Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

zastanawiam się nad kupnem BMW E39

 

Wolał bym Diesla i myślałem o automacie

 

Tylko między 525tds a 530d jest duża różnica w cenie.

 

Czy te silniki dużo się różnią :?: (poza pojemnością)

Czy warto dołożyć do 530d :?:

Miałem

E-30 316i

E-32 735i

E-36 320i

E-39 535 V8

E-46 330d

E-39 530d

Opublikowano
TDS to porażka i kwota którą zaoszczędzisz przy kupnie tds-a wydasz w późniejsze jego naprawy. Poczytaj sobie o silnikach tds to się dowiesz co mam na myśli
Opublikowano
TDS ok, 3.0 tez ok, wszystko zalezy od stanu technicznego, przerabialem obie wersje silnikowe, tyle, ze jesli 3.0 bedzie w nieciekawym stanie to kasa trzeba sypnac , nie to co TDS. wolalbym parokrotnie naprawiac tdsa,niz nowsza wersje silnikowa.
Opublikowano
mam tds-a czwarty rok i jestem prze zadowolony ,oczywiście trzeba go odpowiednio traktować,jak trafisz na zadbany egzemplarz będzie Ci służył naprawdę długo .pozdr;-) :hand:
Opublikowano

hejka,

 

miałem e39 530d i byłem bardzo zadowolony, więc polecam, nowsza wersja silnika i nie da się porównać z tds

Opublikowano
tak jak niektórzy piszą tds to porazka ja swoim jezdze 2 lata i nie płacze ale nie zapominaj tds był produkowany do konca lat 90-tych tak wiec stara kosntrukcja i wysłuzony a 3.0d to w miare nowy silnik ale pewnie za 3-5 lat tak samo beda wszyscy nazekac tak jak teraz na tds-y i pewnie tak samo sie bedą psuć wazne aby jeden czy drugi był w dobrym stanie i tak jak poprzednik napisał największą zmorą diesla jest jego poprzedni właścieciel tak wiec nie załuj na serwis przed zakupem i porządne ogledziny a tak poza tym wole swojego tds-a niz nie jednego tdi kultura pracy i osiągi o niebo lepsze niz nie jeden vw z tdi pod maską:diabel_smiech: :diabel_smiech: :diabel_smiech: :diabel_faja:
Opublikowano
Napewno...to warto kupić model który będzie w lepszym stanie i na to zwracaj uwagę głównie, wolałbym zadbanego tds-a w tej samej cenie niż zajezdzonego pozornie ładnie wyglądające 3.0d
Opublikowano

polecam wszystko co ma wiecej jak 2000cm³ w dieslu bedzie to jednostka najbardziej stabilna cenowo na rynku wtórnym.

 

TDS fajny silnik lecz jego dni świetności zastąpił silnik M57 , który nie dość ze jest mocniejszy , daje więcej frajdy to jeszcze jest odrobinę ekonomiczniejszy , proponuje rozglądać sie za modelami po 2001/2 roku maja na liczniku tyle samo km co te z 1998.

Opublikowano

nie staje po stronie tds-a bo takiego mam (i tak juz nigdy wiecej nie kupie tds-a)ale dla porównania zrobiłem test w wyszukiwarce forum

i co ciekawe wpisałem hasło "problem tds" i zaznaczyłem zeby szukało całej frazy i wyskoczyło mi 57 wyników

następnie wpisałem "problem 530d" i niestety wyskoczyło już 81 wyników

jaki z tego morał kup benzyne a rope zostaw do maszyn rolniczych :diabel_faja: :diabel_smiech: :diabel_faja:

Opublikowano
nie staje po stronie tds-a bo takiego mam (i tak juz nigdy wiecej nie kupie tds-a)ale dla porównania zrobiłem test w wyszukiwarce forum

i co ciekawe wpisałem hasło "problem tds" i zaznaczyłem zeby szukało całej frazy i wyskoczyło mi 57 wyników

następnie wpisałem "problem 530d" i niestety wyskoczyło już 81 wyników

jaki z tego morał kup benzyne a rope zostaw do maszyn rolniczych :diabel_faja: :diabel_smiech: :diabel_faja:

