Skocz do zawartości

nyguss-spec bmw

Zarejestrowani
  • Postów

    51
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Od niedawna BMW3 E46

Osiągnięcia nyguss-spec bmw

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. sprawdz filter paliwa w dieslu to bardzo ważne tym bardziej przed zima jak ktos lał "tanią" rope to filtr jest zawalony wodą puki co nie zamarza bo jest plusowa temp ale stwarza problemy z przeplywam ropy nie pamietam ale niektore modele maja srubke w filtrze do odwadniania ale lepiej zainwestowac w filtr nowy i pewny( dziwi mnie ze jeszcze tego nie zrobiłes) jak piszesz jestes od niedawna "szczesliwym "posiadaczem wiec to podstawa! filtry,olej,plyn hamulcowy,sprawdzenie rozrządu obowiazkowo
  2. powiem tak;:czujnik polozenia walka rozrzadu kosztuje nie mało(org.360ZL) zamiennik ok 100 jezeli nie jest ci szkoda daj tą 100 i bedziesz miał pewnosc mi tez truli ze czujnik tyle ze komp łapał bląd,kupiłem jakies gów... na sztuke "topran" czy cos takiego o dziwo dziala i nie lapie błędu ale nie do tego zmierzam,przyczyną całego zamieszania był wąż odpowietrzajacy skrzynie korbowa i trafiona odma (komp łapał błąd dolotu powietrza) komp łapał blad przeplywki i sonda nie pracowala jak powinna a ponadto palił jakies 0.7l wiecej na 100km I dziwnie okopcona rune miałem wydechowa po wymianie wezyka za freee i odmy za 160zl działa jak pszczółka wszystko do zrobienia samemu bez udziału złodziei mechaników tylko do kumpla podjedz zeby po wymianie za browara błąd skosował
  3. miałem z tym doczynieniaw e46 316i przyczyną była zanieczyszczona sadzą przepustnica! smarowanie linki nie pomagało wiec rozebrałem do umycia i zlozyłem spowrotem od razu wyczułem ze sie nie przycina i przy okazji krokówke przemyłem
  4. srubka na dole pedału i powinien wyjsc cały ale co do tego pewnosci nie mam dawno nie robiłem z potencjometrem :(
  5. to nie świece!!! w takiej temp auto odpala samym cisnieniem swieca pomaga przy dużym mrozie! sprawdz se chłopie ciśnienie na tlokach bo obawiam sie żes kupił zajechany silnik i bedziesz mial problem za problemem podczas jazdy jak depniesz do konca mocno kopci????( moga to byc lejace wtryski)
  6. nyguss-spec bmw

    318 zawieszenie

    podejrzewam po opisie ze to przód auta? sprawdz te mocowanie amorka na górze tam luzy powoduja stukanie! ale skoro dianosta tego nie widzi hmmmm? najlepiej sprawdzisz luz jak uniesiesz auto na maxa i sprobujesz podniesc recznie kolo tak zeby zszedł sie amortyzator< bedzie on stawiał opór i wtedy zobaczysz czy sie zchodzi czy unosi cały!(patrz na srube od góry auta) pozdro
  7. wyjmij pedał odłączajac kostke! zobaczysz takie dziwne biale plastiki na których pracuje cały pedał! nie polecam wd40 lepiej zwykłego smaru wd40 szybciej sie zaciera
  8. Masz gdzieś zwarcie w aucie i ciagnie ci prad na postoju! nie widze wytlumaczenia dla nowego akumulatora, jak laduje i kontrolka sie nie pali poszukaj miernikiem obciazenia po zamknieciu auta (posłuchaj przekazników czy cykają ,potem zobacz radio,wexlarke,ewentualnie wentylator,nawiew,) coś bierze prąd ładowany akumulator z dnia na dzień nie siada spróbuj wziasc do domu i naladowac prostownikiem poczekac z 2-3 dni i zobacz czy trzyma napiecie bo zdarza sie ze samoistnie sie rozladuje jak jest trafiony i ma zwarcie na płytach w środku
  9. hmmm ładowanie prad ok 13.5V przy wyłaczonych odbiornikach typu swiatła ,ogrzewanie,wycieraczki itd przy właczonych odbiornikach napiecie nawet do 14,6V jak komp nie pokazuje błedu akumulatora to znaczy że prad jest ok
  10. mozliwe że to lożysko docisku ale diagnoza przez internet naprawde cieżka! nie szukaj skrzyni tylko docisku bo i tak przy wymianie to samo sie rozbiera a skrzynia prawdopodobnie kilka razy wiecej kosztuje jak owe łożysko( spisz nr i szukaj samego lozyska bo moze to byc jako komplet tylko dostepne nowe) popatrz tez łozysko na alternatorze bo dzwiek moze zmylic nie jednego
  11. To opisałeś samą regulacje szczek,nie naciagniecie linki linke naciagniesz w srodku auta jak zdejmiesz oslonke dzwigni recznego, a co do regulacji ;krecisz sruba(nie taka prosta sprawa wez srubokret plaski i przesuwaj o ząbek ) regulacyjna az zlapie i zahamuje wtedy delikatnie luzujesz i powtarzasz manewr z drugiej strony tak jak kolega pisal ale bez zdjecia kola nie probowałem kola musisz zdjąc wtedy cos tam przy latarce przez dziure zobaczysz inaczej zapomnij pozdro
  12. nyguss-spec bmw

    316i sonda lambda

    przepala-czyt wiecej pali odma nowa servis ok 165zł(Szczecin BMW),uzywka choc dobrze wygladała nie działała prawidlowo wymiana okolo 20zł( samemu 25min) efekt hmmm inna praca silnika i na kompie równomierna praca sond( przy uszkodzonej odmie na jałowym biegu 1 sonda nie pracuje prawie wogóle stad ta sadza)no i to przyspieszenie INNE auto sie zrobilo oczywiscie najpierw sie upewnij czy ta odma jest trafiona!( odkrec korek wlewu oleju na biegu jałowym i zobacz czy ssie powietrze, jak syczy i ssie to do wymiany)
  13. tu raczej naciagniecie nie pomoze wyregulowac trzeba szczeki a jak nie dasz rady tak to trza wymienic na nowe i wyregulowac
  14. To że praca silnika sie zmienia to normalne (zmniejsza sie cisnienie oleju) a że nie chlapie to też dobrze bo na małych obrotach gesty olej poprostu nie bryzga na boki. to niestety bez diagnostyki za zywca nic nie pomoge, obawiam sie ze ciagnie gdzies lewe powietrze i ma go za dużo w stosunku do dozowanego paliwa stad ten błąd popatrz wężyki gumowe i sama przepływke powodzenia i pozdrawiam
  15. no własnie ten waz nr3 u mnie palec wchodził i dziwnie syczał! po wymianie troche sie polepszyło nie falował, ale niedawno wymieniłem też odme na nowa z serwisu teraz to dopiero dziala jak należy!(uzywka nie pomogła) przy okazji kupilem zamiennik czujnika wałka rozrzadu bo wyskakiwał co jakis czas błąd] powiem tak BMW teraz jezdzi jak z pod igły i zero falowania dziwnym objawem bylo osadzanie sadzy na wydechu przez ta odme ale wszystko ustało jak reką odjął a wierzcie mi komp normalnie wariowal jak podłaczałem(sondy,przepływka,dolot) normalnie głupiał u ciebie troche duzy jest ten skok na skazówce w tak krótkiej chwili-sprawdz czy obroty rzeczywiscie tak skacza na silniku czy tylko wskazówka sobie wariuje bo to może byc zwykle zwarcie na oporniku w liczniku
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.