Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 3,8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
185KM i 390Nm - czy ja wiem, czy mało jak na flotówkę :wink: Wydaje mi się, że normalny mod - niektóre "pełne" 163KM tak wychodzą, a niektóre nawet nie z tego, co widziałem :wink: Niby tak samo się kręci, ale ... :D
Opublikowano

Co za różnica, czy to flotówka czy nie? Przecież niczym poza softem się nie różnią.

Nie każdemu potrzeba od razu 200 KM. Niektórym to przychodzi stopniowo :mrgreen:

Ja bym też wirusa nie robił od razu gdybym miał 163. Ale miałem 150 ;)

Opublikowano
Koledzy powiedzcie mi gdzie można wirusa zrobić w Cze-wie silni n47n2 i czy dużo wzrośnie spalanie ,i oczywiście jaka cena tej operacji, może być na Pv
Opublikowano
...nie bardzo rozumiem co miałoby być nie tak z tym wykresem, że mogłoby być parę kucy więcej?...przecież nikt nie powiedział że każde auto ma być kręcone na maxa, jest ładnie i tyle :wink:

 

I właśnie o to mi chodziło, jak dla mnie również jest ok i nie ma się czego czepiać - soft przyzwoity, auto nie wyduszone na maxa :cool2:

Opublikowano
Koledzy powiedzcie mi gdzie można wirusa zrobić w Cze-wie silni n47n2 i czy dużo wzrośnie spalanie ,i oczywiście jaka cena tej operacji, może być na Pv

 

skrab - kogo tam masz najbliżej to CI nie powiem, ale resztę owszem podpowiem na przykładzie A4 AVF :wink:

1. Spalanie spadnie Ci przy zachowaniu dotychczasowego stylu jazdy (umiarkowanego) - wyższy moment i przesunięty zapewne na wyższy zakres obrotów sprawi, że będzie się przyjemniej i sprawniej jeździło. Prawda jest taka, że jeśli będziesz auto cisnął, to na pewno spali więcej ropy, bo z czegoś kreski wyjść musiały :roll: Paliwa jest więcej podawane to i z baku szybciej pójdzie - ile, to już zależy tylko i wyłącznie od Ciebie :wink:

2. Co do ceny, to jak się dowiaduję o swoje auto (również EDC17) to wołają 1500-2300pln brutto - ceny podaję dla renomowanych firm wrocławskich :wink: Być może wynika to z faktu konieczności hamowania xDrive'a, ale w sumie można przyjąć okolice 1500pln za rozsądne.

Opublikowano
Koledzy powiedzcie mi gdzie można wirusa zrobić w Cze-wie silni n47n2 i czy dużo wzrośnie spalanie ,i oczywiście jaka cena tej operacji, może być na Pv

 

skrab - kogo tam masz najbliżej to CI nie powiem, ale resztę owszem podpowiem na przykładzie A4 AVF :wink:

1. Spalanie spadnie Ci przy zachowaniu dotychczasowego stylu jazdy (umiarkowanego) - wyższy moment i przesunięty zapewne na wyższy zakres obrotów sprawi, że będzie się przyjemniej i sprawniej jeździło. Prawda jest taka, że jeśli będziesz auto cisnął, to na pewno spali więcej ropy, bo z czegoś kreski wyjść musiały :roll: Paliwa jest więcej podawane to i z baku szybciej pójdzie - ile, to już zależy tylko i wyłącznie od Ciebie :wink:

2. Co do ceny, to jak się dowiaduję o swoje auto (również EDC17) to wołają 1500-2300pln brutto - ceny podaję dla renomowanych firm wrocławskich :wink: Być może wynika to z faktu konieczności hamowania xDrive'a, ale w sumie można przyjąć okolice 1500pln za rozsądne.

Dzieki Koval muszę kogoś znaleźć z mojej okolicy

Opublikowano

a tutaj wykresz wczorajszego modowania E46 330D 184KM :

 

http://tc-performance.home.pl/data/imagegallery/5f42ad2e-fbf3-cc8e-5b85-4685f80587dd/4d34f4bf-4948-a35d-7e49-71fafcf846fe.jpg

 

 

czekamy jak kolega zrobi porządek z wydechem :cool2:

CHIPTUNING BMW ŁÓDŹ > STROJENIA INDYWDUALNE > TEL 794-053-715

ZAPRASZAMY NA MODYFIKACJE WSZYSTKIE MODELE BMW

http://www.TC-PERFORMANCE.eu


http://www.tc-performance.eu/app/uploads/2019/01/15/chiptuning-bmw-g-seria-2-e1547559341957.jpg


https://www.facebook.com/TeCePERFORMANCE -> ODWIEDŹ NASZ FANPAGE!

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Witam.

 

Nie znalazlem tematu do powitan wiec zaczynam odrazu tu.

 

E61 520d automat, 125tkm. Jak widac seria dosc slaba byla a jest teraz tak:

 

http://img405.imageshack.us/img405/8995/wykresax.jpg

 

Wrazenia z jazdy po wirusie bardzo pozytywne. Mysle ze lata teraz wcale nie gorzej niz moja byla Audi Allroad 2.7 Biturbo bez wirusa.

 

Prosze o opinie na temat wykresu.

 

Pozdrawiam

Marcin

Opublikowano
Jeśli porównać to można teraz do 2.7biT, to jak dla mnie lalunia - moment spokojny pod automat, a moc naprawdę ładna do sprawnej jazy :cool2:
Opublikowano
Wykres świetny. Rogal zrobił duże postępy w zakresie BMW na edc17.

 

Witek robi bardzo szybkie postępy z każdym autem za które się chwyta, dlatego też niektórzy jadą przez całą Polskę do niego :wink: i nie żałują talarów :norty:

Opublikowano
jak się liźnie 2.7T to dieselek może mieć meeeeega problemy :cool2:

 

mysle ze wtedy to i 3.0d mogl by miec spore problemy ale tak jak pisalem: to byl Allroad czyli ciezki (0-100 7,7s katalogowo) oryginalny soft. O ile mniejwiecej skroca sie przyspieszenie 0-100 przy takim modzie jak mam? Wiem ze liczy sie bardziej elastycznosc ale tak z czystej ciekawosci...

 

Pozdrawiam

Marcin

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.