Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
u mnie podobnie od dołu nic się nie dzieje, tak chciałem ocalić DPF ale mam wrażenie że nie chce mi już służyć i chce się ze mną rozstać :cry2:

Mój DPF po programie służy mi już 30 tysięcy kilometrów i wcale się nie chce zapchać :) Więc nie wiem dlaczego chcesz się z nim rozstać bo ja nie mam zamiaru i czyściutkie końcówki wydechu to dla mnie priorytet :)

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

  • Odpowiedzi 3,8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Mój DPF po programie służy mi już 30 tysięcy kilometrów i wcale się nie chce zapchać :) Więc nie wiem dlaczego chcesz się z nim rozstać bo ja nie mam zamiaru i czyściutkie końcówki wydechu to dla mnie priorytet :)

 

:cool2:

 

Miałem kiedyś uszkodzony kat i dpf po czyszczeniu chemicznym, i zapach spalin był dla mnie nie do zniesienia. Wydech był okopcony jak w Starze :wink: Kupiłem później praktycznie nówkę DPF. Od 4 lat zero problemów. Zapach spalin normalny. Końcówka wydechu zawsze czysta...no i środowisko mniej zatrute.

BMW E36 1991 Limuzyna 325i 2005↔2007

BMW E46 2002 Touring 320d Lift 2007↔2010

BMW E91 2006 330d 2010↔2018

BMW E81 2007 118d 2015→

BMW F31 2014 325d 2018→

icon1.png

F31-C-HRj_qqhnpsx.jpg

Opublikowano
u mnie podobnie od dołu nic się nie dzieje, tak chciałem ocalić DPF ale mam wrażenie że nie chce mi już służyć i chce się ze mną rozstać :cry2:

Mój DPF po programie służy mi już 30 tysięcy kilometrów i wcale się nie chce zapchać :) Więc nie wiem dlaczego chcesz się z nim rozstać bo ja nie mam zamiaru i czyściutkie końcówki wydechu to dla mnie priorytet :)

 

wręcz przeciwnie . będę robił wszystko poza zakupem nowego by go zostawić na miejscu, problem w tym że po wymuszeniu wypalania kilka dni jest ok a potem do 2tyś obrotów nie jedzie

Opublikowano
u mnie podobnie od dołu nic się nie dzieje, tak chciałem ocalić DPF ale mam wrażenie że nie chce mi już służyć i chce się ze mną rozstać :cry2:

Mój DPF po programie służy mi już 30 tysięcy kilometrów i wcale się nie chce zapchać :) Więc nie wiem dlaczego chcesz się z nim rozstać bo ja nie mam zamiaru i czyściutkie końcówki wydechu to dla mnie priorytet :)

 

wręcz przeciwnie . będę robił wszystko poza zakupem nowego by go zostawić na miejscu, problem w tym że po wymuszeniu wypalania kilka dni jest ok a potem do 2tyś obrotów nie jedzie

Bo prawdopodobnie jest zapchany popiołem a nie sadzą i dlatego nie ma możliwości tego wypalić i jedynie wymiana pomoże.

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Opublikowano
Mój DPF po programie służy mi już 30 tysięcy kilometrów i wcale się nie chce zapchać :) Więc nie wiem dlaczego chcesz się z nim rozstać bo ja nie mam zamiaru i czyściutkie końcówki wydechu to dla mnie priorytet :)

 

:cool2:

 

Miałem kiedyś uszkodzony kat i dpf po czyszczeniu chemicznym, i zapach spalin był dla mnie nie do zniesienia. Wydech był okopcony jak w Starze :wink: Kupiłem później praktycznie nówkę DPF. Od 4 lat zero problemów. Zapach spalin normalny. Końcówka wydechu zawsze czysta...no i środowisko mniej zatrute.

