Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam mam obecnie 316i 1.6 96r benzyna + LPG ale sprzedaje to auto i w granicach 12000 chcę kupić inne i właśnie jakie chciałbym kupić coś 4/5 drzwi tylko co myślałem 325 td lub 325 tds ale wchodzi w gre bęzyna lub gaz myślałem też o 320 benzyna niechce szaleć tylko się przemieszczać dlatego myślałem o 325td ale chciałbym żęby było jak najekonomiczniej pod względem spalania i eksploatacji pomiędzy disel a benzyna boje się disla bo ludzie piszą że kupować powyżej 96r bo problemy z odpalaniem amoże 1.8 tds lub benzyna prosze o rade bardzo bym chciał disla lecz boje się by nietrafić na takiego zajechanego prosze was orade co kupić za 12000
Tylko BMW jest samochodem , inne auta to wyrób samochodo-podobny.
Opublikowano

Miałem tds-a i każdemu będę go odradzał. zaraz odezwą się Ci co jeźdzą tds-em kupe lat i nic złego nim się nie dzieje - widocznie mają wyjątkowe szczęście.

Td czy TDS to praktycznie ten sam silnik więc wady ma te same.

Obecnie jeżdzę 320i i z czystym sumieniem namawiam Cię na benzynę.

1. Napewno łatwiej kupić za takie pieniądze zadbanego benzyniaka z normalnym przebiegiem (200-250tys) niż diesla w dobrym stanie.

 

2. Koszta ewentualnej naprawy benzyniaka będą nieporównywalnie niższe.

 

3. Ten diesel wcale nie jest ekonomiczny! E34 tds paliła mi 8l - trasa i 10l miasto natomiast 320i pali mi 8l w trasie i 10,5-11l miasto (przy takim samym stylu jazdy). Podejrzewam że 325tds spali mniej niż E34 tds - ale różnica pewnie nie wyniesie nawet 1litra

Opublikowano
Dzęki za porade taki miałem typ 320 benzyna ale namawiało minie dużo ludzi na 325 td lub tds mam teraz compacta 1.6 M43 na sekwęcji zadowolony jestem auto ma 13 rok ja je mam od 3 i jeszcze nic niedołożyłem ale to 3 furtki za mało to dobre dla kawalera
Tylko BMW jest samochodem , inne auta to wyrób samochodo-podobny.
Opublikowano
Miałem tds-a i każdemu będę go odradzał. zaraz odezwą się Ci co jeźdzą tds-em kupe lat i nic złego nim się nie dzieje - widocznie mają wyjątkowe szczęście.

Td czy TDS to praktycznie ten sam silnik więc wady ma te same.

Obecnie jeżdzę 320i i z czystym sumieniem namawiam Cię na benzynę.

1. Napewno łatwiej kupić za takie pieniądze zadbanego benzyniaka z normalnym przebiegiem (200-250tys) niż diesla w dobrym stanie.

 

2. Koszta ewentualnej naprawy benzyniaka będą nieporównywalnie niższe.

 

3. Ten diesel wcale nie jest ekonomiczny! E34 tds paliła mi 8l - trasa i 10l miasto natomiast 320i pali mi 8l w trasie i 10,5-11l miasto (przy takim samym stylu jazdy). Podejrzewam że 325tds spali mniej niż E34 tds - ale różnica pewnie nie wyniesie nawet 1litra

kolego tutaj napisali niedawno o BMW jego częste usterki itp.może cię zainteresuje http://www.bmwpasja.pl/forum/viewthread.php?forum_id=17&thread_id=1378&pid=14013

 

 

kolego Td a TDS to nie to samo,(ale faktycznie korpus silnika jest taki sam) bo TD to zwykły turbo Diesel o mocy 115KM,Natomiast TDS ma dołożony INTERCOOLER i jego moc jest większa 143KM.

Ale wracając do wątku to popieram Cię w 100% że 320I jest lepsze mój znajomy miał 325TDS a ja 320i i on ciągle coś grzebał(min.nastawnik pompy go kosztował coś koło 1600zł) aż sprzedał i kupił 325benzynke a naj zabawniejsze to że pali mu tyle co moja!

Koszty naprawy w zależności od uszkodzonego elementu też nie są duże ja mam 320I i też bym śmiało polecił.Ale na marginesie lepiej kupić 325i bo spalani jest takie same a efekt z jazdy lepszy hehe.pozdrawiam

Opublikowano
Miałem tds-a i każdemu będę go odradzał. zaraz odezwą się Ci co jeźdzą tds-em kupe lat i nic złego nim się nie dzieje - widocznie mają wyjątkowe szczęście.