 

moze jak bys czytal lub przegladal forum to zaobserwowal bys iz nasilajace sie problemy w PB silnikach wraz ze spadkiem temp byly wieksze jak w ON jednostkach , i jaki z tego moral ? szukasz usterek przesiądź się na MPK,

 

add maszyny rolnicze

4 cylindry mozna jak najbardziej klasyfikowac jako maszyna rolnicza

Opublikowano

zależy ile chcesz przeznaczyć pieniędzy na zakup

 

zobacz jaki autor ma samochód i co napisał a zrozumiesz o co chodzi

 

tds ma swoje wady i oczywiście, że 3.0d jest lepszy ale bez przesady, idealny to on też nie jest już teraz a co jak będą miały przebiegu ponad 300tys km jak każdy tds???

 

kup po prostu zadbanego diesla obojętnie czy tds-a czy 3.0d

"Mózg jest najbardziej przecenianym z ludzkich organów."
Opublikowano
nie staje po stronie tds-a bo takiego mam (i tak juz nigdy wiecej nie kupie tds-a)ale dla porównania zrobiłem test w wyszukiwarce forum

i co ciekawe wpisałem hasło "problem tds" i zaznaczyłem zeby szukało całej frazy i wyskoczyło mi 57 wyników

następnie wpisałem "problem 530d" i niestety wyskoczyło już 81 wyników

jaki z tego morał kup benzyne a rope zostaw do maszyn rolniczych :diabel_faja: :diabel_smiech: :diabel_faja:

 

moze jak bys czytal lub przegladal forum to zaobserwowal bys iz nasilajace sie problemy w PB silnikach wraz ze spadkiem temp byly wieksze jak w ON jednostkach , i jaki z tego moral ? szukasz usterek przesiądź się na MPK,

 

add maszyny rolnicze

4 cylindry mozna jak najbardziej klasyfikowac jako maszyna rolnicza

 

kolego nie szukam usterek w aucie czy w danym modelu czy silniku

ciesze sie z tego ze moje auto mimo jak co niektórzy twierdzą ze silnik tds-a jest awaryjny i ma najbardziej zszarganą opinie zawiezie mnie w każde miejsce(mam taka nadzieje) i jak do tej pory czyli 2 lata użytkowania śmigam i jeszcze jakiejś poważnej usterki nie miałem

liczę się z tym ze wcześniej czy później coś nawali i trzeba będzie wydać większą kasę

nie twierdze ze benzyniaki są lepsze bo pewnie jak każda konstrukcja silnika posiada jakieś niedomagania i czy to biedzie diesel czy benzyna czy hybryda czy elektryczny wcześniej czy później nawali a to czy nawali przy 100tys.km czy przy 200tys.km wpływ ma właściciel auta jak dba to pojeździ a jak nie to będzie płakał i narzekał ze bmw robi słabe silniki

Opublikowano
Faktem ogólnie znanym jest, ze silniki benzynowe są mniej podatne na "nieumiejętne- głupie" traktowanie ich przez właścicieli. Wiekszosc problemow na tym forum dotyczy diesli, i nie mówie o tym, że silniki benzynowe sa lepsze czy gorsze, bo to kwestia gustu i indywidualnej oceny, tylko o tym, że jak sie trafi na egzmeplarz tylko pozornie w dobrym stanie to naprawy moga przekorczyc wartośc samochodu, mowa o dieslu. W benzynce koszta utrzymania sa napewno niższe, a i co za tym idzie, ceny PB praktycznie są równie z ON a benzynka spokojnijesza w uzytkowaniu no ikultura pracy, zero problemow z zapaleniem zero problemów z turbo egr etc etc ( dałoby sie tego wymienic mnóstwo)
Opublikowano
Faktem ogólnie znanym jest, ze silniki benzynowe są mniej podatne na "nieumiejętne- głupie" traktowanie ich przez właścicieli. Wiekszosc problemow na tym forum dotyczy diesli, i nie mówie o tym, że silniki benzynowe sa lepsze czy gorsze, bo to kwestia gustu i indywidualnej oceny, tylko o tym, że jak sie trafi na egzmeplarz tylko pozornie w dobrym stanie to naprawy moga przekorczyc wartośc samochodu, mowa o dieslu. W benzynce koszta utrzymania sa napewno niższe, a i co za tym idzie, ceny PB praktycznie są równie z ON a benzynka spokojnijesza w uzytkowaniu no ikultura pracy, zero problemow z zapaleniem zero problemów z turbo egr etc etc ( dałoby sie tego wymienic mnóstwo)

 

Masz po czesci racje.

