jednak demontaż niemożliwy. Po zerwanou co się dało, pozostało tylko usuwanie mechaniczne całej warstwy. Producent nie zna żadnego preparatu, który tę masę rozpuści nie niszcząc lakieru. Z klejem do szyb jest identycznie. Jest to preparat nie do usunięcia. Oryginalnie jest dokładnie taki sznur butylowy jaki dałem w linku. Jak chce się go odkleić nie ma problemu. Resztki schodzą benzyną ekstrakcyjną bez problemu. Super uszczelnia, niestety po tylu latach po odklejeniu traci swoje właściwości. Jak się go nie rusza jest super.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.