Td czy TDS to praktycznie ten sam silnik więc wady ma te same.

Obecnie jeżdzę 320i i z czystym sumieniem namawiam Cię na benzynę.

1. Napewno łatwiej kupić za takie pieniądze zadbanego benzyniaka z normalnym przebiegiem (200-250tys) niż diesla w dobrym stanie.

 

2. Koszta ewentualnej naprawy benzyniaka będą nieporównywalnie niższe.

 

3. Ten diesel wcale nie jest ekonomiczny! E34 tds paliła mi 8l - trasa i 10l miasto natomiast 320i pali mi 8l w trasie i 10,5-11l miasto (przy takim samym stylu jazdy). Podejrzewam że 325tds spali mniej niż E34 tds - ale różnica pewnie nie wyniesie nawet 1litra

kolego tutaj napisali niedawno o BMW jego częste usterki itp.może cię zainteresuje http://www.bmwpasja.pl/forum/viewthread.php?forum_id=17&thread_id=1378&pid=14013

 

 

kolego Td a TDS to nie to samo,(ale faktycznie korpus silnika jest taki sam) bo TD to zwykły turbo Diesel o mocy 115KM,Natomiast TDS ma dołożony INTERCOOLER i jego moc jest większa 143KM.

Ale wracając do wątku to popieram Cię w 100% że 320I jest lepsze mój znajomy miał 325TDS a ja 320i i on ciągle coś grzebał(min.nastawnik pompy go kosztował coś koło 1600zł) aż sprzedał i kupił 325benzynke a naj zabawniejsze to że pali mu tyle co moja!

Koszty naprawy w zależności od uszkodzonego elementu też nie są duże ja mam 320I i też bym śmiało polecił.Ale na marginesie lepiej kupić 325i bo spalani jest takie same a efekt z jazdy lepszy hehe.pozdrawiam

 

 

no to chyba jusz przesądzone bmw 320 teraz bym poprosił o rade jakie silniki w jakich rocznikach były montowane góra do bo na nowszy mnie niestać muj typ to 96r albo nowszy ewentualnie na co zwrucić uwage.

Pozdrawiam

Tylko BMW jest samochodem , inne auta to wyrób samochodo-podobny.
Opublikowano

Witam!!

Posiadam e36 - 320i i z tego co slysze od innych i z wlasnego doswiadczenia silnik ten (2 litry) jest najgorszym rozwiazaniem do tego samochodu...zaluje bardzo ze kupilem 320 a nie 325 albo 328...Stosunek mocy do spalanego paliwa jest bardzo zly.325 pali mniej a 328 pali jeszcze mniej niz 325 (to sa opinie znajomego mechanika).Moja 320 pali mi w miescie okolo 12-13 litrow benzyny przy normalnej jezdzie a potrafi i wiecej nawet do 16...szczerze odradzam ten silnik w tym aucie...wiadomo ze teraz okrez zimowy i wiecej spali ale to nie zmienia faktu ze nawet dane fabryczne pokazuje ze silnik ten pali wiecej od wspomnianych 2.5 i 2.8...

Zastanow sie jeszcze dobrze

Opublikowano
Witam!!

325 pali mniej a 328 pali jeszcze mniej niz 325 (to sa opinie znajomego mechanika).

a m3 pali mniej niz 328 dalej sam sobie dopisz... :duh:

Myslisz ze 328 spali mniej niz Twoje 2.0 w miescie, kup sobie 328 sprawdz i wiecej bzdur nie pisz.

aha i zapytaj znajomego mechanika jakie miał samochody, tylko nie o jakich słyszał tylko jakie sam miał, bo jak ja jestem u mechanika też mnie pyta ile to spali jak chodzi itp, moge mówic co chce....

Opublikowano
2 litry jest taki sobie - ładny dźwięk i relatywna bezawaryjność - moc średnia, ale 150 koni to mało nie jest. Silnik 4 cylindrowe to tylko M43, albo is (M42 i M44) - zresztą isy dają najlepszy stosunek mocy do spalania - niestety występują praktycznie tylko w coupe i w compakcie (w sedanie też były ale mało).
Opublikowano
A co sądzicie o tym

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C7828394

Czym ten silnik to lepsze rozwiązanie niż bez vanos , nowszy niby ,

I czym się sugerować przy blacharce , żeby wykluczyć powypadkową przeszłość

 

no i właśnie kupiłbym BMW 4/5 FUTEK ALE NIECHCE SIĘ WPAKOWAĆ jedni muwią że td,tds nie bardzo bo trzeba często grzebać że benzyna o wiele lepjej a nagle że 320 to szajs

A ja potrzebuje naprawde fachowej porady nie wyjątku bo ktoś akurat miał pecha i trafił złom a nie samochód

 

Morze ktoś z was kupił TD z przebiegiem 200000 I pojeździł tym pare lat bo tylko ktoś taki może mi powiedzieć jak to wygląda bo mówią ludzie że to dobre silniki.

