Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam ostatnio po zmianie kół na letnie (oryginalne 16cali) auto lata po całej drodze.Auto kupiłem na zimówkach i było ok. Do beemki dostałem papiery dotyczące wymiany amortyzatorów przednich.Dodam że auto oryginalnie wyszło jako m-pakiet a wychodzi że poprzedni właściciel wymienił amortyzatory przednie na Bilstein vne 4419 i vne4420 czyli b4.

:duh: Koledzy mam pytanie czy mozna wymienić same amortyzatory od seryjnej wersji bez wymiany sprężyn.I co mam teraz zrobić z tylnymi amortyzatorami(bo nadają sie do wymiany)Kupić od m-pakieta bilsteina B36-1526 czy juz zwykłe bilsteinyb4 BNE-2752(seryjne) :?: :mad2: Koledzy proszę o waszą pomoc :modlitwa:

Opublikowano

To że auto wyszło w M-Pakiecie nie oznacza od razu że ma zawieszenie M-Technik. A Twoje ma :?: Sprawdzałeś w Vinie :?:

 

Może to od opon zależy że auto Ci "tańczy" jesteś pewien ze to amorki :?:

 

Jeśli poszły Ci amortyzatory a masz seryjny zawias to B4 lub B6 będą ok. Jeśli masz M-Technik to powinieneś wsadzić B8 (drogie) inaczej auto podniesie się do góry a zawieszenie straci swoje właściwości.

Pozdrawiam.

Krzysiek


Było:

E36 318 is coupe 93'

E36 323i sedan 97'

Opublikowano
To że auto wyszło w M-Pakiecie nie oznacza od razu że ma zawieszenie M-Technik. A Twoje ma :?: Sprawdzałeś w Vinie :?:

 

Może to od opon zależy że auto Ci "tańczy" jesteś pewien ze to amorki :?:

 

Jeśli poszły Ci amortyzatory a masz seryjny zawias to B4 lub B6 będą ok. Jeśli masz M-Technik to powinieneś wsadzić B8 (drogie) inaczej auto podniesie się do góry a zawieszenie straci swoje właściwości.

 

Kolego według vinu mam takie coś

704 M SPORT SUSPENSION

a poprzednik wstawił b4 czyli spartolił cały efekt emki :evil:

Opublikowano
A no to fakt.

Powinny być B8.

Poszedł na taniochę

A czy jest możliwość zmiany amortyzatorów z b8 na b4 bez wymiany sprężyn. :doh:,bo już niewiem co mam zrobić z tylnymi amortyzatorami,czy kupić w tym przypadku od seryjnego żeby w miare stał równo a może kupić od m-pakieta :shock: Koledzy co proponujecie pozdrawiam Bartezz

Opublikowano
Witam ostatnio po zmianie kół na letnie (oryginalne 16cali) auto lata po całej drodze.Auto kupiłem na zimówkach i było ok.

zimowe są wąskie , teraz pewnie na alu masz szeroką oponę i to może być wina że auto się źle zachowuje , po prostu wyrzuca z kolein do normalne przy szerokiej oponie

Opublikowano
OT a propos zawieszenia mojego BMW. Mam w VIN'ie napsane między innymi S226A SPORTS SUSPENSION SETTINGS jakie moge mieć amortyzatory?

tzn.że masz M-TECHNIKA

Bilsteina B8 możesz włożyć

Opublikowano

tak jest to oryginalne sportowe zawieszenie M-technika

jak podasz vin to dobiorą Ci dedykowane Sachsa amortyzatory

Opublikowano
A no to fakt.

Powinny być B8.

Poszedł na taniochę

A czy jest możliwość zmiany amortyzatorów z b8 na b4 bez wymiany sprężyn. :doh:,bo już niewiem co mam zrobić z tylnymi amortyzatorami,czy kupić w tym przypadku od seryjnego żeby w miare stał równo a może kupić od m-pakieta :shock: Koledzy co proponujecie pozdrawiam Bartezz

 

Kolego ja u siebie również mam zawias M i bez problemu założyłem zwykłe Bilsteiny B4 bez zmiany sprężyn i wszystko gra, jedyny minus a może plus że autko poszło delikatnie w górę

Ten post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko mnie w dniu jutrzejszym,ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów bez podania przyczyny.
Opublikowano
A no to fakt.

Powinny być B8.

Poszedł na taniochę

A czy jest możliwość zmiany amortyzatorów z b8 na b4 bez wymiany sprężyn. :doh:,bo już niewiem co mam zrobić z tylnymi amortyzatorami,czy kupić w tym przypadku od seryjnego żeby w miare stał równo a może kupić od m-pakieta :shock: Koledzy co proponujecie pozdrawiam Bartezz

 

Kolego ja u siebie również mam zawias M i bez problemu założyłem zwykłe Bilsteiny B4 bez zmiany sprężyn i wszystko gra, jedyny minus a może plus że autko poszło delikatnie w górę

 

A jeśli nosisz rozmiar buta 45 i kupisz sobie 48 to też bez problemu wejdą tylko będą trochę przy duże nie :?: :duh:

Nasza polska rzeczywistość :twisted:

Pozdrawiam.

