Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Taka ciekawostka na naszej hamowni..... kto zgadnie ile wypluła ? :)

 

10274277_690487320988572_6618780742965493447_n.jpg

 

10252018_690487624321875_4712838568483281795_n.jpg

Teleturniej :D Mow :cool2:

  • Odpowiedzi 3,8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

a ja ci gwarantuje że nie ma więcej - sofcik na 1bar :D hamowana również w VTG tyle że na 1.5b ;-)

 

dociążenie jest odpowiednie ponad 500kg koło zamachowe - najnowszy projekt dynoprojectu. Razem ponad 1200kg masy wirującej.

 

Przykładowo 300konna prelude była hamowana na 3 , 4 i 5 biegu na każdym 30X KM wychodziło :) z racji bigturbo jedynie moment na 3cim biegu niższy ;-)

 

Turbina w tym E36 to GT40 budzi się masakrycznie agresywnie. Na zawodach podlewane nitro od 3000obr to napędzenia turbawki.

CHIPTUNING BMW ŁÓDŹ > STROJENIA INDYWDUALNE > TEL 794-053-715

ZAPRASZAMY NA MODYFIKACJE WSZYSTKIE MODELE BMW

http://www.TC-PERFORMANCE.eu


http://www.tc-performance.eu/app/uploads/2019/01/15/chiptuning-bmw-g-seria-2-e1547559341957.jpg


https://www.facebook.com/TeCePERFORMANCE -> ODWIEDŹ NASZ FANPAGE!

Opublikowano
znam ten projekt z kołem zamachowym, problem w tym, że aby te dodatkowe 500kg dawało dużą inercję, trze baby zrobić sporą średnicę, a tak masa wirująca przy małym promieniu nie daje aż takich efektów, same rolki wykonane są z "rury" i masy wirujące są na dużym promieniu, koło zamachowe tylko część swojego ciężaru "oddaje" w inercję...ale to i tak znacznie lepiej niż nic :)
Opublikowano

Promień koła zamachowego jest na styk z obudową czyli o wiele większy niż rolka. Robiłem testy, w WSTR moje GT2260 przy 2000obr miało 1bar, w KiviRacing na wersji z hamulcem ustawionym na spory moment również 1bar, u mnie na mojej hamowni również 1bar. Na zwykłej inercji V-tech, DP było to 0.5bar :) Tak więc masz mniej więcej różnice w obciążeniu bo sam wiesz jak stara krowa gt2260 powoli nabija ciśnienie w małym dieslu :cool2:

 

Ciekawostką był fakt że trzeba było mooocno dociążyć hamulcem by wyszło tyle. Zresztą tak jak mówię auto wypluło tyle ile zadane jest mniej więcej w sofcie. Jest to auto mojego znajomego Wojtka Goździewicza. Na zawodach lata na sofcie 650KM podlewając turbo nitrem. Obecnie zszedł z mocą na 550KM. Na pierwszym pomiarze wypluła 549KM ale kurde nacisnąłem esc i nie zapisało mi wyniku.

 

Następna zagadka :mrgreen:

 

Ile wypluło te seryjne 3.0 V8 :

 

1506635_690488177655153_4655241513189663776_n.jpg

10357836_690488077655163_4453984084574470967_n.jpg

CHIPTUNING BMW ŁÓDŹ > STROJENIA INDYWDUALNE > TEL 794-053-715

ZAPRASZAMY NA MODYFIKACJE WSZYSTKIE MODELE BMW

http://www.TC-PERFORMANCE.eu


http://www.tc-performance.eu/app/uploads/2019/01/15/chiptuning-bmw-g-seria-2-e1547559341957.jpg


https://www.facebook.com/TeCePERFORMANCE -> ODWIEDŹ NASZ FANPAGE!

  • 3 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
455Nm z 177km 2l N47, fabrycznie 350Nm. Jeżeli to N47 177km, to pierwszy raz widzę po standardowym chipie tyle niutów :shock:
Opublikowano

Na innej turbinie to i 500Nm+ się robi ;-)

 

Opiszę może pokrótce co i jak dla N47 177KM:

 

Stage 1 220 KM 440 Nm

mapa

 

 

Stage 2 250KM 480 Nm

GTB2056V lub Mitsubishi hybryda @ 56mm

mapa

dpf off

IC

 

Stage 3 270KM 480 Nm

GTB2260VK

kolektor baran

mapa

dpf off

IC+

 

Stage 4

GTB2260VK

kolektor baran

mapa

dpf off

IC+

Pompa paliwa CP4HS2/R80/40

 

A tutaj filmik z pomiaru na hamowni :

 

CHIPTUNING BMW ŁÓDŹ > STROJENIA INDYWDUALNE > TEL 794-053-715

ZAPRASZAMY NA MODYFIKACJE WSZYSTKIE MODELE BMW

http://www.TC-PERFORMANCE.eu


http://www.tc-performance.eu/app/uploads/2019/01/15/chiptuning-bmw-g-seria-2-e1547559341957.jpg


https://www.facebook.com/TeCePERFORMANCE -> ODWIEDŹ NASZ FANPAGE!

