Skocz do zawartości

Schemat podłączenia alarmu


Rekomendowane odpowiedzi

Sorki ale chyba nigdy w zyciu nie ogladales programu "Adam Slodowy -zrob to sam".Troszke znam sie na kabelkach,rezystorkach lub jak kto woli oporniczkach itd. ale nie mam zielonego pojecia czemu maja sluzyc te fotki,gdyby nie te pedaly od sprzegla i chamulca obstawialbyn ze to raczej obwody jakiej pralki czy cos takiego.....

 

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do rezystorków to powiedziano mi, aby je wstawić (100k). Ja się na tym nie znam, ale koleś który już zakłdał alarmy tak mi doradził i wlutowałem. Zresztą i tak ich nie widać, a wszystko działa (więc napewno nie szkodzą).
http://www.dami.pl/~wiktorc/BMW/tuning.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jak juz robisz jakies fotki niech beda w jakis sposob opisane(co podpiac w jakiej kostce,jaki kabelek itd.) tutaj nie wszyscy sa fachowcami od elektryki samochodowej,a wiec jak juz cos robisz to rob to tak aby pomoc innym.A poza tym wcale sie nie czepiam.

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanko z troche innej beczki :) nie wiem czy taki temat yuż był, bo nie znalazłem - chodzi mi o zabezpieczenia w ogóle. Co najlepiej się sprawdza.

może macie jakieś sugestie ?? dziex za odpowiedż:)

Teraz mam tylko wspomnienia..... http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=19333
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

Mam podobny problem...

Chciałbym założyć alarm do mojej E36 316 ale z 1991 roku. Czy ktoś może mnie poratować schematem elektrycznym do mojego autka??

A jeśli ktoś samodzielnie montował juz alarm to proszę o jakies porady (jakie kolory kabli, w jakie kostki się wpiąć i tym podobne)

Będę bardzo wdzięczny... Dzieki..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja zawsze pod centralny podłączam sie tak:

http://img50.imageshack.us/my.php?image=centralnywe367gt.jpg

Nie robię w ten sposób zakłóceń w pracy centralnego zamka i można drzwi spokojnie otwierać i zamykać także z kluczyka.

W sytuacjach kiedy klient żąda całkowitego zabezpieczenia co polecam, a polega to na całowitym odłączeniu wkładki zamka od mechanizmu zamka poprzez usunięcię cięgna łączącego i zastosowaniu zaślepek kasety drzwi takich jak w tylnich drzwiach.

Otwieranie i zamykanie odbywa się wóczas z pilota. Ponieważ przy takim podłączeniu występuje ryglowanie co jest bardzo istotne, wypuszczam ukryty przewód do podłączenia tylko drugiego akumulatora w przypadku rozładowania akumulatora w samochodzie.

 

Podłączenie to dokonuję z lewej strony od kierowcy za głośnikiem w wiązce do lewych drzwi.

 

W wolnej chwili przygotuję własny schemacik podłączenia alarmu z opcją zamykania i otwierania centralnego, ryglowania i domykania szyb w wersji Coupe, co jest nielada wyzwaniem i nawet fabryka dała sobie z tym spokój jako dodatkowe rozwiązanie.

 

Co do reszty podłączeń alarmu to z lewej strony auta nad nogami kierowcy jest najlepsze miejsce.

Przy kolumnie kierowniczej mamy wtyczki do zespołu włączników przy kierownicy i stacyjki.

Czarna wtyczka to do kostki stacyjki i z niej możemy wyprowadzić zasilanie stałe (czerwony gruby przewód) zasilanie po zapłonie (fioletowy gruby 1 stopień)

Biała wtyczka lub mleczno przeźroczysta to do włącznika kierunków i tu wyprowadzamy przewody do kierunków (szary i niebieski)

Odcięcie zapłonu nie opiszę gdzie robię i na czym.

Wpięcia pod czujniki drzwi lepiej jest wykonać przy module centralnego zamka za schowkiem z prawej strony stosując najlepiej diody zaporowo pomiędzy przewodami (brązowo-szary, brązowo-czerwony, brązowo-fioletowy) Najlepiej jest przemierzyć dokładnie przewody, gdyż występowały zmiany rocznikowe i stosowane były także brązowo-niebieski, brązowo żółty.

I to tyle z ważniejszych podłączeń.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W wolnej chwili przygotuję własny schemacik podłączenia alarmu z opcją zamykania i otwierania centralnego, ryglowania i domykania szyb w wersji Coupe, co jest nielada wyzwaniem i nawet fabryka dała sobie z tym spokój jako dodatkowe rozwiązanie.

