Skocz do zawartości

318i Falujace obroty


Przemas252

Rekomendowane odpowiedzi

Ehh.. Czyli jednak ten zespół w kolektorze też ładnie potrafi pogorszyć pracę silnika. Cena tego też ciekawa - 600zł za trochę plastiku z silniczkiem i klapką. Jeszcze trochę to za odpowietrznik od chłodnicy trzeba bedzie zapłacić 5 stów :duh:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie po co to wymieniać !! wystarczy usunąć tą klapke i po problemie ja już tak śmigam 3 miesiące i nie mam żadnych problemów, a i zdarzało się iż zmulało ją jak depnąłem noge w podłoge na jedynce,a co do falowania to zdarza się że skoczy z 600 na 700 da się przeżyć,

troche roboty z tym jest ale warto :norty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie po co to wymieniać !! wystarczy usunąć tą klapke i po problemie ja już tak śmigam 3 miesiące i nie mam żadnych problemów, a i zdarzało się iż zmulało ją jak depnąłem noge w podłoge na jedynce,a co do falowania to zdarza się że skoczy z 600 na 700 da się przeżyć,

troche roboty z tym jest ale warto :norty:

Którą klapkę usunąć? Numer podaj ze zdjęcia...

No i napisz jakie problemy napotkałes przy tym zabiegu i na co trzeba ewentualnie uważac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wystarczy odlaczyc wtyk i klapka pozostaje otwarta ale to tak sie nie robi jak dla siebie samochod.... tak jak pisal wczesniej kolega wymienic na nowa i w porzadku.. wkoncu po cos zostalo to zamontowane.....

Który wtyk? Spradzwiłbym jaka jest reakcja z odłączoną klapką. Odłączyć to na pracującym silniku czy na wyłączonym?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

U mnie to wygląda dokładnie tak:

 

http://www.youtube.com/watch?v=ug5pctCVvZ4

 

3 razy tak zafaluje i jest spokój. Tylko na ciepłym, na zimnym nie ma najmniejszego problemu. Sam zmieniałem odmę, wyczyszczyściłem przepustnicę, silnik krokowy. Nie wiem, co jeszcze. :?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

zadne swiece,zadne sondy,zadne odmy i zadny akumulator!!!

 

syczenie w bmw jest spowodowane nieszczelnościa w układzie odpowietrzenia walu korbowego! nie jest to zawor jak to ktos napisał a cały wąż gumowy umiejscowiony pod maską w czesci pod obudowa filtra tego na pod szybiu! dziura w tym wezu powoduje ze auto łapie lewe powietrze co wychwyca komputer po czym dozuje wieksza ilosc paliwa co powoduje wlasnie to dziwne falowanie obrotow od 1000-500-400 i co ktorys raz do zgasniecia!

 

bmw jest takim samochodem w ktorym komp ma zadanie zrobic wszystko zeby dojechac do serwisu nawet ze 100 błędow na kompie! a jak pewnie kazdy wie dzieje sie to wiadomy sposób znaczy sonda lambda odczytujac sklad dozuje coraz to wieksze dawki paliwa!

 

ta usterka charakteryzuje sie tym ze auto pali 16l/100k przy spokojnej jezdzie i sie muli bo nie moze nadmiaru przepalic, a jak nie przepala to przelewa wiec powąchajcie dobrze czy nie czuc dziwnego zapachu paliwa w aucie hehe tylko sie nie bac wraca do baku co jakis czas zalewając świece

 

wezyk ten bmw przewidzialo na 150 000km i tyle wytrzymuje najczesciej przeciera sie w tej dziwnej gumie gdzie jest schowany z drugim idacym do serwa!

 

koszt naprawy hmmmmmmm wąż ogrodowy i 15 min roboty

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie to wygląda dokładnie tak:

 

http://www.youtube.com/watch?v=ug5pctCVvZ4

 

3 razy tak zafaluje i jest spokój. Tylko na ciepłym, na zimnym nie ma najmniejszego problemu. Sam zmieniałem odmę, wyczyszczyściłem przepustnicę, silnik krokowy. Nie wiem, co jeszcze. :?

 

Mógłbyś podać linka na realoem z silniczkiem krokowym?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nr 9 na schemacie:

http://static.bmwfans.info/images/epc/MjA4M19w.png

syczenie w bmw jest spowodowane nieszczelnościa w układzie odpowietrzenia walu korbowego! nie jest to zawor jak to ktos napisał a cały wąż gumowy umiejscowiony pod maską w czesci pod obudowa filtra tego na pod szybiu! dziura w tym wezu powoduje ze auto łapie lewe powietrze co wychwyca komputer po czym dozuje wieksza ilosc paliwa co powoduje wlasnie to dziwne falowanie obrotow od 1000-500-400 i co ktorys raz do zgasniecia!

