Skocz do zawartości

PO zmianie opon nie moge driftowac czemu ???


jacaa328i

Rekomendowane odpowiedzi

to proste - opony te mają lepszą przyczepność :twisted2:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prosta sprawa, stare juz sie slabo trzymaly, ja mam 1.6 i laczek z tylu 225 wiec raczej nikle szanse na chociazby przymielenie kolem, w tej chwili opony z tylu sa juz lyse ( :oops: w sobote zakladam zimowki ) wiec jak spadnie deszczyk to bez najmniejszego oporu auto poleci bokiem na 2 biegu, nawet nie trzeba operowac sprzeglem za bardzo, a jeszcze z 2 miesiace temu trzymaly bardzo dobrze. Edytowane przez bieniu3000
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolega jacaa328i pewnie na poprzednich oponach latał z gazu bokiem a na nowych dziwi się że na 3 biegu nie idzie mu bokiem nie przesadzajmy że nawet najnowsza opona o profilu 225 oprze sie mocy 328 e46

 

pzdr :norty:

czasami na drogach można spotkać wariatów co pędzą ponad swoje umiejętności na złamanie karku no na prawdę, aż czasami ciężko ich wyprzedzić.....:)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja uważam że jest to spowodowane wiekiem opony

 

ja mialem w 316 m43 na 17' opony 225/45 miały juz ponad 8 lat a bieżnika ok 3mm i latałem bokiem jak chciałem na mokrym asfalcie mogłem całe rondo okrążyc bokiem

 

może miałeś stare opony których guma była już twarda

........srebrne beem wjeżdża na teren........
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie przesadzajmy powtarzam bmw ma możliwości nie mówiąc już o tak dużym motorze nie ma bata żeby nie poleciał driftem tylko dlatego że są nowe oponki;)

może założyciel tematu napisze o jakie latanie mu bokiem chodzi bo fakt tył mógł stać sie trochę bardziej stabilny ale nie na tyle żeby nie zamieszał ;P

 

ps.też pierwsza beta to 316 była i ładnie latała bokiem i paliła kapcia na 15' zimówkach tyle że na jedno koło bo szpery nie miała a zimówki są jeszcze bardziej miękkie :D

 

pzdr :norty:

czasami na drogach można spotkać wariatów co pędzą ponad swoje umiejętności na złamanie karku no na prawdę, aż czasami ciężko ich wyprzedzić.....:)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja mam inny problem... jak tylko zaczynam lecieć bokiem to zaczyna mi uciekać też przód :roll: Jakaś rada :?: Opony mam Debica Furio

Powiedz mi... maleńka, czy mnie kochasz?? Powiedz mi... czy kochasz moje BMW??


Haratacze - BMW


http://img.userbars.pl/80/15963.png

http://img.userbars.pl/26/5164.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja mam inny problem... jak tylko zaczynam lecieć bokiem to zaczyna mi uciekać też przód :roll: Jakaś rada :?: Opony mam Debica Furio

 

To, że możesz latać bokiem przy 1.6, to oznaka kiepskich opon - jak już zaczynasz zrywać przyczepność z tyłu, to przeciążenia są na tyle duże, że i przód nie trzyma. Ja mam taki problem z zimowymi Nokianami - na mokrym są koszmarne, ale za to mogę latać bokiem, palić gumy itp - choć nie zawsze z własnej woli...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja mam inny problem... jak tylko zaczynam lecieć bokiem to zaczyna mi uciekać też przód :roll: Jakaś rada :?: Opony mam Debica Furio

 

To, że możesz latać bokiem przy 1.6, to oznaka kiepskich opon - jak już zaczynasz zrywać przyczepność z tyłu, to przeciążenia są na tyle duże, że i przód nie trzyma. Ja mam taki problem z zimowymi Nokianami - na mokrym są koszmarne, ale za to mogę latać bokiem, palić gumy itp - choć nie zawsze z własnej woli...

 

Czyli rozumiem że mój amatorski drifting to nic innego jak uślizg tyłu, ale nie spowodowany mocą tylko przeciążeniem?? Licho... Chyba trzeba przySWAPować coś większego :norty:

Powiedz mi... maleńka, czy mnie kochasz?? Powiedz mi... czy kochasz moje BMW??


Haratacze - BMW


http://img.userbars.pl/80/15963.png

http://img.userbars.pl/26/5164.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja mam inny problem... jak tylko zaczynam lecieć bokiem to zaczyna mi uciekać też przód :roll: Jakaś rada :?: Opony mam Debica Furio

 

To, że możesz latać bokiem przy 1.6, to oznaka kiepskich opon - jak już zaczynasz zrywać przyczepność z tyłu, to przeciążenia są na tyle duże, że i przód nie trzyma. Ja mam taki problem z zimowymi Nokianami - na mokrym są koszmarne, ale za to mogę latać bokiem, palić gumy itp - choć nie zawsze z własnej woli...

 

No właśnie to normalne, że zimowki nie najwyższej jakości są okropne na mokrym? Letnie 215/55/16 zmienilem na zimowe 185/65/15 Lassa i jadac spokojnie na wilgotnym luku zacząłem tracic przyczepnosc (ok 40-50km/h) na tylnych kolach, temp powietrza byla 7C

Największe forum maszyn budowlanych www.kopaczka.pl
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.