Skocz do zawartości

BMW 650i klasyka gatunku


s2power

Rekomendowane odpowiedzi

Od pewnego czasu zapoznaje sie z pewnym autkiem, ktore od swej premiery zapadlo mi w pamiec. Decyzja byla oczywista. Gdy planowalem zakup mialem jeszcze jednego kandydata, byl to Mercedes 500 SL. Po jazdach paroma by miec szerszy obraz a nie jeden, ktory moze akurat odbiegac od reszty decyzja byla nawet bardziej oczywista. Mercedes SL jest autem, ktore bardzo mi sie podoba wiec...wciaz jest na mojej liscie :)

Jednak wiem, ze nie moze to byc nic ponizej SL 55 AMG. Normalna 500-ka pod wzgledem osiagow nie prezentuje sie w najlepszym swietle. Poza osiagami jest to jednak bardzo dopracowany samochod, calkiem komfortowy z materialami z najlepszych zrodel. Rasowy klang jest bardzo mily dla ucha gdy polechce sie go po gazie. Podczas jazdy ze stala predkoscia przy zamknietym dachu jest bardzo przyjemnie i cicho. Automatyczna skrzynia jest troche ospala i to bez wzgledu na tryb pracy. Calkiem spory moment obrotowy ponad 500 Nm pozwala na troche zabawy, jednak zdecydowanie brak tu "pazura". Wersja AMG wypada pod tym wzgledem sporo lepiej ale to juz inna bajka. Tak wiec w mojej skromnej stajni zagoscilo BMW 650i Coupe. Wlasciwie juz po pierwszym porownaniu z SL wiedzialem, co wybiore. Auto dokladnie spelnialo kryteria, ktore byly wytycznymi do zakupu. Duze coupe z przyzwoitymi osiagami, zapewniajace wystarczajaca ilosc komfortu, do tego w bonusie 450 litrow bagaznika, piekna linia nadwozia, silnik, ktory potrafi ladnie zabulgotac jak mu na to pozwolimy. Manualna skrzynia, dla mnie duzy plus w porownaniu z Mercedesem, w ktorym mozemy o takowej zapomniec. Oczywiscie, wielu moze powiedziec, ze przy tej klasie aut i mocy silnika automat jest najlepszym rozwiazaniem. ja jednak zdecydowanie preferuje konwencjonalna skryznie. Silnik zapewnia bardzo duza elastycznosc, wiec gdy nie ma potrzeby mozna sie toczyc na 6-ce bez potrzeby czestego siegania do lewarka. Auto wciaz ma normalny reczny hamulec a nie jak to ostatniio coraz modniejsze jakies tam guziki. Samochod calkiem ladnie przyspiesza do ponad 200 km/h by potem bez klopotu zaliczyc 260, na ktorych konczy sie skala. Wnetrze jest komfortowe i trudno jest mi cos zarzucic, moze z wyjatkiem jakiegos malego schowka na drobne itp w konsoli srodkowej. Materialy wykonczenia wnetrza sa mile w dotyku i wygladaja naprawde elegancko i solidnie. Kierownica dobrze lezy w dloniach a slynny iDrive, z ktorym spotkalem sie po raz pierwszy po jakiejs godzinie zabawy okazal sie jak dla mnie bardzo wygodnym rozwiazaniem. Twierdze, ze jest bardzo przyjazny w obsludze i z pewnoscia o wiele mniej skomplikowany niz przecietna komorka. Auto prowadzi sie bardzo precyzyjnie a aktywne wspomaganie okazuje sie bardzo fajne przy kreceniu w miescie w waskich uliczkach. Samochod jest bardzo stabilny, niezaleznie od predkosci, czuwa nad tym troche elektroniki ale jej ingerencja nie odbija sie negatywnie na wrazeniach z jazdy. Do tego dochodza bardzo skuteczne hamulce, ktore daja bardzo dobre wyczucie sily hamowania. Trudno cos tu znalezc by sie przyczepic. Auto nie jest tak ekstremalne w swym charakterze jak M6 i o to mi wlasnie chodzilo. Jest to po prostu rasowe GT dajace sporo frajdy z prowadzenia i nawet na naszych drogach pozostawiajace podrozujacym przyjemny komfort. Warto wspomniec o audio, system Logic 7 z 13 glosnikami brzmi bardzo dobrze i soczyscie. kazdy moze go podkrecic w zaleznosci od swoich upodoban. Jesli cisnie sie Wam pytanie o "czteroosobowosc" tego auta, to ja zdecydowanie mowie nie. Tylne siedzenia sa ladnie zaprojektowane i gleboko profilowane, jednak nie chcialbym sie na nich znalezc podczas wielogodzinnej podrozy. To jest auto dla dwoch osob plus calkiem sporo miejsca na wakacyjny bagaz. Gdyby ktos chcial wozic materialy budowlane, to tez nie polecam. Tylna kanapa nie jest dzielona i skladana, posiada za to worek na narty. Jak na razie po paru miesiacach obcowania ze soba, uwazam, ze jest to bardzo udany samochod. Mozna nim podrozowac naprawde dynamicznie rozkoszujac sie rasowym brzmieniem v8. Jak rowniez toczyc sie dostojnie po miescie. Na naszych drogach jest wciaz rodzynkiem, wiec mozna sie cieszyc indywidualnym charakterem klasycznej szkoly projektowania samochodow GT.