 

Muszę sprawdzić u siebie ten wąż bonie wiem już co to może być. Wymieniona odma, wyczyszczona przepustnica, krokowy, sondy okay, kolektor ssący czysty, świece mają 35k km.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie po co to wymieniać !! wystarczy usunąć tą klapke i po problemie ja już tak śmigam 3 miesiące i nie mam żadnych problemów, a i zdarzało się iż zmulało ją jak depnąłem noge w podłoge na jedynce,a co do falowania to zdarza się że skoczy z 600 na 700 da się przeżyć,

troche roboty z tym jest ale warto :norty:

Czy trzeba demontować kolektor,żeby wywalić klapę?Co z płynem z układu chłodzenia,przepływa jakoś przez kolektor,trzeba spuszczać?

never again N46
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego Co sie dowiedziałem od kolrgi ROGER-NYSA. Pozwole sobie zacytowac jego wypowiedz

 

Gdy silnik pracuje ECU robi wszystko aby rozgrzać silnik w jak najkrótszym czasie (sugeruje się wcześniej wymienionymi parametrami)

 

-zmienia ciśnienie w CR (dawkę paliwa)

-zmienia kąt dynamiczny wtrysku

-przy bardzo niskich temperaturach na zewnątrz (nie otwiera EGR )

-uruchamia elektryczny podgrzewacz wody (gdy go włącza podnosi obroty) gdy wyłącza(zmniejsza obroty)

Przy słabym akumulatorze i wysokim prądzie ładowania można zauważyć nieznaczne falowanie obrotów.

-W zależności od ciśnienia atmosferycznego w danym dniu zmienia ciśnienie w kolektorze (podnosi je)

-w DDE4 i DDE5 podaje impulsowo napięcie na świece żarowe w celu podniesienia temp.w dolocie.

 

Wiec jest to normalne zjawisko i tak byc musi

Jak wymusic na ECU większe dawkowanie paliwa??Lub zmniejszyć ilośc zasysanego powietrza?Bo skoro na zimnym autko ładnie chodzi,a jak sie zagrzeje to zaczynaja przysiadac obroty? :idea:

never again N46
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zadne swiece,zadne sondy,zadne odmy i zadny akumulator!!!

 

syczenie w bmw jest spowodowane nieszczelnościa w układzie odpowietrzenia walu korbowego! nie jest to zawor jak to ktos napisał a cały wąż gumowy umiejscowiony pod maską w czesci pod obudowa filtra tego na pod szybiu! dziura w tym wezu powoduje ze auto łapie lewe powietrze co wychwyca komputer po czym dozuje wieksza ilosc paliwa co powoduje wlasnie to dziwne falowanie obrotow od 1000-500-400 i co ktorys raz do zgasniecia!

 

bmw jest takim samochodem w ktorym komp ma zadanie zrobic wszystko zeby dojechac do serwisu nawet ze 100 błędow na kompie! a jak pewnie kazdy wie dzieje sie to wiadomy sposób znaczy sonda lambda odczytujac sklad dozuje coraz to wieksze dawki paliwa!

 

ta usterka charakteryzuje sie tym ze auto pali 16l/100k przy spokojnej jezdzie i sie muli bo nie moze nadmiaru przepalic, a jak nie przepala to przelewa wiec powąchajcie dobrze czy nie czuc dziwnego zapachu paliwa w aucie hehe tylko sie nie bac wraca do baku co jakis czas zalewając świece

 

wezyk ten bmw przewidzialo na 150 000km i tyle wytrzymuje najczesciej przeciera sie w tej dziwnej gumie gdzie jest schowany z drugim idacym do serwa!

 

koszt naprawy hmmmmmmm wąż ogrodowy i 15 min roboty

 

Mógł byś pokazać o który wąż chodzi na http://www.realoem.com/bmw/select.do bo do teraz nie wiem o który to wąż chodzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

no własnie ten waz nr3 u mnie palec wchodził i dziwnie syczał!

 

po wymianie troche sie polepszyło nie falował, ale niedawno wymieniłem też odme na nowa z serwisu teraz to dopiero dziala jak należy!(uzywka nie pomogła)

 

przy okazji kupilem zamiennik czujnika wałka rozrzadu bo wyskakiwał co jakis czas błąd]

 

powiem tak BMW teraz jezdzi jak z pod igły i zero falowania

 

dziwnym objawem bylo osadzanie sadzy na wydechu przez ta odme ale wszystko ustało jak reką odjął

 

a wierzcie mi komp normalnie wariowal jak podłaczałem(sondy,przepływka,dolot) normalnie głupiał

 

u ciebie troche duzy jest ten skok na skazówce w tak krótkiej chwili-sprawdz czy obroty rzeczywiscie tak skacza na silniku czy tylko wskazówka sobie wariuje bo to może byc zwykle zwarcie na oporniku w liczniku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 lata później...

witam

w moim przypadku mam to samo obroty przy dojerzdzaniu do skrzyzowania opadaja do 500 obr i czasem gasnie nie wymieniajcie broń boże świec kabli przepływki pompy paliwa filtra paliwa filtra powietrza i silniczka krokowego to nic nie daje !!!!!!!!! niestety ja to wymieniłem na oryginalne rzeczy firmy bosch teraz przymierzam się do wymiany odmy i węża odmy plus tego zespołu zasilającego ktoś może napisać co najlepiej w pierwszej kolejności wymienić??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.