Krzysiek


Było:

E36 318 is coupe 93'

E36 323i sedan 97'

Opublikowano
Panowie moje pytanie brzmi :D Jeżeli poprzednik zmienił amortyzatory z przodu z b8 na b4 to ja teraz wymieniająć amortyzatory z tyłu jakie powinienem założyć :?: b8 czy b4 żeby to wyglądało z sensem :shock:
Opublikowano
Panowie moje pytanie brzmi :D Jeżeli poprzednik zmienił amortyzatory z przodu z b8 na b4 to ja teraz wymieniająć amortyzatory z tyłu jakie powinienem założyć :?: b8 czy b4 żeby to wyglądało z sensem :shock:

 

odpowiedz juz byla powinny byc b8 na dwoch osiach porada ze b4 na tyl bo poprzedni wlasciciel zalozyl b4 z przodu nie powinna pasc na tym forum zaloz b8 na dwie osie a jak chcesz zeby bylo tanio to zmien sprezyny na zwykle i juz zawsze laduj b4

W związku ze złym stanem zdrowia nie prowadze już napraw BMW !!!!

A i od forum zacząłem leczenie :D

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
koledzy tez mam zawieszenie M-Technick i tez przyjdzie czas do wymiany amorków tylko ze moja bunia to e46 czy to niej to tez amorki B8 czy z jakims innym oznaczeniem ?

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=159&t=161201 Zapraszam do galerii

Sprzedam

Przekaźniki modułu komfortu do E46 3-Seria, M3, E83 X3, E52 Z8 , Z4 E85, E53 X5 E39, M5 E38 - centralny zamek, podnośniki szyb)

Zdjęcia przekaźników w galerii

Opublikowano
Ja mam sprężyny z niebieskimi kropkami i podobno mam utwardzone, obniżone zawieszenie. Czy mogę zatem włożyć amortyzatory standardowe, czy muszę jakieś inne?
Freude am fahren...
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

226A SPORTS SUSPENSION SETTINGS

338 M SPORTS PACKAGE II

 

Czego dotyczą te kody ?

 

338 to na pewno wahacze m-technik - tyle wiem.

Opublikowano
A no to fakt.

Powinny być B8.

Poszedł na taniochę

A czy jest możliwość zmiany amortyzatorów z b8 na b4 bez wymiany sprężyn. :doh:,bo już niewiem co mam zrobić z tylnymi amortyzatorami,czy kupić w tym przypadku od seryjnego żeby w miare stał równo a może kupić od m-pakieta :shock: Koledzy co proponujecie pozdrawiam Bartezz

 

Kolego ja u siebie również mam zawias M i bez problemu założyłem zwykłe Bilsteiny B4 bez zmiany sprężyn i wszystko gra, jedyny minus a może plus że autko poszło delikatnie w górę

To samo jest u mnie i przód troszeczke pieje za wysoko

:o co nie wyglada za fajnie :duh:

  • 1 rok później...
Opublikowano

Odświeżę temat troszkę koledzy , czy jest jakaś alternatywa dla tylnych amortyzatorów pod zawieszenie M-technik?

Pomijając B8 , bo wywalić 1000zł na 2 amory to na tą chwile dla mnie jakiś nieporozumienie :|

UWAGA!Brak dachu!

"Nie ma na świecie przyjaźni, która trwa wiecznie. Jedynym wyjątkiem jest ta, którą obdarza nas pies." /Konrad Lorenz/

Opublikowano

Co wy się na te B8 uparliście.

Też mam M-pakiet i wymieniałem z tyłu amoryzatory. W realOEM poszukaj sobie numerów i kupisz z jakiej firmy będziesz chciał (na pewno odpowiedniki produkuje kilka firm). Ja kupiłem Sachsa bo takie były zakładane w fabryce.

Po ściągnięciu starych, na nich znalazłem dokładnie taki sam numer BMW, jak na nowych które kupiłem. Producentem starych było BOGE - jak się dowiedziałem to jeden piec co SACHS. Z resztą numery nie kłamią.

Amoryzatory nowe SACHS ADVANCE - 250PLN sztuka.

Na tym forum jest chyba kolega o nicku:czescidobmw (czy jakoś podobnie) on Ci też dobierze. Od niego się dowiedziałem że boge to sachs.

 

viewtopic.php?f=68&t=100506

Opublikowano
Ok, dzięki za info. :cool2:

UWAGA!Brak dachu!

"Nie ma na świecie przyjaźni, która trwa wiecznie. Jedynym wyjątkiem jest ta, którą obdarza nas pies." /Konrad Lorenz/

Opublikowano
Podłącze się troszeczkę. mam możliwość zakupu sprężyn od m-pakiet E36 318is. A moje zapytanie jest takie, czy podejdą one pod 325i?
Opublikowano
nie podejdą bo 318 to silnik R4 a 325 R6
Bring Me Woman
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Podepne sie do tematu z amorkami na krutko, bo tak jak zawsze odpisuje, to co bedzie docelowo u Ciebie, zalezy od zdolnosci finansowych:) Co do amorkow Bilstein jestem przedstawicielem i moge pomoc cenowo w tej kwestii;) Mam rowniez sachsy i reszte oferty. Natomiast jak ktos trzymal, jezdzil lub przejechal sie na Bilstein od B6 w gore , nie spojrzy na inne;) Pozdro :cool2:
KORZYSTASZ Z WIEDZY BMW KLUB POLSKA? PODZIEL SIĘ WIEDZĄ Z KLUBEM !

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.