I chwała ci za to. Tu nie chodzi o środowisko nawet. Sadza jest rakotwórcza. W ten sposób dbasz o zdrowie i życie swoje i innych.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano
Moja stara 318d ma już prawie 40k od programu klepnięte i żadnych problemów z filtrem. Jedyne co można zauważyć to minimalny wzrost dynamiki, jeśli auto zrobi powiedzmy kilkaset kilometrów trasy w stosunku do codziennych dojazdów do Poznania. Ale nawet na dojazdach nie ma najmniejszych problemów, nie wiem co to jest filtr, cieszę się czystą rurą i brakiem dymka :cool2: Ważne, żeby nie używać tego auta na zasadzie dojazd 10 km bo nawet się dobrze nie wygrzeje no i częsta wymiana oleju niskopopiołowego jest bardzo wskazana.
Opublikowano
Moja stara 318d ma już prawie 40k od programu klepnięte i żadnych problemów z filtrem. Jedyne co można zauważyć to minimalny wzrost dynamiki, jeśli auto zrobi powiedzmy kilkaset kilometrów trasy w stosunku do codziennych dojazdów do Poznania. Ale nawet na dojazdach nie ma najmniejszych problemów, nie wiem co to jest filtr, cieszę się czystą rurą i brakiem dymka :cool2: Ważne, żeby nie używać tego auta na zasadzie dojazd 10 km bo nawet się dobrze nie wygrzeje no i częsta wymiana oleju niskopopiołowego jest bardzo wskazana.

Dokładnie, zgadzam się :cool2: Dlatego stosuję olej z niską zawartością popiołu i wymieniam co 8-10 tysięcy kilometrów :)

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Opublikowano
Ja zmieniam co 15kkm, ale mam po pierwsze trochę mniej wysiloną jednostkę, po drugie z każdej wymiany średnia prędkość >40 km/h :)
Opublikowano

Zrobiłem od chipa ok 40kkm, praktycznie zrobiłem go dwa tygodnie po kupnie auta. Wcześniej jednak przygotowałem auto do tego zabiegu: wymieniłem sprzęgło i dwumasę, sprawdziłem w serwisie partnerskim BMW wszystkie parametry pracy silnika i osprzętu. Wynik pozytywny. Gdy robiłem chip u Rogala, poprosiłem o delikatny program, a wyszło co w podpisie. Rogal był zaskoczony, że przy niewielkim podkręceniu parametrów wyszedł taki wynik i mówił, że można więcej trochę ale po testowaniu ma autostradach uznałem, że mi wystarczy. I jestem zadowolony, bo program bezdymny, a dpf jest w znakomitej formie przy ponad 200kkm przebiegu.

Podsumowując, planując podniesienie mocy poprzez chip najpierw zbadaj dokładnie auto, szczególnie silnik i osprzęt tak, by nie było potem niespodzianek i pretensji do nie wiadomo kogo. Na koniec sam zabieg chipowania powierz sprawdzonemu tunerowi.

-------------------

Artur

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Mnie w E91 powstrzymuje mnie właśnie jeszcze stare oryginalne sprzęgło i dwumas :( Trzeba zacząć od wymiany tych elementów...dopiero później chip. Ogólnie bardziej chip przydał by się w 118d, bo porównując to do 3.0d R6, to jest przepaść.

BMW E36 1991 Limuzyna 325i 2005↔2007

BMW E46 2002 Touring 320d Lift 2007↔2010

BMW E91 2006 330d 2010↔2018

BMW E81 2007 118d 2015→

BMW F31 2014 325d 2018→

icon1.png

F31-C-HRj_qqhnpsx.jpg

Opublikowano
Ładny moment mu przy tej mocy wyszedł. Podejrzewam że fajny płaski wykresik. Można zrobić i 440nm ale wąsko i z górką, zalezy co kto lubi :cool2:
Opublikowano
Btw znacie może kres wydajności wtryskiwaczy 18d w M47N2 ? Widywałem już wykresy po samym sofcie pod 170ps, ale ograniczone były raczej ze względu na turbo ?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)
silnik N47 - orientuje się ktoś czy turbo z wersji 184KM podejdzie p&p do wersji 177KM i czy taka zamiana ma sens w sensie mocy,czy lepiej modyfikować oryginalne turbo 177KM? Edytowane przez kulfon3
Opublikowano
Arturl1 coś słaby moment Ci wyszedł...

