Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

 

Silnik gaśnie po odkręceniu korka oleju, lub wyciągnięciu bagnetu do oleju,

 

Nie można tez przygazować na luzie powyżej 5000 obrotów ( do 5000 i dalej juz się nie da), w czasie jazdy normalnie dochodzi do czerwonej kreski.

 

Czy to normalne???

Opublikowano

Moj nie gasnie po odkreceniu wlewu oleju - wiem, bo kolega - fan japonczykow - "fachowym" wzrokiem ocenial silnik i wpadl na pomysl przeprowadzenia takiego "testu"-jedynie obroty na chwile sie zawahaly... Czemu taka proba ma sluzyc, niestety nie wiem :lol:

Po co w ogole przeprowadzales taki eksperyment?

pozdrowienia

Krzysztof

Opublikowano

A jak z tymi obrotami na jałowym biegu lub na parking, możesz dodać gazu ponad 5000rpm???

 

Odkręcałem korek, bo mi właśnie coś nie gra z tymi obrotami, tak jakoś chciałem coś sprawdzić :)

Opublikowano
Na luzie jak wciśniesz gaz do dechy komputer odcina automatycznie po 5tys obr wiec to normalne, co do korka oleju to nie sprawdzałem.
Opublikowano

Dzięki za odpowiedzi.

 

Z tym korkiem oleju, to obawiam się, że może nie być wszystko w porządku.

Wystarczy że odkręcę korek lud wyjmę bagnet do sprawdzania poziomu oleju to silnik od razu gaśnie. Wiem, że nie powinienem tak robić ale wcześniej miałem 528i i inne samochody i nigdy nie zauważyłem zeby po odkręceniu korka czy wyjęciu bagnetu silnik gasł.

 

jeśli macie jakieś spostrzeżenia proszę o informacje na ten temat.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nierowne obroty a nawet zgasnięcie po odkręceniu korka oleju to normalny objaw w samochodzie z przeplywką(lewe powietrze).Gdyby to byl maluch to obroty by mu sie zwiększyly.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Opublikowano

Ja wystarcze, że wyciagne bagbet i odrazu samochód gaśne.

 

Nigdy wcześniej nie spotkałem sie z czymś takim, może coś jest zrabane, sam już nie wiem,

 

Poza tym samochód chodzi jak burza! :)

Opublikowano
Ja wystarcze, że wyciagne bagbet i odrazu samochód gaśne.

 

Nigdy wcześniej nie spotkałem sie z czymś takim, może coś jest zrabane, sam już nie wiem,

 

Poza tym samochód chodzi jak burza! :)

 

Skoro chodzi jak burza to nie ma sensu na silę szukać problemów.

  • 3 miesiące temu...
Opublikowano
Nierowne obroty a nawet zgasnięcie po odkręceniu korka oleju to normalny objaw w samochodzie z przeplywką(lewe powietrze).Gdyby to byl maluch to obroty by mu sie zwiększyly.

 

Do licha u mnie po odkręceniu nie wachają sie obroty nawet nie jąknie,olej czysty długo po wymianie,nie wcina oleju i chodzi 100% ok.To znaczy że się niedługo zwali.Muszę sie go pozbyć! h :cool2: :norty:

Opublikowano
Trochę nie rozumiem twojego posta Wasyl, ale tak czy siak silnik po odkręceniu korka do wlewu oleju nie powinien się nawet zbytnio zabujać z obrotami. Nie mówiąc już o tym że może zgasnąć.

BMW to jest to co lubię najbardziej! Freude am Fahren!

http://img.userbars.pl/120/23959.gif

http://img153.imageshack.us/img153/6728/aaad.jpg

Opublikowano
Znam parę osób które twierdzą że silnik powinien sie zacząć dusić po odkręceniu korka,bo w komorze powinno być ciśnienie.Śmieszni ludzie.... :duh: :doh: :cool2:
Opublikowano
Znam parę osób które twierdzą że silnik powinien sie zacząć dusić po odkręceniu korka,bo w komorze powinno być ciśnienie.Śmieszni ludzie.... :duh: :doh: :cool2:

 

u mnie 530d po odkreceniu korka nic sie nie dzieje;

jesli zas chodzi o wspomniane "cisnienie" to mowia chyba Ci, ktorych silniki maja zwiekszone cisnienie i probuja komus takiego szrota sprzedac.

jesli cisnienie jest to zle jest odpowietrzana skrzynia korbowa-poprawcie mnie jesli sie myle; a to nie wrozy nic dobrego...

 

 

http://www.motofakty.pl/artykul/zapomniana_odma.html

 

http://www.forumsamochodowe.pl/slownikmotoryzacyjny/429,odma-odpowietrzenie_skrzyni_korbowej/

 

pozdrawiam

pozdrawiam Konrad
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

A może kolega ma jakąś wersję amerykańską z Californii albo coś. Oni mają pierdolca na punkcie ekologii i może to prawidłowy objaw, że gaśnie auto. W autach z CA jest np tak, że samochód co jakiś czas mierzy ciśnienie w zbiorniku paliwa czy nie ma przebicia i jak źle zakręcisz korek albo masz nieszczelność bo auto jest po dzwonie w tym miejscu, to wywala błędy silnika.

 

Kolega, któremu sprowadziłem niedawno Merca CLK 2008 najeździł się do serwisu bo mu ciągle błędy wywalało. Oczywiście spece z ASO Mercedesa mieli zagwostkę na całego, kombinowali, cudowali i nic nie mogli poradzić. W końcu kolega przy okazji jakiejś rozmowy wspomniał mi o tym fakcie i mu poradziłem, żeby dobrze korek zakręcał od wlewu paliwa i problem zniknął. Najzabawniejsze, że po kilku dniach dzwoni do mnie i mówi, że na klapce od wlewu paliwa jest wyraźnie napisane, żeby korek zakręcać do czterech kliknięć. :D

  • 5 miesięcy temu...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ja dziś przypadkiem sprawdziłem i po wyjęciu bagnetu na jałowych obrotach - coś syknęło i zgasła.

 

Potem normalnie odpaliła i chodziła, nie testowałem więcej.

Opublikowano
Kurcze, chyba tez musze jeszcze sprawdzic :mrgreen:

Tak wlasnie powstaja forumowe psychozy :lol:

 

uważaj, żeby Cię nie wciągnęło jak V-ósemka zassie powietrze :) ;)

Prawo jest sztuką dobra i słuszności ;)


Moje BMW: F32 420d '14, E87 116i '07, a ponadto: F10 520xd '16, F20 118i '15 , X1 sdrive18i '12.

poprzednie: E61 520dT '08, E90 318i '10, E91 318d '07, E87 116i '05, E39 520i '00, E36 318i '93, E34 530i '89, E30 316 '86.



Moja przygoda z BMW od 1990r.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Kurcze, chyba tez musze jeszcze sprawdzic :mrgreen:

Tak wlasnie powstaja forumowe psychozy :lol:

 

Dokladnie :D

  • 5 lat później...
Opublikowano
Zajrzyjcie do odmy,pewnie jest dziurawa.w zależnościu od budowy odpowietrzania silnika jedne marki mają różnice w pracy silnika po odkręceniu korka a inne nie.W dieslu nigdy odkręcenie korka nie ma wpływu na prace silnika.Chłopaki ze starszymi autkami którzy nie siedzą tylko przed kompem podczas naprawy auta mają to wszystko w głowie.A tu w dziale e60 elektronika i komputery aż huczą na forum.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.