 

jak takie cos przygotujesz to ja sie na to pisze :D

a wgole kazda wersja ma domykanie szyb poprzed dluzsze przytrzymanie przekreconego kluczyka ?? bo nie wiem czy poprostu u mnie tego nie ma czy jest cos zje****

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podlaczenia alarmu w cale nie jest takie trudne,vicia ma prawie dobrze zrobione tylko strasznie haotycznie to wyglada,a wiec sprawa wyglada tak:

 

do wpiecia alarmu pod centralny zamek potrzebne sa dwa plusy wychodzace z alarmu.Najlepiej jest wpiac sie pod komp. central. zamka (znajduje sie on po stronie pasazera,za schowkiem,przykrecony jest do prawej scianki za komp.silnika {czarna puszka z dwoma wtyczkami jedna jest biala ma 26 pinow} ) . Biala wtyczka ma malutkie cyferki (nr.pin), 24 pin to zamykanie 25 otwieranie (sterowane sa plusem,tam wpinamy sie w kabelki), jezeli chcecie miec ryglowanie zamka + zalaczanie seryjnego alarmu to musicie rozebrac puszke i tak jak ma na zdjeciu miedzy pinem 24 a 19 trzeba wlutowac diode prostownicza bialym paskiem do pinu 19.

Podłaczenie po kierunkowskazy:

u siebie wpielem sie pod przycisk od swiatel awaryjnych (wystarczy je wlaczyc i probowka sprawdzic gdzie pojawie sie prad ) nalezy w tym wypadku takze uzyc diody prostowniczej paskiem do wlacznika.

Dzwi:

najszybciej jest podlaczyc sie pod lamke w suficie (sprawdzic gdzie pojawie sie masa po otworzeniu dzwi i wpiac sie kabelkiem

Odlaczenie zaplonu :

tego u siebie nie robilem poniewaz mam seryjny alarm

 

w razie problemow piszcie na maila

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

Wielce uczeni Panowie uprzejmie prosze o pomoc w temacie:

 

Jaki sygnał podać do modułu DME by zastapić fabryczny immobilaizer w E36 compact 318ti.

 

Sytuacja wygląda następująco:

 

Zabrałem się własnie za wymiane 1,6 na 1,8 M42, ale do e 30 wkładam M42 z E36 kompakt. I jeszcze stoję ( dwa tygodnie temu zacząłem robotę, bo nie wiem jak zastąpić fabryczny immobilazer, który się znajdował w macierzystym E36 318ti Compact z 1995 r.

 

Silnik przekładam wraz z modułem DME i zapłonowym, oraz z całą wiązką silnika, łączenie jest na głównej wtyczce silnika, wszystko połączyłem, rozpracowałem, tylko jeszcze podjechać do tłumikarza, by wydech dorobił, a potem dopasować filtr powietrza... :D, a tu nie startuje rozrusznik, pompa paliwa, zapłonu nawet nie sprawdzałem. :cry2:

 

Po pierwsze gdzie mogę znaleźć techniczny szczegółowy opis działania fabrycznego immobilaizera wywołującego blokadę sterownika DME i znoszącego ją,

 

Po drugie, jesli ktoś już to sprawdził: Czy ktoś wie jaki sygnał puścić do kabelka zielonego 0,35 mm i czarnego 0,5 mm znajdujących się w głównej wtyczce silnika? - Bo wedle mojej wiedzy sa to kabelki sterujące blokadą sterownika DME.

 

 

:modlitwa:

 

 

A złodziej wszystko wiedzą, i nie powiedzą... :twisted2:

 

Pozdrawiam wszystkich i czekam na odpowiedź.

 

Tu albo na nowym poście: [ALARM] Proszę o sygnał do modułu DME odblokowania immobilaizera E36

 

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=25402&start=0&postdays=0&postorder=asc&highlight=

 

 

 

 

Pogadaj, a potem "zrób to sam" oraz zajrzyj na: realoem.com
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 lata później...
mam troche problem podobny, mam compacta i w sterowniku mam zamiast bialej rozowa wtyczke, otwieranie dziala mi, jednak gdy podaje na zamkniecie plus to raz sie zamknie i znow dlugo nie dziala, i znow bez dziala raptem raz. pozdrawiam :cry:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 11 miesięcy temu...
Witam, kupiłem na allegro alarm maxi power i chciałem go zamontować w mojej bmw cabrio 95 rok , myślałem że poradzę sobie go założyć lecz spędziłem trochę czasu spaliłem kilka bezpieczników i ie wiem gdzie go podpić aby działał centralny zamek , nadmieniam że centralny zamek mam firmowy lecz nie działa z kluczyka i chciałem podłączyć na pilota . Proszę o jakiś schemat gdzie go wpić aby działało .Pozdrawiam .
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.