No Limits With S2 Power

Audi S2 Coupe 414 KM 560 Nm, BMW 650i 367 KM 490 Nm, BMW HP4 193 KM 112 Nm :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 3 miesiące temu...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 7 miesięcy temu...
uuu grubo..

To już zupełnie zrezygnowałeś z Audi ? :)

Pozdrawiam kolegę z audi klub, który się nawrócił :cool2:

No co Ty, przeciez wyraznie mam napisane w podpisie.

No a co do Audi to ostatnio cos takiego stanelo u mnie:

 

http://img692.imageshack.us/img692/8356/dsc2686.jpg

 

http://img137.imageshack.us/img137/963/dsc2676m.jpg

 

http://img300.imageshack.us/img300/5529/dsc2679.jpg

No Limits With S2 Power

Audi S2 Coupe 414 KM 560 Nm, BMW 650i 367 KM 490 Nm, BMW HP4 193 KM 112 Nm :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
takie R8 to juz calkiem fajnie jezdzi ;) mialem przyjemnosc jechac to lepiej niz zabawa w parku na kolejce gorskiej :P a przyspieszenie samolot... ryk silnika niezapomniany :P

 

No ale to nie BMW :P

 

No calkiem ladnie to jezdzi, to fakt. Czekam jeszcze na porownanie z nowym 911 Turbo by dokonac wlasciwego wyboru.

No i na szczescie to nie BMW, kazda marka ma swoj urok :)

No Limits With S2 Power

Audi S2 Coupe 414 KM 560 Nm, BMW 650i 367 KM 490 Nm, BMW HP4 193 KM 112 Nm :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 11 miesięcy temu...
  • 1 miesiąc temu...
Długo szukałeś zdjęć tych autek na allegro??

 

Kup lepiej sobie sprawdzonego VW a nie te zryte wynalazki.

 

 

To bylo do mnie? :)

No Limits With S2 Power

Audi S2 Coupe 414 KM 560 Nm, BMW 650i 367 KM 490 Nm, BMW HP4 193 KM 112 Nm :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

S2power

Fajny gust motoryzacyjny :) 650i Piekne i rozwaliles mnie tym manualem, niezły pomysł!

R8 tez niezłe :)

---------------------

Born Most Wanted


Past:

E34 518 orientblau, A4 B5 2.8 V6 30V, E60 525d monaco , Vectra Caravan Cdti 150 KM F11 520d M Sport,, F10 535d M Sport


Future:

Far Far away F10 M5 Competition

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...
  • 3 tygodnie później...

witam,

 

no ladnie, ladnie sie czyta watek o 6 :)

I ja dorzuce swoje 'halo'.

 

Chyba ( a raczej na pewno) nastepnym koniem pod dachem bedzie F13 (no chyba, ze zona zeche Grand Coupe) :nienie:

 

Po weekendzie spedzonym zza kierownica M6, zona uswiadomila mi, ze zajebiscie w tym aucie wygladam i musze sobie kupic :mrgreen: :mrgreen: A ze Jej zdanie jest dla mnie bardzo wazne.. why not :cool2: hehe

Powiem szczerze, ze 560KM w M6 katapultuja w kosmos.. Autostrada, czy droga krajowa.. zakrety i przestrzen.

 

Niestety, ograniczona do 270kmh (licznikowe) oraz bez xDrive :mad2:

Niestety, moze to przypadek, ale hamulce nie nazwalbym mega efektywnymi. W poprzedniej X6 M byly o niebo skuteczniejsze. Hmmm :duh:

I cholernie twarda.. nawet w trybie Comfort. Mozna plomby szukac na podlodze.

No ale nie narzekam.

pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej,

porownojac do M3 oraz X6M jest twarda. Dodam, ze testowane na niemieckich autostradach:)hehe

 

A jak jazda bez X?? Jesli ktos lubi upalac gume, to owszem. Jak dla mnie to tylko z 4x4.

 

Tryb M2 w Sport+ to prawie beton...

Roznica miedzy Comfort i S+ prawie niezauwazalna. Osobiscie uwazam, ze F12 M na PL warunki to jakies niepprozumienie panowie :nienie:

 

Oto, co mi wpadlo dzis w oko...

http://gebrauchtwagen.bmw.de/CarSearch/Details/774682/2

 

Pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po porażce jakim jest poprzednie M6, które zwykle jest zepsute (podobnie jak Aston czy Jaguar) to ja bym się zastanawiał czy zaszła fundamentalna przemiana i warto kupić M6. V10 na szczęście wyrzucili na śmietnik historii ale za to sprężarek duzo włożyli. :D
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm,

nie ma sensu rozwijac i opiekowac sie nowymi silnikami, kiedy mozna bazujac na obecnych i sprawdzonych konstrukcjach, uzyskac podobna moc.. dokladajac turbo :mrgreen:

 

Jak narazie obserwuje rynek aut i to, co wystawia BMW w swoich salonach. Zoabczymy co przyniesie zycie. A moze wroce do AUDI.. z RS5 znaczkiem :norty:

 

Biała 6 er wygląda miażdżąco.

Faktycznie. Biala i Shadow Line to ladne polaczenie.

Ale mam obecnie 2 biale auta i chyba wzialbym niebieskie, bo czarny mi sie juz tez przejadl. :mad2:

 

I ta skora braz... :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.