Skocz do zawartości

545i gaśnie po odkreceniu korka oleju?


cederson

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Silnik gaśnie po odkręceniu korka oleju, lub wyciągnięciu bagnetu do oleju,

 

Nie można tez przygazować na luzie powyżej 5000 obrotów ( do 5000 i dalej juz się nie da), w czasie jazdy normalnie dochodzi do czerwonej kreski.

 

Czy to normalne???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moj nie gasnie po odkreceniu wlewu oleju - wiem, bo kolega - fan japonczykow - "fachowym" wzrokiem ocenial silnik i wpadl na pomysl przeprowadzenia takiego "testu"-jedynie obroty na chwile sie zawahaly... Czemu taka proba ma sluzyc, niestety nie wiem :lol:

Po co w ogole przeprowadzales taki eksperyment?

pozdrowienia

Krzysztof

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za odpowiedzi.

 

Z tym korkiem oleju, to obawiam się, że może nie być wszystko w porządku.

Wystarczy że odkręcę korek lud wyjmę bagnet do sprawdzania poziomu oleju to silnik od razu gaśnie. Wiem, że nie powinienem tak robić ale wcześniej miałem 528i i inne samochody i nigdy nie zauważyłem zeby po odkręceniu korka czy wyjęciu bagnetu silnik gasł.

 

jeśli macie jakieś spostrzeżenia proszę o informacje na ten temat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Nierowne obroty a nawet zgasnięcie po odkręceniu korka oleju to normalny objaw w samochodzie z przeplywką(lewe powietrze).Gdyby to byl maluch to obroty by mu sie zwiększyly.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja wystarcze, że wyciagne bagbet i odrazu samochód gaśne.

 

Nigdy wcześniej nie spotkałem sie z czymś takim, może coś jest zrabane, sam już nie wiem,

 

Poza tym samochód chodzi jak burza! :)

 

Skoro chodzi jak burza to nie ma sensu na silę szukać problemów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...
Nierowne obroty a nawet zgasnięcie po odkręceniu korka oleju to normalny objaw w samochodzie z przeplywką(lewe powietrze).Gdyby to byl maluch to obroty by mu sie zwiększyly.

 

Do licha u mnie po odkręceniu nie wachają sie obroty nawet nie jąknie,olej czysty długo po wymianie,nie wcina oleju i chodzi 100% ok.To znaczy że się niedługo zwali.Muszę sie go pozbyć! h :cool2: :norty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trochę nie rozumiem twojego posta Wasyl, ale tak czy siak silnik po odkręceniu korka do wlewu oleju nie powinien się nawet zbytnio zabujać z obrotami. Nie mówiąc już o tym że może zgasnąć.

BMW to jest to co lubię najbardziej! Freude am Fahren!

http://img.userbars.pl/120/23959.gif

http://img153.imageshack.us/img153/6728/aaad.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znam parę osób które twierdzą że silnik powinien sie zacząć dusić po odkręceniu korka,bo w komorze powinno być ciśnienie.Śmieszni ludzie.... :duh: :doh: :cool2:

 

u mnie 530d po odkreceniu korka nic sie nie dzieje;

jesli zas chodzi o wspomniane "cisnienie" to mowia chyba Ci, ktorych silniki maja zwiekszone cisnienie i probuja komus takiego szrota sprzedac.

jesli cisnienie jest to zle jest odpowietrzana skrzynia korbowa-poprawcie mnie jesli sie myle; a to nie wrozy nic dobrego...

 

 

http://www.motofakty.pl/artykul/zapomniana_odma.html

 

http://www.forumsamochodowe.pl/slownikmotoryzacyjny/429,odma-odpowietrzenie_skrzyni_korbowej/

 

pozdrawiam

pozdrawiam Konrad
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

A może kolega ma jakąś wersję amerykańską z Californii albo coś. Oni mają pierdolca na punkcie ekologii i może to prawidłowy objaw, że gaśnie auto. W autach z CA jest np tak, że samochód co jakiś czas mierzy ciśnienie w zbiorniku paliwa czy nie ma przebicia i jak źle zakręcisz korek albo masz nieszczelność bo auto jest po dzwonie w tym miejscu, to wywala błędy silnika.

 

Kolega, któremu sprowadziłem niedawno Merca CLK 2008 najeździł się do serwisu bo mu ciągle błędy wywalało. Oczywiście spece z ASO Mercedesa mieli zagwostkę na całego, kombinowali, cudowali i nic nie mogli poradzić. W końcu kolega przy okazji jakiejś rozmowy wspomniał mi o tym fakcie i mu poradziłem, żeby dobrze korek zakręcał od wlewu paliwa i problem zniknął. Najzabawniejsze, że po kilku dniach dzwoni do mnie i mówi, że na klapce od wlewu paliwa jest wyraźnie napisane, żeby korek zakręcać do czterech kliknięć. :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...
Kurcze, chyba tez musze jeszcze sprawdzic :mrgreen:

Tak wlasnie powstaja forumowe psychozy :lol:

 

uważaj, żeby Cię nie wciągnęło jak V-ósemka zassie powietrze :) ;)

Prawo jest sztuką dobra i słuszności ;)


Moje BMW: F32 420d '14, E87 116i '07, a ponadto: F10 520xd '16, F20 118i '15 , X1 sdrive18i '12.

poprzednie: E61 520dT '08, E90 318i '10, E91 318d '07, E87 116i '05, E39 520i '00, E36 318i '93, E34 530i '89, E30 316 '86.



Moja przygoda z BMW od 1990r.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 lat później...
Zajrzyjcie do odmy,pewnie jest dziurawa.w zależnościu od budowy odpowietrzania silnika jedne marki mają różnice w pracy silnika po odkręceniu korka a inne nie.W dieslu nigdy odkręcenie korka nie ma wpływu na prace silnika.Chłopaki ze starszymi autkami którzy nie siedzą tylko przed kompem podczas naprawy auta mają to wszystko w głowie.A tu w dziale e60 elektronika i komputery aż huczą na forum.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.