Opublikowano

500Nm dla 2.0D to mniej więcej to samo co 750Nm w 3.0D, więc raczej ok.

 

Dwa auta zrobiliśmy pod 500Nm tyle że M47N i jeżdżą i nic się nie dzieje. Choć jak wiadomo ryzyko napewno jakieś jest. W wielu rzeczach są to projekty innowatorskie więc cięzko powiedzieć o awaryjności. Obecnie pracujemy nad E46 320D 250+ trzecim z kolei więc no zobaczymy. Jak zrobimy z 10 takich aut będzie można powiedziec coś więcej :mrgreen:

CHIPTUNING BMW ŁÓDŹ > STROJENIA INDYWDUALNE > TEL 794-053-715

ZAPRASZAMY NA MODYFIKACJE WSZYSTKIE MODELE BMW

http://www.TC-PERFORMANCE.eu


http://www.tc-performance.eu/app/uploads/2019/01/15/chiptuning-bmw-g-seria-2-e1547559341957.jpg


https://www.facebook.com/TeCePERFORMANCE -> ODWIEDŹ NASZ FANPAGE!

  • Zasłużeni forumowicze
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Odgrzewam kotleta - mój stary kibelek po modzie :

 

10527539_464810823622155_4728551084014689200_n.jpg

 

10350504_464810846955486_7936610659652646335_n.jpg

 

Kreski może nie imponują, ale dupohamownia podpowiada, że wyprzedza się lepiej - wrażenie jest takie, że od 2k do 4k auto zapewnia stały ciąg. W każdym razie ważne, żeby było bezpiecznie dla filtra i turbiny :cool2: Seria jak widać książkowa, bo przebieg symboliczny.

Opublikowano

E46 320CD 150KM @ 253KM - Najprawdopodobnie najmocniejsze M47N w PL znane głównie z BmwSport

 

Program typowo na nocne ścigi z mocno podlanym paliwem ( EGT chronione przez wtrysk SnowPerformance), moment ograniczony z dołu ze względu że auto jeździ w systemie zero jedynkowym :)

 

 

10450130_876579492371781_8638713946416019302_o.jpg

 

 

 

 

 

Lista modyfikacji jest spora :mrgreen:

CHIPTUNING BMW ŁÓDŹ > STROJENIA INDYWDUALNE > TEL 794-053-715

ZAPRASZAMY NA MODYFIKACJE WSZYSTKIE MODELE BMW

http://www.TC-PERFORMANCE.eu


http://www.tc-performance.eu/app/uploads/2019/01/15/chiptuning-bmw-g-seria-2-e1547559341957.jpg


https://www.facebook.com/TeCePERFORMANCE -> ODWIEDŹ NASZ FANPAGE!

Opublikowano

E92 335D 286KM - CHIPTUNING + dPF OFF

 

wydech MG

custom FMIC by Kapsel

strojenie tc-performance.eu

 

10536714_877043702325360_8281395612095291182_o.jpg

 

10358965_877044348991962_8534970242739673396_o.jpg

 

Soft typowo pod nocne ścigi po Łodzi.

CHIPTUNING BMW ŁÓDŹ > STROJENIA INDYWDUALNE > TEL 794-053-715

ZAPRASZAMY NA MODYFIKACJE WSZYSTKIE MODELE BMW

http://www.TC-PERFORMANCE.eu


http://www.tc-performance.eu/app/uploads/2019/01/15/chiptuning-bmw-g-seria-2-e1547559341957.jpg


https://www.facebook.com/TeCePERFORMANCE -> ODWIEDŹ NASZ FANPAGE!

Opublikowano
Kolejne forumowe 320D 163KM :D

 

10317792_878358552193875_2663514911328216123_o.jpg

 

1980518_878358672193863_2538443498798759363_o.jpg

 

Wlepa na aucie prezentuje się zacnie :)

 

 

Moja Lalunia :D

 

Ze swojej strony pragnę wszystkim polecić TC Performance :) Janusz zna się na swojej robocie, jest bardzo życzliwy i baardzo mocno zaznajomiony z bawarkami :)

 

Mam nadzieję, że jeszcze będę miał okazje robić u Ciebie inne maszyny :twisted:

 

P.S. W moim odczuciu jednak jest lepiej niż na hamowni. Przepędziłem Bunię przez A2 i jakoś tak jakby DPF się... odetkał :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.