Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

co polecicie regenerowany oryginał PIERBURG klik

czy może nowy zamiennik NO NAME klik

Pacjent to E39 530d 02/2000

Edytowane przez Krrizz
GOLD CZEJJJN
Opublikowano
co polecicie regenerowany oryginał PIERBURG klik

czy może nowy zamiennik NO NAME klik

Pacjent to E39 530d 02/2000

Witam! ja mysle ze lepiej dołożyć i kupić nowe z oryginalu !!! a te podróbki lub naprawione to nie jest to .....

Opublikowano
Założyłem regenerowaną z Brzegu , ale zrobiłem dopiero 1500 km. Jest cicho i jedzie. Też pytałem na forum , ale nikt nie odpowiedział. Dzwoniłem przed zakupem i rozmawiałem z właścicielem, wzbudził moje zaufanie. Ładnych parę lat wstecz, sam zregenerowałem pompy w passacie i w polo , w tamtym czasie pompa do zbiornika do passata kosztowała 1200 zł. Naprawa-regeneracja polegała na rozebraniu tego co nierozbieralne , wymianie szczotek , złożeniu i chwili strachu przy uruchamianu w zbiorniku ( benzyna). Zrobiłem na niej 148.000 , moim zdaniem przyzwoity wynik. Zasada regeneracji jest podobna, oprócz szczotek wymieniają jeszcze komutator .Wybór należy do Ciebie. Pozdrawiam
Opublikowano

Miałem jakiś czas temu podobny problem. Zastanawiałem się co wziąć, oryginał czy zamiennik. Ja powiem tak, jeśli chciałbyś zaoszczędzić i kupić NO NAME, to chyba lepiej zregenerować swoją lub kupić już po regeneracji. NO NAME to w większości trzepane masowo w chinach rzeczy, którym często, gęsto odpowiednie spasowanie elementów jest obce. Nie wspominając już o jakości tych podzespołów. Można więc wnioskować, że szansa na awarie jest wysoka, choć z pewnością są egzemplarze, które wytrzymują dużo. Zależy czy lubisz loterie.. A regeneracja jak pisał cdromek, to w większości wymiana szczotek i może jeszcze komutator. Reszta części zostaje nietknięta. I są to jakościowo elementy dobre. Czyli lepiej regeneracja z dwojga tych rzeczy. Ale jest jeszcze inny punkt widzenia. Zależy czy Twoja jazda to wyjazd rano do pracy, po południu zakupy, później dom, czy może jednak przemieszczasz się na większych dystansach? Ja w większości jestem w trasie i przemieszczam się po całej europie i awaria w moim wypadku gdzieś w Austrii na autostradzie lub Francji, równała by się potężne koszty zwiezienia do warsztatu, później pewnie jeszcze dubeltowa stawka w warsztacie dla obcokrajowca.. A tego bym nie chciał. Dlatego ja kupiłem oryginał i tylko dlatego żeby zaoszczędzić. Ale powiem szczerze, że jeśli jeżdził bym tylko po moim mieście, to może i nawet skusił bym się na NO NAME, chociaż patrząc na różnicę w cenie 190zł NO NAME i 250zł po regeneracji, to wziąłbym bez wątpienia tę drugą opcję. Nawet jeśli walnie Ci na drugim końcu miasta, to wymiana samemu, to 15 minut:) Ale one spokojnie 100 000tyś km powinny robić bez szemrania!

 

Wybór należy do Ciebie.

Opublikowano

z zasady nie kupuje NO NAME, gdyż w ogólnym rozliczeniu zazwyczaj wychodzi drożej (reklamacje transport robocizna + czas oczekiwania).

 

czy ktoś ma jeszcze regenerowana pompę PIERBURG 'a ??

GOLD CZEJJJN
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

kupiłem regenerowaną pompkę paliwa z serwisu zajmującego się regeneracją

 

kupiłem ja ponieważ ciśnienie na listwie jakie dawało wynosiło 3.4bara

http://www.bmw-klub.pl/forum/preview.php?path=http://i23.photobucket.com/albums/b398/krrizz/1_1.jpg

 

po zamontowaniu nowej-regenerowanej ciśnienie paliwa nadal jest takie same

 

Czy możecie powiedzieć co oprócz pompy paliwa jeszcze sprawdzić (filtr paliwa jest nowy kneht)

 

będę wdzięczny

GOLD CZEJJJN
Opublikowano
3,4 to w granicach normy. Jakie masz objawy?
Wszyscy wiedzieli że tego nie da się zrobić. Aż pojawił się jeden co nie wiedział...i zrobił.
Opublikowano
w sumie to żadne, w wątku INPA powiedziano mi że tak ciśnienie powinno być ok 4bary i pompka się kończy , więc kupiłem nowa-regenerowaną i ciśnienie jest nadal takie same.
GOLD CZEJJJN
  • Członkowie klubu
Opublikowano

Krrizz nie wymieniaj części na zapas bo na forum ktoś tak napisał. Czy oprócz za niskiego ciśnienia miałeś jakieś inne objawy? Problemy z zapalaniem? Mułowatość silnika? Jeśli nie to wymiana była moim zdaniem niepotrzebna :8) Wsiadaj do auta, ciesz się jazdą i nie zastanawiaj się na wyrost czy trzeba coś wymieniać :cool2: Martwić się będziesz jak coś padnie, na zapas nie ma sensu :mrgreen:

 

Pozdrawiam!