Bęzyna też z chęcią tylko 2 czu 2.5 jak będzie z eksploatacją prosze o to bo nieznam się na tym a zakładam że kupie ałto kture będzie ładnie cykać tylko co po NP: Kilkunastu tysiącach co się będzie szybciej sypać bęzyna czy disel oczywiście jaśli mam kupić td które spali tyle co bęzyna to po co mi to.

Tylko BMW jest samochodem , inne auta to wyrób samochodo-podobny.
Opublikowano
2 litry jest taki sobie - ładny dźwięk i relatywna bezawaryjność - moc średnia, ale 150 koni to mało nie jest. Silnik 4 cylindrowe to tylko M43, albo is (M42 i M44) - zresztą isy dają najlepszy stosunek mocy do spalania - niestety występują praktycznie tylko w coupe i w compakcie (w sedanie też były ale mało).

 

w końcu dobrze powiedziane niekturzy piszą co słyszą a praktyki zero a tu chodzi o troche doświadczenia (popieram)

Tylko BMW jest samochodem , inne auta to wyrób samochodo-podobny.
Opublikowano
Witam!!

325 pali mniej a 328 pali jeszcze mniej niz 325 (to sa opinie znajomego mechanika).

a m3 pali mniej niz 328 dalej sam sobie dopisz... :duh:

Myslisz ze 328 spali mniej niz Twoje 2.0 w miescie, kup sobie 328 sprawdz i wiecej bzdur nie pisz.

aha i zapytaj znajomego mechanika jakie miał samochody, tylko nie o jakich słyszał tylko jakie sam miał, bo jak ja jestem u mechanika też mnie pyta ile to spali jak chodzi itp, moge mówic co chce....

 

mechanik mial kilka samochodow marki BMW miedzy innymi seria 7 -5.5 litra i zajmuje sie tylko samochodami marki bmw wiec chyba wie co mowi

Opublikowano

Nie oszukujcie się tym że 325 czy 328 spali mniej niż 320. W określonych warunkach może palić podobnie ale na dłuższą metę z pewnością nie wyjdzie mniej!

Sam szukałem bety z większym silnikiem ale znalezienie takiej w naprawdę dobrym stanie i za normalne pieniądze to cud. Oczywiście można szukać za granicą ale akcyza jest zaporowa.

Tak czy siak 320 to już 6-cylindrówka i jej kultura pracy, dzwięk, elastyczność (zwłaszcza na vanosie), bezawaryjność jest nie porównywalna do 4-cylindrowca (chociażby był to is).

Opublikowano

Też bym radził szukać 325i, 323i, a najlepiej 328i.

 

Koszty eksploatacji nie dużo większe, a przyjemność z jazdy bez porównania :lol:

 

Co do spalanie to według danych producenta:

 

Miasto:

320i - 11,4

325i - 13,2

323i - 11,4

328i - 11,6

 

Moja rada. Pozbieraj jeszcze trochę kasy i szukaj 328i :D

Pozdrawiam

Smykoo

Było: e30 320i & e36 325i

Opublikowano

a mam pytanko ile kosztuje zarejestrowanie 320i z 1994 roku na niemieckich tablicach , koleś mi mówił 1200 zł , czy to prawda bo nie chciałbym się naciąć na koszta .

pozdrawiam

Opublikowano

Koszt zarejestrowania samochodu sprowadzonego z zagranicy dzieli sie na dwie kategorie;

1- pojemność silnika do 2L włącznie koszt 3.6% wartosci samochodu

2-pojemność silnika pow. 2L koszt 13.5 % wartości samochodu ale ta kategoria z dniem 01.03.2009 ulega zmianie i bedzie wynosiła 18.5%

Więc na 13.5 % żeby sie załapac musisz sie troszeczka pośpieszyć...