Ale ja jestem zdania, ze jesli "Wasze" benzynki mialyby tyle ile sredni TDS w Polsce (licznikowo 200 tys) to benzynka bylaby juz po kilkukrotnej wymianie uszczelek pod glowica, deklami etc, uszczelek vanosa itd. ;D

 

A tak mamy w PL opinie, ze pompa wtryskowa pada przy 150-200 tys, wtryski padaja po 200 a turbina od 150 w gore. Owszem pada przy "polskich licznikowych" przebiegach.

http://img571.imageshack.us/img571/7404/logotds.jpg

Naj.... forum o TDS-ach http://www.bmw-diesel.pl

Opublikowano
ceny PB praktycznie są równie z ON

 

no zgadza się ale powiedz kolego ile Twoje 2,5 Pb piję?

 

przy normalnej jeździe tds nie jest paliwożerny, w trasie można zejść do 6,5

 

benzynę przegonisz to szumi w baku, tds-a przegonisz to głowica pęka :norty: żartuje

"Mózg jest najbardziej przecenianym z ludzkich organów."
Opublikowano

biernus ,

 

:cool2: :cool2: :cool2: :cool2: :cool2:

optymalna wypowiedz , ci co wieża w liczniki i ich zawartosc niech moc będzie z nimi

Opublikowano
biernus ,

 

:cool2: :cool2: :cool2: :cool2: :cool2:

optymalna wypowiedz , ci co wieża w liczniki i ich zawartosc niech moc będzie z nimi

 

lepiej aby byli z nimi mechanicy :mrgreen:

(OO)=== OO===(OO)
Opublikowano

Zalezy ile chcesz wydac.

 

Lepiej kup zadbanego drozszego TDSa niz taniego zajechanego CRa.

Nigdy nie kłóć się z idiotami, sprowadzą Cię do swojego poziomu i pokonają doświadczeniem.
Opublikowano

A Wedłóg Was ile może kosztować dobry 530d :?:

rocznik ok 2000r

Miałem

E-30 316i

E-32 735i

E-36 320i

E-39 535 V8

E-46 330d

E-39 530d

Opublikowano
A Wedłóg Was ile może kosztować dobry 530d :?:

rocznik ok 2000r

 

W 2000 byl lifting, wtedy tez nastepuje roznica cenowa.

 

Pozatym nikt ci na to pytanie dobrze nie odpowie. Jeden powie 25 tys inny powie 45 tys.

 

Jesli moge ci cos doradzic to wejdz na mobile.de zaznacz dokladnie jaki model chcesz, z jakim wyposazeniem itp, potem daj zeby wyswietlal tylko od osob prywatnych.

Przegladajac ogloszenia zwracac uwage czy sprzedajacy pisze o tym ze jest ksiazka, ze nie bylo bite itd.

 

Oczywiscie to nie jest zaden gwarant ze autko bedzie super.. ale juz cos od czego mozesz zaczac.

Nie zdziw sie ze auta sa tam drogie ( dobre auta ) duzo drozsze niz okazje z allegro. :).

 

Powodzenia.

Nigdy nie kłóć się z idiotami, sprowadzą Cię do swojego poziomu i pokonają doświadczeniem.
Opublikowano
Ja mam akurat 530d kombi bezwypadkowy z oryginalnym lakierem w manualu po lifcie 2000.12.Nie oddałbym niżej niż 30tyś.zł ,a ceniłbym około 35tyś.zł.Kupiłem go od drugiego właściciela niemca z knigą serwisową :lol:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.