Opublikowano
w sumie to żadne, w wątku INPA powiedziano mi że tak ciśnienie powinno być ok 4bary i pompka się kończy , więc kupiłem nowa-regenerowaną i ciśnienie jest nadal takie same.

 

3.4 masz na wolnych? sprawdzałeś moze przy obciązeniu do ilu spada?

Co Ci pokazuje za cisnienie inpa gdy pompka nie pracuje?

 

Pytam bo u mnie na wolnych jest 3.79, a przy obciażeniu nawet 3.29, a na postoju gdy pompka nie pracuje jest 0,97 u mnie - cisnienia w układzie nie ma więc gdybam że powinno być 0?

Cały czas mi sie wydaje że 193 km powinno szybciej przyspieszać :?

 

Dzięki za odp.

Opublikowano
jak sprawdzic jakie jest cisnienie na każdej z pomp? w sobote auto po prostu mi zgaslo i juz nie odpaliło, kupiłem na szybko pompe ta w baku bo ona wzbudzała moje podejrzenia od poczatku - popiskiwała jak było mało paliwa, wymieniłem i okazało się że auto zapala , jezdzi ..ale do 3 tys obrotów i dalej nic , dzis rano odpalilem auto by pojechac do pracy zaczelo cos burczec pod nogami i auto znowu zgasło... czy teraz druga pompa, jak sprawdzić która to ? czy tajwan w baku ? czy ta w produ.. nie mam za bardzo checi wyjmować tej w baku bo zabawy było na 4 godziny:/
Opublikowano
3,4 bar mam na wolnych obrotach

przy dodawaniu gazu dochodzi do 3,2bar

 

Czyli przy przegazówce na postoju?

Ta regenorowana chodzi Ci całkowice cicho?(stara "buczała"?)

 

Moja lekko buczy od poczatku jak mam auto, tj. juz prawie 1,5 roku :|

 

Ma ktos jeszcze moze jakieś doświadczenia z regenerowanymi?

Opublikowano

Mentos1

wielokrotnie było o tym pisane to pompka pod fotelem kierowcy firmę zajmującą się regeneracją masz w 1wszym poście

 

jeśli nie masz pewności możesz sprawdzić ciśnienie jakie daje pompa paliwa

albo poprzez program do diagnostyki albo zrobić trójnik i podpiąć manometr

GOLD CZEJJJN
Opublikowano
Mentos1

wielokrotnie było o tym pisane to pompka pod fotelem kierowcy firmę zajmującą się regeneracją masz w 1wszym poście

 

jeśli nie masz pewności możesz sprawdzić ciśnienie jakie daje pompa paliwa

albo poprzez program do diagnostyki albo zrobić trójnik i podpiąć manometr

 

chciałem spytac jak to można zrobić na własny sposób ponieważ auto trzeba przytargać do mnie do domu a teraz nie wiem czy to padła na 100% ta w progu czy w baku (mogla być wadliwa jako nowa) rozumiem że komputer by mi pokazał nawet jak auto nie odpala która z pomp podaje za niskie cisnienie ?

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Przerabiałem temat pompy progowej jakieś 3 miechy temu.

Przekręcasz kluczyk do zapalenia się kontrolek. Jeśli wszystko jest sprawne to powinieneś słyszeć niezbyt głośne buczenie spod fotela kierowcy - to odpala się pompa progowa. Jeśli buczy dosyć głośno, znaczy się - pada. Jeśli nie buczy w ogóle - padła. Jeśli nie buczy Ci i auto nie odpala - postukaj nogami dość mocno w podłogę. Po którymś razie powinna załapać i auto się odpalić - taką wskazówkę dostałem i tak faktycznie było u mnie - po tupaniu w podłogę i 3 próbie, auto odpaliło - wtedy masz już pewność na 1000% że to pompa progowa wybiera się na emeryturę. Ja wymieniłem na oryginał - Pierburga. W serwisie BMW - Stando Wrocław - z uwagi na brak czasu na poszukanie gdzieś taniej - kosztowało mnie to 950pln z wymianą. Po wymianie wszystko chodzi git - majonez.

Pozdrawiam.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.