Wyszedł przyzwoity. Mogłem i ok 420-430NM ale po co. Wolałem płaski i miękki, a założenie było takie, aby moment był płynnie rozwijany i stabilny w najczęściej przeze mnie używanych obrotach, czyli 2000-3500rpm. Podrożuję dużo autostradami i zależało mi na elastyczności przy wyprzedzaniu (to też było założeniem dla Rogala), nawet przy wysokich prędkościach. I mam to, co chciałem (wykres na str 203).

-------------------

Artur

Opublikowano
Coś mi znajomo wygląda to auto :D

Tak Mariusz to znajome auto :D :cool2:

 

są plany na dalej czy to koniec modzenia ??

po hybrydach można było spodziewać się więcej, chyba że paliwa już brakło

życie jest za krótkie, żeby jeździć dieslem ;)
Opublikowano
Plany są ale trzeba poczekać bo ori komputer nie puszcza większych ładunków , na obecną chwilę tylko cobb i przez niego "wpuszczony" program :oops: , a może za jakiś czas ktoś rozpracuje sterownik DME MSD81 i będzie można dokładać więcej koksu :idea: :cool2:

Czyszczenie zaworów w silnikach z bezpośrednim wtryskiem paliwa , modyfikacje mechaniczne

Montaż pompy dwutłokowej z N57 do N47 to już robimy

Pompy wtryskowe do n47 sprzedaż montaż ,...

Pompy Walbro 450 bezkoszowe do N54 N55 sprawdzone na naszych projektach obsługują 500+ KM

Opublikowano
Plany są ale trzeba poczekać bo ori komputer nie puszcza większych ładunków , na obecną chwilę tylko cobb i przez niego "wpuszczony" program :oops: , a może za jakiś czas ktoś rozpracuje sterownik DME MSD81 i będzie można dokładać więcej koksu :idea: :cool2:

sterownik jest rozpracowany ;) chodzi o to ze na chwile obecna aby wylaczyc monitorowanie tej funkcji potrzebny jest odczyt zapis za pomoca sprzetu Frieling - Racing a koszt dosyc spory 2800 Euro netto za sprzet i protokoly tylko do msd8x :/ wiec pozostaje Cobb ...

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano

Ciekawy projekcik :)

 

E46 330D 184KM STAGE 2 @ 250KM

końcówki wtrysków 535D

GT2260

fmic

 

11032357_1053912307971831_4997325515196828803_o.jpg

10982288_1053912274638501_6395445834185189900_o.jpg

 

Noi kolejna F'ka :)

 

BMW F01 730D 245KM @ 300KM

 

przyrost przy 4500obr to 100KM :) właściciel w rozmowie telefonicznie przyznał że tego mu było trzeba :)

 

11127844_1053924311303964_3573262337575374345_o.jpg

11091037_1053924324637296_2348005084859134856_o.jpg

CHIPTUNING BMW ŁÓDŹ > STROJENIA INDYWDUALNE > TEL 794-053-715

ZAPRASZAMY NA MODYFIKACJE WSZYSTKIE MODELE BMW

http://www.TC-PERFORMANCE.eu


http://www.tc-performance.eu/app/uploads/2019/01/15/chiptuning-bmw-g-seria-2-e1547559341957.jpg


https://www.facebook.com/TeCePERFORMANCE -> ODWIEDŹ NASZ FANPAGE!

Opublikowano
jnx, w tej e46 co teraz "trzyma" moc przed pójściem dalej ??
życie jest za krótkie, żeby jeździć dieslem ;)
Opublikowano
Kolejne auto z polecenia...

 

BMW F10 520D 184KM - chiptuning w wersji light

 

11080311_1054500241246371_153513454767838194_o.jpg

11102873_1054500227913039_7013455919589798991_o.jpg

Ten mi się podoba, ładnie wyszedł. Gładko, płaski łagodnie rosnący moment. Pięknie!

-------------------

Artur

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.