Żyzce wszystkim takich przyjemności w życiu, jakie odczuwa sie siedząc za kierownicą BMW...
Opublikowano

1. Akcyza 3.6% wartości auta

2. Recykling 500zł

3. Przegląd 170zł

4. Tłumaczenie papierów 120zł

5. Rejestracja 240zł

Czyli łączny koszt z jakim trzeba się liczyć to właśnie ok 1200zł + ubezpieczenie OC

Opublikowano
Ja bede sprzedawał swoje 2.8 jesli kolega będzie zainteresowany. Jakoś w czerwcu, mysle że fajny samochód, wart polecenia.
Opublikowano

z racji akcyzy i kwotą jaką dysponujesz to szukaj 320i lub 320d w zależności co ci się trafi ,

 

oba silniki są godne polecenia , powyżej 2l z racji właśnie tej akcyzy bardzo ciężko obecnie kupić coś dobrego i w dobrym stanie .

 

nie chce mi się polemizować z ludźmi którzy twierdzą że benzyna pali im tyle samo co disel , to poprostu żenu.pl , silnik disla ma lepszą wydajność , poczytajcie sobie ludzie bo naprawde nie chce się tego słuchać

 

benzyna ci wiecej spali ,w dislu jest większe ryzyko naprawy ,wszysko zależy w jakim stanie trafisz , rozgladaj się za tym

była E36 1.8i , 1992r

jest E46 330 xd 204 PS

Opublikowano
z racji akcyzy i kwotą jaką dysponujesz to szukaj 320i lub 320d w zależności co ci się trafi ,

320d za 12000zł?

A little piece of heaven in my hands
Opublikowano
nie chce mi się polemizować z ludźmi którzy twierdzą że benzyna pali im tyle samo co disel , to poprostu żenu.pl , silnik disla ma lepszą wydajność , poczytajcie sobie ludzie bo naprawde nie chce się tego słuchać

A mi się nie chce słuchać tych co twierdzą że stary TDS jest taki oszczędny. W temacie mowa o E36 a w nich jak sam dobrze wiesz 2.0d ani 3.0d nie było - te silniki to inna bajka i przy nich już można mówić o ekonomice.

Opublikowano
Ja bede sprzedawał swoje 2.8 jesli kolega będzie zainteresowany. Jakoś w czerwcu, mysle że fajny samochód, wart polecenia.

 

witam daj fotki tego auta bo może będe zmuszony czekać do lata bo mam za mało kasy a musze czymmś jeździć a jak to swoje sprzedam to będe musiał kupić jakieś auto [email protected]

Tylko BMW jest samochodem , inne auta to wyrób samochodo-podobny.
Opublikowano

witam jak narazie przekonałem się że jednak bmw 320 benzyna ewentualnie sekwęcja choć cały czas gdzieś tam w myślach chodzi mi TD ALE PRZELICZAJĄC cene ewentualnych części i napraw jeśli : regulacja pompy pompa ewentualnie która już odsłużyła swoje koszty i ceny u mechaników bo wiadomo że TD CZY COBY TO NIEBYŁO NA ROPE PO WYŻEJ 200.000 ZACZYNAJĄ SIĘ SCHODY i będe szukał 320 bęzyna

 

 

powiedzcie mi jeszcze jakie silniki były montowane pomiędzy 94r a 98r czy takie same czy nie kiedy był pasek a kiedy łańcuch (podejżewam że łańcuch już był) i na co zwrucić szczegulną uwage i ewentualnie co do wyposażenia.

 

Pozdrawiam wszystkich.

Tylko BMW jest samochodem , inne auta to wyrób samochodo-podobny.
Opublikowano
witam jak narazie przekonałem się że jednak bmw 320 benzyna ewentualnie sekwęcja choć cały czas gdzieś tam w myślach chodzi mi TD ALE PRZELICZAJĄC cene ewentualnych części i napraw jeśli : regulacja pompy pompa ewentualnie która już odsłużyła swoje koszty i ceny u mechaników bo wiadomo że TD CZY COBY TO NIEBYŁO NA ROPE PO WYŻEJ 200.000 ZACZYNAJĄ SIĘ SCHODY i będe szukał 320 bęzyna

 

 

powiedzcie mi jeszcze jakie silniki były montowane pomiędzy 94r a 98r czy takie same czy nie kiedy był pasek a kiedy łańcuch (podejżewam że łańcuch już był) i na co zwrucić szczegulną uwage i ewentualnie co do wyposażenia.

 

Pozdrawiam wszystkich.

do 95 był M50 z vanosem lub bez,od 95 M52 z vanosem,wszystkie na łańcuch.Jeżeli chodzi o wyposażenie to z 3er z początku lat 90-tych ma wyposażenie mniej więcej jak polonez,im później tym lepiej.

A little piece of heaven in my hands

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.